|
Post by admin. on Dec 27, 2008 13:37:02 GMT 2
oké, mijn keuze is definitief. ik kap met h2. helemaal. ik stop met adminnen en rp'en op h2. de lol van H2 is er gewoon af, bij mij. misschien is bijna twee jaar te lang, misschien zijn het de vele 'depressies' die h2 heeft ondergaan.
ik ga jullie een lange preek besparen, en ik laat het aan aline over om te bepalen wat er verder met h2 gebeurd qua beheer.
GA ALSJEBLIEFT ME NIET SMEKEN OM TE BLIJVEN, want ik doe het niet. vaarwel aan degene die ik waarschijnlijk nooit meer tegen kom, tot ziens aan de rest.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 27, 2008 13:46:27 GMT 2
Vaarwel! Je komt me niet tegen, maar je spreekt me hopelijk nog wel! RIGHT?! O..o
Eigenlijk wel te begrijpen want er zijn veel tijden geweest dat H2 niet actief was of dat er maar enkele leden de moed erin hielden om te blijven. Mensen gingen voor een tijdje weg met redenen en kwamen terug. Sommige bleven weg. Niets kan meer beloven dat H2 nog voor lange tijd leeft, tenzij ineens alle leden inspiratie hebben of ideeën weten om H2 nog langer te laten leven, dat is wat ik denk. Sommige hebben de moed allang op gegeven en misschien worden het er nog wel mee. Wie weet, ben ik er ook een straks maar laten we het daar maar nog niet over hebben.
Byebye! En ik zal niets doen om je te laten blijven. Zoiets is en blijft ieders eigen keuze ^^
|
|