|
Post by CherryOnTop on Dec 12, 2008 20:51:14 GMT 2
Everytime I think I'm closer to the heart of what it means to know just who I am. I think I've finally found a better place to start, but no one eems to understand. I need to try to get to where you are, could it be, your not that far.
Your the voice I hear inside my head, the reason that I'm singing, I need to find you, i gotta find you, You're the missing piece I need, the song inside of me. I need to find you I gotta find you
Zachtjes weergalmde de muziek door haar koptelefoon die nochalant half op haar hoofd stond. Haar haren waren in een losse staart gedaan terwijl ze kauwgom in haar mond had. Momenteel had ze de bad girl attidude, verveelt en absoluut eigenwijs om iets te doen. Haar voeten lagen lui op haar tafel terwijl er niet eens werdt opgelet. Dit was gokte ze niet maar ze hoopte eerder dat dit de laatste les was voor een lange tijd. Er werdt niet op haar gelet omdat ze wisten dat ze niet zou luisteren.
Maar ze lette wel degenlijk op, zonder het echt te laten merken. Ze rolde af en toe met haar ogen en uiteindelijk zuchtte Daiya voordat ze glimlachte. Het liedje was afgelopen en maakte plaats voor Get Back. Zachtjes begon ze mee te playbacken. Hardop zingen deed ze niet om de les niet te verstoren. Ze kon wel iets goed doen als ze een eigenwijze bui had. Maar alsnog was ze verveeld, ze was dolgelukkig dat ze achterin een plek had een vaste.
Of Daiya al veel mensen kende? Met haar attitude op dit moment? Absoluut niet.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 15, 2008 17:47:47 GMT 2
Het was roze, het was zoet, je kon er bellen mee blazen en het was zo verslafend. River kauwde op het stuk kauwgum tot het goed genoeg gemengt was. Toen drukte ze het plat met haar tong, om er vervolgens een bel mee te blazen. Ze deed het heel voorzichtig en zag voor haar ogen hoe de bel groter en groter werd. Ze verwachtte niet dat hij snel zou klappen, aangezien ze het zelf gemaakt had en ervoor had gezogt dat de bel echtgroot kon worden. Inmiddels was de bel bijna net zo groot als haar hoofd toen Anderling voor haar tafel kwam staan. Ze tikte met haar voet en keek River boos aan. Met een dreigende toon deelde ze mee dat kauwgum niet was toegestaan tijdens de les. River keek haar met glimmende ogen aan en had dolgraag iets willen zeggen. Helaas lukte dat nu niet. Ze zag daarom maar een oplossing en prikte met haar vinger in de bel. Pas na een derde keer knapte het ding met een klap en bedenkte zowel rivers gezicht, als een groot gedeelte van Anderlings kleren. "Euhm... oeps?" Zei ze ongemeent en probeerde de kauwgum toen van haar gezicht te plukken. Anderlings gezicht liep rood aan en ze keek naar de kauwgum op haar gewaad. Voor ze het meisje op haar donder wilde geven, moet eerst die kleverige zooi eraf. Maar toen ze een zwiep gaf met haar stok bleef het gewoon zitten. River keek eerst zwijgent toe en had eerst ook niets willen zeggen, maar had zich nu toch maar bedacht. "Ow ja, ik heb ervoor gezorgt dat het niet zo heel makkelijk loslaat... maar dat ging eigenlijk perongeluk." Zei ze met een onschuldig stemmetje en keek haar lerares even onschuldig aan.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 15, 2008 19:08:46 GMT 2
Daiya had op haar gemak toegekeken hoe een meisje die ze niet kende een grote bel blies en uiteindelijk Anderling kwaad kreeg. Toen de bel kapot was geklapt door de vinger van het meisje barstte ze in lachen uit om het gewaad van Anderling en vooral om wat het meisje daarna had gezegt. Okay, misschien vondt Anderling het niet zo grappig maar Daiya had een tijd niet meer gelachen om iets wat eigenlijk nergens op sloeg. Of Anderling no meer kwaad zou worden wist ze niet maar eigenlijk kon het haar niet veel schelen.
Ze besloot Anderling te negeren en stak haar hand uit naar het onbekende meisje. "Hii! Ik ben Daiya! Dat was geweldig!" De grijns kwam niet snel van haar gezicht af, momenteel niet althans.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 18, 2008 19:21:34 GMT 2
River keek Daiya aan, eerst normaal maar daarna een beetje vragend. "Dank je!... Hoe bedoel je?" Ze snapte niet echt wat ze bdoelde en wat ze had gedaan dat zo geweldig. Ze keek even naar Anderling, die echt totaal over de rooie aan het raken, vooral om Daiya. Maar aangezien ze boos was op het andere meisje besloot ze om even de moeite te doen om war kauwgum van haar gzicht te verwijderen. Het was bijna te verleidelijk om de kauwgum aan de hoop op Anderlings gewaad te plakken, maar ze kon zich nog net inhouden. Ze keek even op toen Anderling geergerd zich omdraaide en naar haar bureau liep. Het viel haar op dat wat andere uit haar klas grinnikte, maar het ontging haar volkome wat er nou aan de hand was dat zo leuk was.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 18, 2008 19:49:17 GMT 2
"Anderling kan je snel kwaad krijgen maar nooit ontploft de bom echt en niemand heeft ooit iets kunnen veroorzaken met kauwgom vandaar"[/b] legde ze snel uit. Zodat River niet lang zich af hoefde te vragen wat er was. "Ongeloofelijk dat je gewoon niet weg bent gestuurd!" Daiya vouwde haar armen over mekaar terwijl haar ipod, iets van dreuzels op haar tafel vergeten lag verder te spelen. De koptelefoon lag er schuin naast, op haar boeken die ze op een willenkeurige pagina had geopend. [/size]
|
|
|
Post by Madjic on Dec 20, 2008 19:03:42 GMT 2
River keek even naar Anderling en toen weer naar Daiya. "Ow, ok. Wat leuk, ik wist niet eens dat mensen dat niet durfte... Watjes." Ze lachte even en mompelde toen heel zacht iets. De kauwgum verdween nu wel, ook al was het een spreuk die ze gebruikte. Ze had hem eigenlijk alleen bestand gemaakt tegen de hedendaagse spreuken, die onbekende zou Anderling toch niet meteen gebruiken. "Het was niet eens echt de bedoeling om haar te raken. Maar als zij tegen me gaat praten als ik een bel voor mijn mond heb, dan kan ik ook niet veel anders he. Dus het is gewoon haar eigen schuld. Dat zal ze wel begrijpen en daarom ben ik er nog." Sprak ze haar gedachte hardop uit. Ze keek weer even naar het meisje en grijnste toen. "Maar als jij nog langer midden in het lokaal blijft staan, solliciteer jij dan niet ook naar een schop het lokaak uit? Of ben je imuum voor haar straffen?"
|
|