|
Post by Ridje on Jan 4, 2009 2:39:01 GMT 2
Rustig nam ze een slok van haar warme chocolade en keek in het blaadje. Haar jasje, sjaal, muts en handschoenen lagen op de bank naast haar. De tafel lag vol met tijdschriften en kranten en het was een wonder dat haar beker warme choco nog kon neer gezet worden. Teyla zat alleen op de bank die om de tafel draaide en het was eigenlijk best vreemd gezien het heel druk was, de meesten moesten blijven staan terwijl er zeker nog 5 mensen naast Teyla op de bank konden zitten. Maarja wie zou nou het lef hebben om naast Teyla Candy te gaan zitten zonder dat ze daar toestemming voor gaf. Eerlijk gezegd zou het haar op dit moment niks uitmaken gezien ze druk haar horoscoop aan het doorspitten was. Een jongen ging tegenover haar zitten en grijnsde voldaan naar haar, maar toen Teyla naar hem opkeek verdween de grijns waarna de jongen meteen weer opstond en bij zijn vrienden ging staan. "Het lef van die knulletjes ook." mompelde Teyla waarna ze verder las.
|
|
|
Post by Merel on Jan 4, 2009 2:48:40 GMT 2
|
|
|
Post by Ridje on Jan 4, 2009 3:14:53 GMT 2
Een soort alarm ging af in Teyla toen ze de deur hoorde gevolgd door Jennice haar naaldhakken. Ze keek op en moest even eraan denken om niet te gaan kwijlen als een hond. Op dit gebied kon ze dan ook wel net als jongens zijn. Ze grijnsde kort maar richtte zich al snel weer op haar blaadjes. Er stond wel wat in over een plotse verschijning van schoonheid maar ze had gedacht dat dat wat anders zou zijn geweest. Toen Jennice echter zonder te vragen ging zitten keek ze kwaad op. "Ik dacht niet dat ik gezelschap had besteld. Een tweede kop warme chocola had fijner geweest. En in die outfit kan jij er maar beter ook 1 nemen als je die kop voor mij gaat halen. Straks wordt je nog ziek." zei Teyla arrogant en keek Jennice afwachtend aan, eigenlijk verwachte ze wel dat het meisje een nieuwe beker warme choco voor haar ging halen maar ze had weinig hoop erop. Na haar aanvaring met Scott, die haar niet haar zin had gegeven vond ze eigenlijk dat er nog maar weinig mensen haar haar zin gaven en dat zat haar dwars. Waar was de tijd dan ook dat iedereen voor je opsprong gewoon omdat je volbloed was? Teyla zuchtte eens en keek naar Jennice en onderzocht haar eens. Ze was knap en sexy precies hetgeen wat Teyla zo aantrok bij meisjes. Maar ze zou toch niks zijn als ze Teyla niet haar zin gaf. Ze streek even over haar spijkerbroek en haalde wat pluisjes uit haar licht bruine trui.
|
|
|
Post by Merel on Jan 4, 2009 3:21:18 GMT 2
[/b] antwoordde ze alsof ze het tegen een klein meisje had. Je kon het merken, enig ander normaal mens was als de bliksem naar die bar toe gerend, maar Jennice dus echt niet. Ze stak haar hand in de lucht en knipte even met haar vingers. "Owja, ik was het éven vergeten.. Maar nog een Chocomelk -warm graag- voor mevrouw hier," vroeg ze poeslief waarnaar ze haar benen over elkaar deed en haar tijdschrift weer pakte. "Tevrede?" vroeg ze glimlachend en keek weer naar het tijdschrift dat ze vast had. Wat was het überhaupt voor een blad? Ze fronsde even maar sloeg het toen open om de eerste paar roddel pagina's eruit te lezen.[/ul]
|
|
|
Post by Ridje on Jan 4, 2009 14:04:19 GMT 2
Teyla keek weer even op van haar horoscopen en keek Jennice wat verbaasd aan waarna ze grijnsde. "Nou, Schoonheid. Als jij gewoon had gevraagd of je hier mocht komen zitten dan had ik wel alsjeblieft gezegd." zei ze dan op dezelfde kinderlijke manier. Ze keek het meisje aan en grijnsde dan waarna ze een paar tijdschriften van de tafel pakte en naast zich op haar jasje legde. Toen ze haar beker kreeg glimlachte ze tevreden. Eindelijk iemand die wist hoe het moest, hoewel ze het waarschijnlijk niet graag deed was Teyla al tevreden dat Jennice het deed. Ze keek even naar het tijdschrift in Jennice haar handen. "Ik zou het ook op prijs stellen als je van mijn spullen af blijft als ik bezig ben. Maar goed voor deze keer laat ik hetmaar zo. Omdat je zo lief bent geweest mijn warme choco te bestellen." zei ze dan en grijnsde. Ze schoof wat meer naar Jennice toe en keek even naar haar. Daarna richtte ze haar blik op de bar en keek naar de jongens daar.
