|
Post by Ridje on Dec 26, 2008 17:39:18 GMT 2
Ongeduldig ijsbeerde hij heen en weer voor de ingang van de leerlingenkamer van de Raafjes. Hij keek even op zijn horloge en zuchtte dan nog eens waarna hij verder ijsbeerde. Hij voelde even in zijn zak en grijnsde toen hij het doosje voelde zitten. Waar bleef Green nou weer? Ze wist toch dat dit belangrijk voor hem was, kon zou nou niet 1 keer op tijd zijn. Net toen hij hard op de deur wou gaan kloppen ging hij open en een wat slaperige Green keek naar Vincent. "Nou kom binnen dan. Ik moet wel weer een hoop voor je over hebben, kerst en dan vroeg op moeten is niks voor mij." zei ze dan en gaapte eens waarna ze Vincent er langs liet. "Bedankt Green, het betekend veel voor me." zei Vincent en drukte een tas in Greens handen die hij ook bij zich had gehad. "Wat is dit? Heb je een kado voor mij gekocht? Wat lief Vin!" zei Green en drukte een kus op Vincents wang waarna ze in de tas keek en er een zwarte leren soort truitje uit haalde. "Ik wist dat je wandklim trui kapot was dus alstu." zei Vincent dan en keek wat verlegen door de kus. Green grijnsde en wou naar de boom lopen om haar kado voor Vincent te pakken maar die hield haar tegen en knikte naar de trap. "Zou je haar kunnen halen?" vroeg de jongen dan en keek haar smekend aan waarna ze knikte en de trap op liep. Toen ze de slaapzaal in liep keek ze even rond en gooide het kado op haar bed waarna ze naar Tatyanna's bed liep. "Tatjee!!!! Wakker worden." siste ze dan toen ze voor Tatyanna's bed stond. (is wel goed neem ik aan? (A) ik had nog niet zo veel inspi voor de andere topic dus ik dacht ik maak deze maar aan )
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 26, 2008 18:08:49 GMT 2
(Ik kan er genoeg mee! (A)) [/b] Ze ademde diep in terwijl ze haar haar even goed probeerde te doen, het zat nogal in haar gezicht. Ze keek even rond, Green had de rest niet wakker gemaakt. Deze sliepen nog. Ze keek nu weer naar Green. "Wat is er nou?" Vroeg ze, ze was nogal aangebrand door het wekken. Ze zag er niet echt uit, haar in de klit en door de war, tevens dat haar ogen op slapen stonden. Nu drong het pas tot haar door.. "Het is kerst!" Ze kon het nog net fluisteren omdat ze niemand wou wekken.[/ul]
|
|
|
Post by Ridje on Dec 26, 2008 18:38:26 GMT 2
Green grijnsde enkeek naar haar vriendin. Ze snapte wel dat ze chagrijnig was, dat was ze zelf eigenlijk ook omdat ze zo vroeg op had gemoeten om Vincent te helpen. "Nouja brand is er niet, en Vincent is geen trol zover dat ik weet. Dus opstaan muts. Kleren aan, of niet natuurlijk. En naar beneden met die luie reet van je." lachte Green dan en keek naar Tatyanna. "Vincent wacht op je. En als je opschiet zijn jullie nog zeker een uur of 2 alleen samen." grijnsde Green en ging op haar eigen bed zitten en keek naar Tatyanna. Zelf had Green alleen haar slaap kleding nog aan, met een te lang shirt eroverheen gezien ze even naar beneden had gemoeten. Haar haar was nog niks aan verandert en het was donkerblond en tot net over haar oren zoals ze het meestal had als ze ging slapen. Ze grinnikte om Tatyanna's woorden. "Your damn right it's christmas. So don't leave your boy waiting any longer." zei ze dan en liet zicht achterover op haar bed vallen.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 26, 2008 18:43:35 GMT 2
[/b] Ze grinnikte terwijl ze uit haar bed sprong en in haar koffer graaide. Ze legde een broek op haar bed en een trui. Waarna ze zich snel omkleedde. Ze was ergens wel benieuwd waarom Vincent er was. Ze werd nieuwsgierig. Maar ze liet hem maar niet langer wachten. Een kam ging door haar haar terwijl ze deze daarna in een vlugge staart deed. Ze streek haar kleren nog een keer glad en zocht naar haar schoenen. Het enigste wat ze kon vinden waren haar pasgekochte Uggs. Deze deed ze aan en toen sprintte ze naar beneden. Onderaan de trap langzaamde ze haar pad en keek naar Vincent. Waarna ze even verbaasd keek. "Geen Grifjes hier hé?" Ze grinnikte en liep naar hem toe terwijl ze haar armen om hem heensloeg. "Wat doe jij heir?" Zei ze, nog steeds verbaasd.[/ul]
|
|
|
Post by Ridje on Dec 26, 2008 19:00:05 GMT 2
