Post by Ridje on Dec 26, 2008 1:47:00 GMT 2
Wat knorrig volgde hij haar terwijl ze voor hem uit huppelde. Van de enne etalage naar de ander terwijl haar korte rokje met witte bond rand heen en weer zwierden. Tim grijnsde terwijl hij haar zo zag lopen en hij vroeg zich af of ze het niet koud had. Hij kon het niet laten om even aan Kyra te denken, hij had namelijk liever met haar door Zweinsveld gelopen terwijl ze in een kort rokje voor hem uit huppelde. Hij grijnsde schijnheilig voor zich uit en keek dan verbaasd naar Teyla die voor hem stond en hem aankeek. "Hey mannetje, denk aan de kerstinkopen, niet aan Kyra." zei het meisje dan en keek hem bestraffend aan. Tim grijnsde. "Kan Betty niet wat naar school dragen, waarom moet ik alles dragen." klaagde hij dan. "En jij noemt jezelf een man." zeurde Teyla terug waarna ze zich omdraaide en door huppelde. Tim zuchtte en volgde haar weer. "Een man ja, een pakezel nee. En waarom moet ik jou rotzooi dragen. Het ziet er naar uit dat jij al je inkopen al hebt, ik heb nog hellemaal niks." Tim keek haar na en betwijfelde het of ze hem wel had gehoord. Toen hij opzij keek een etalage in stokte zijn adem even waarna hij zich naar de etalage draaide en naar binnen keek. Teyla brabbelde ondertussen rustig door niet wetend dat Timothy was gestopt. "En toen zei hij dat dat niet kon. Nou dat is toch onzin. Toch? Zeg jij is wat je vind Timmie." verbaasd keek ze om en zag dat haar goede vriend niet meer meeliep. Toen ze hem iets terug een etalage in zag kijken grijnsde ze en liep weer naar hem toe en keek langs hem heen naar wat Tim zo intereseerde. Ze grijnsde en draaide zich weer om en keek de straat in. "Nou koop het dan. Ik weet zeker dat ze het mooi zal vinden." lachte ze dan en wachte af terwijl ze de straat door zocht naar andere mensen die ze kende.
Met zijn handen in zijn zaken liep hij over de straat, met aan de enne kant de hyperactieve Green en aan de andere kant de stille dromerige Sasha, beiden hadden ze een arm door de zijne gehaakt. Green had al een tas vast waar Sasha en Vincent nog niks hadden. Hoewel Vincent had al wat, maar dat wisten zijn vriendinen niet. Green keek rustig de winkels in en keek even naar Sasha. "Sas. Blijf jij eigenlijk ook op school dit jaar?" vroeg ze dan. Sasha keek op en knikte dan. "Ja. Moeder wou dit jaar een keer naar Rusland gaan, maar mijn vader wou niet dat ik ook mee kwam, iets met de rellen daarzo. Het is nogal onrustig daar de laatste tijd." zuchtte ze dan. Green knikte en keek dan naar Vincent maar zei verder niks. Ze keek even naar 2 mensen, een jongen en meisje, die bij een juwelen winkel stonden en hoorde nog net het meisje iets zeggen over dat de jongen iets moest gaan kopen. Ze grinnikte en keek weer naar haar vrienden. "Zullen we maar even naar binnen gaan voor jou Vinn? Je moet nog wat voor Tatyanna kopen." plaagde ze dan. "Ik heb al wat." zei de jongen kortaf waarna hij even naar haar glimlachte. Green keek wat verbaasd maar grijnsde dan waarna haar haar overschoot in donkerblond. Toen ze wat andere mensen aan zag komen wou ze nog Sasha waarschuwen die wat afwezig mee liep, maar het was al te laat en met een zachte plof plofte Sasha in de zachte sneeuw. "Auw. Kijk uit waar je loopt." piepte ze dan zacht en keek op naar degeen die haar onderuit had gelopen. Green en Vincent stopte ook.
Met zijn handen in zijn zaken liep hij over de straat, met aan de enne kant de hyperactieve Green en aan de andere kant de stille dromerige Sasha, beiden hadden ze een arm door de zijne gehaakt. Green had al een tas vast waar Sasha en Vincent nog niks hadden. Hoewel Vincent had al wat, maar dat wisten zijn vriendinen niet. Green keek rustig de winkels in en keek even naar Sasha. "Sas. Blijf jij eigenlijk ook op school dit jaar?" vroeg ze dan. Sasha keek op en knikte dan. "Ja. Moeder wou dit jaar een keer naar Rusland gaan, maar mijn vader wou niet dat ik ook mee kwam, iets met de rellen daarzo. Het is nogal onrustig daar de laatste tijd." zuchtte ze dan. Green knikte en keek dan naar Vincent maar zei verder niks. Ze keek even naar 2 mensen, een jongen en meisje, die bij een juwelen winkel stonden en hoorde nog net het meisje iets zeggen over dat de jongen iets moest gaan kopen. Ze grinnikte en keek weer naar haar vrienden. "Zullen we maar even naar binnen gaan voor jou Vinn? Je moet nog wat voor Tatyanna kopen." plaagde ze dan. "Ik heb al wat." zei de jongen kortaf waarna hij even naar haar glimlachte. Green keek wat verbaasd maar grijnsde dan waarna haar haar overschoot in donkerblond. Toen ze wat andere mensen aan zag komen wou ze nog Sasha waarschuwen die wat afwezig mee liep, maar het was al te laat en met een zachte plof plofte Sasha in de zachte sneeuw. "Auw. Kijk uit waar je loopt." piepte ze dan zacht en keek op naar degeen die haar onderuit had gelopen. Green en Vincent stopte ook.