|
Post by melien on Jun 16, 2007 10:05:44 GMT 2
This diary belongs to Naam: Sara Obote
gekregen van: haar tweelingzus
school: Zweinstein/Hogwarts
afdeling: Ravenklauw
|
|
|
Post by melien on Jun 16, 2007 10:16:31 GMT 2
hoihoi dagboek, Er zijn 3 meiden vermoord op de gronden van Zweinstein. Scary, maar ook weer niet. Ow trouwens: Mara, hou nou eens op mijn dagboek te lezen! Ik weet heus wel dat je dit weer gaat lezen. Maar het boeit toch niet. Je moet het zelf weten . Als je maar weet dat ik weet waar jouw dagboek is . Het is ontzettend gezellig in Ravenklauw. Ik ben blij dat de sorteerhoed me daar heeft geplaatst. Maar ik moet nu stoppen. -xxx-
|
|
|
Post by melien on Jul 8, 2007 20:10:54 GMT 2
Lief dagboek Vanavond is het gala. Ik heb Bill durven vragen!!!!!!!! Ik heb hier zo'n zin in. Een hele avond samen met Bill *zwijmel*. Ik hoop.... Wie weet wat er van kan komen?? *droomt weg* Oeps, het is al best laat. Sorry maar ik moet gaan. Voorbereidingen treffen en dan naar de leerlingenkamer naar Bill *zwijmel*. Ik schrijf je later wel. liefs Sara
|
|
|
Post by melien on Nov 5, 2007 17:04:12 GMT 2
Lief Dagboek Het gala was geweldig! Beetje laat, maar ik was je gewoon kwijt. Laat ik je maar even updaten. Bill is inmiddels wel mijn vriendje *droomt weer weg* hij is echt zoooooo ontzettend lief. Echt een schat. En hij was ook zooooo verrast toen ik die envelop met het vuurwerk en 'I love you' erin onder zijn kussen had gelegd, en met zijn surprise party (die Alex, Tifa en weet ik veel wie nog meer georganiesserd hebben). MAra zat ook een tijdje in een dip... Thomas was gewoon verdwenen en toen ze hem weer had gevonden in het verboden bos wilde hij niet mee. Ze had echt nergens meer plezier in, maar dat is nu gelukkig weer over. Toen hij weer terug op school was was ze al weer helemaal blij. En sinds hij heeft gezegd dat hij haar leuk vindt.... Nou je raad het al. Ze is helemaal in de wolken. Best wel irritant soms, maar ik kan gelukkig wegdromen *zwijmel*. Weet je. Naast mijn liefdesleven, en natuurlijk mijn vrienden, is het een erg saai leven dat ik voer. Er gebeurd niet echt veel. Okeej, af en toe is het wel leuk om Foppe terug te pakken, al helemaal als hij dan helemaal roze is (dat heeft Lucy gedaan). Alleen is het dan minder als hij samen met Jenny de meiden wc's terroriseert. Nooit gedacht dat ik dat erg zou vinden. Maar ja, iets anders valt ook niet echt te beleven op school. Okeej, dat is wel weer genoeg voordeze keer. Je weet nu toch al het belangrijkste van alles. Ik schrijf je later wel weer. liefs Sara.
|
|