Green grinnikte nog eens waarna ze Tatyanna na keek en achter haar aan liep en even bij de deur wachte. Toen ze zeker wist dat Tatyanna beneden was ging ze bovenaan de trap zitten en luisterde aandachtig naar de 2 'lovebirds'. Vincent keek naar de trap en toen ze naar beneden kwam glimlachte hij en keek haar aan. Misschien dat het niet kon maar misschien ook wel, maar voor Vincents gevoel begonen zijn ogen nog meer te schitteren en hij moest even twijfelen of zo'n mooi meisje wel met hem zou willen verder gaan. Maar 1 manier om daar achter te komen. Vincent grijnsde naar haar en omhelsde haar terug en kon het niet laten om wat afstand te maken en haar te zoenen, kort maar gepassioneerd. Toen drukte hij haar van zich af en keek haar aan. "Nou ik dacht. Het is kerst, jij bent niet van mijn afdeling. En gezien het kerst is moet ik toch een manier vinden om Green te irriteren." hij glimlachte maar ging dan op zijn knieen en keek naar haar op. "Het is misschien wat ouderwets maar ik ga voor je op mijn knieen. Je betekend een hoop voor me Tat. Ookal is het pas kort geleden dat we elkaar hebben ontmoet. Maar wat kan ik je nou beter geven met Kerst." hij zweeg even en haalde het doosje uit zijn zak en opende hem. "Zou je mijn vriendin willen zijn." zei hij dan wat zachter en hij bloosde. Het verbaasd hem dat hij zo recht door zee ging en zo goed uit zijn woorden kon komen, maar nu kon hij niet meer terug en twijfelen was er voor hem ook niet meer bij. Niet dat hij dat ooit zou doen, hij vond Tatyanna hellemaal het einde. Met een zachte snik veegde ze haar tranen weg waarna ze opstond en de slaapzaal weer in verdween. "Wat is hij toch lief." snikte ze nog zacht voordat ze haar bed in verdween.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 27, 2008 13:30:39 GMT 2
[/b] Kwam er voorzichtig maar zelfverzekerd uit. Zeknielde ook neer en sloeg haar armen om hem heen. Er liep een traan over haar wang. "En dan te bedenken dat ik alleen maar een sjaal gebreid heb met een muts voor je kale hoofdje" Fluisterde ze. Had ze hem nu tekort gedaan? Dat wist ze niet. Ze was bang dat hij het niet goed zou vinden. Ergens achter haar hoorde ze een zachtte miauw. Ze kende die miauw uit duizenden en ze wist meteen dat het Youna was, al had ze geen zin om Vin los te laten.[/ul]
|
|
|
Post by Ridje on Dec 29, 2008 19:15:08 GMT 2
Hij glimlachte en voelde zijn hart in zijn keel kloppen. Toen ze Ja knikte en daarna ook zei voelde hij zich de gelukkigste man in de hele wereld. Hij sloeg zijn armen ook om haar heen en sloot zijn ogen kort en dacht even na. Bij haar woorden moest hij lachen. "Nouja het is dan ook kerst, dus koud heb ik het wel. Een sjaal en muts zijn altijd goed. Zolang het koud is kan een sjaal en muts meer goed dan kwaad." zei hij dan. Met de glimlach nog steeds op zijn gezicht maakte hij zich los van haar en pakte haar hand en de ring uit het doosje waarna hij hem bij haar omdeed. "Vrolijk Kerstfeest." zei hij dan en keek haar aan, het was lang geleden dat hij iemand zo aangekeken had en zoveel gevoelens voor had gehad voor iemand.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 30, 2008 21:37:53 GMT 2
[/b] Ze keek hem wat onzeker aan. Want, een ring was niet niks. "Ik dacht eerst dat je me een aanzoek ging doen.." Zei ze grinnikend en ging even met haar vinger over de diamant heen. Daarna stond ze op en rende naar een hoekje en pakte een pakje. Ze rende terug en gaf het aan hem. "Ik hoop dat je de kleurtjes leuk vind! Speciaal voor mij aan jouw, zelfgemaakt, specialer kan niet!" Ze bewoog wat heen en weer op haar plek.[/ul]
|
|
|
Post by Ridje on Jan 3, 2009 1:02:54 GMT 2
Hij glimlachte en keek naar haar. Toen ze het over de ring had zei hij eerst even niets maar keek haar alleen maar aan. "Het kan nooit teveel zijn voor degeen om wie je geeft." zei Vincent dan. Hij keek wat verbaasd toen ze verder ging. "Een aanzoek? Nee dat zal ik niet doen. Nog niet tenminste." grijnsde hij dan. Toen ze opstond en weg rende dacht hij heel kort dat hij het verpest had, iets wat bij Vincent meestal gebeurde, twijfel aan zichzelf. Hij pakte wat verbaasd het kado aan en maakte het open en grijnsde terwijl hij de sjaal en muts pakte. "Het perfecte kado van de mooiste vrouw." grijnsde hij dan. "Over mooiste vrouw gesproken. Zou je met mij mee willen naar het Bal?" vroeg hij dan en bloosde licht terwijl hij even weg keek.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 7, 2009 16:59:33 GMT 2
[/b] Ze grinnikte en beet op haar lip. Ze was benieuwd wat hij ervan vond. Ze keek hem aan toen hij het mooi vond en omhelsde hem nog een keer. Ze keek daarna naar hem toen hij haar mee naar het bal vroeg. "Ja, tuurlijk! Heel graag!" Ze grijnsde naar hem terwijl ze hem een kus gaf. "Ik heb er nu al zin in!" Zei ze terwijl ze zijn hand pakte en deze even streelde. "Nu heb ik wel de mooiste jongen van de school. Met de mooiste ogen" Ze drukte nog een kus op zijn lippen.[/ul]
|
|