|
|
|
Post by Merel on Jan 5, 2009 12:10:56 GMT 2
[/b] glimlachte ze en ze kón het niet laten om ook te knipogen. "En sorry van je plekje. Ik ben meer iemand van het gewoon doen, in plaats van te vragen of het wel mag. Zoals bij zoveel dingen eigenlijk," giegelde ze. Maar het klopte wel wat ze zei. Ze was meer iemand van het gewoon doen, dan dat ze eerst ging vragen óf het wel mocht. Dan had je namelijk de kans op een nee.. En Jennice háatte het als iets niet mocht wat ze wou. Toen Teyla zei dat het schrift van haar was keek ze even verbaast op. "Sorry schat dat wist ik niet. Ik moet toegeven, goede smaak," zei ze, en het was iets wat niet vaak voorkwam, dat Jennice toegaf dat iemand een goede smaak had. Want meestal vond ze dat ze alleen zelf een goede smaak had.. En daar bleef het bij. Ze ging even met haar hand door haar haar en zette haar hoed recht. Toen dat gedaan was keek ze even -opzij inmiddels, ze was zelf ook íets opgeschoven- naar Teyla en glimlachte.[/ul]
|
|
|
Post by Ridje on Jan 6, 2009 0:15:36 GMT 2
Teyla glimlachte en knikte als teken dat ze het compliment fijn vond, niet dat ze het nodig had ze wist dat ze er mocht wezen. Toen Jennice echter knipoogde voelde Teyla dat ze een beetje bloosde, wat ze snel verborg door een slok choco te nemen. Ze grijnsde en likte kort haar lippen. "Geeft niet. Ik laat knappe meiden de laatste tijd steeds vaker mijn plekjes innemen. Beter dan de meeste knappe maar arrogante jongens." Ze zweeg even. "Maar ik neem het je niet kwalijk. Ik ben je zelfs dankbaar, een paar van die knuppels daar aan de bar wouden het volgens mij ookal proberen." zei ze dan en knikte naar de bar waar een paar jongens stonden. Ze keek even naar het schrift terwijl ze wat dichter naar Jennice kwam. "Bedankt. Mijn keuze gaat meestal gelijk uit naar de horoscopen maar deze blaadjes hebben ook andere goeie artikelen." Ze boog naar Jennice toe en plaatste dan haar hand op haar wang en streelde met haar vingers over de zachte huid van Jennice. Toen richtte ze haar gezicht richting haarzelf en plaatste dan zacht haar lippen op die van Jennice waarbij ze haar kort aankeek voordat ze haar ogen sloot en Jennice zoende.
|
|
|
Post by Merel on Jan 6, 2009 12:41:13 GMT 2
[ik heb weer last van leedvermaak ]
[/b] glimlachte ze terwijl ze even omkeek naar de jongens en toen weer naar Teyla keek. "Ja inderdaad," begon ze toen Teyla over de tijdschriften begon, "Graag gedaan hoor trouwens, maar er zitten hier inderdaad wat erg goede artiekelen in," glimlachte ze. Ze had eigenlijk al een soort van 'vertrouwd' gevoel bij Teyla, op een nogal bijzondere manier dan. Ook toen Teyla haar wang streelde, wijkte ze niet uit, in tegenstelling daarvan juist, ze ging wat dichterbij zitten. En toen Teyla haar zoende, en haar nog even aankeek, keek ze met plezierige en verleidelijke ogen terug, en sloot ze toen zelf om Teyla een vurige zoen terug te geven.[/ul]
|
|
|
Post by Ridje on Jan 7, 2009 20:55:17 GMT 2
Kort dacht Teyla even na over wat Jennice had gezegd. Ze had zo'n gelijk. Zij waren het die kozen. De sterke meiden dan, zij kozen een jongen en verleidden hem dan zorgden dat hij hellemaal gek van ze werdt en dan en alleen dan pas zouden ze hem toestaan om haar te vragen voor iets zoals een relatie. Teyla wachtte echter nooit af, maar zij was dan ook nooit uit op een relatie, gewoon plezier, vermaak en genot. Ze genoot van de zachtheid van Jennice, zoenen met meiden was dan ook veel beter dan met jongens, tuurlijk Teyla zou niet zonder jongens kunnen maar toch hadden meisjes iets meer, iets bijzonders. Ze keek even naar de bar terwijl ze nog steeds bleef doorzoenen met Jennice en zag dat een paar van de jongens met open mond toekeken. Ze grinnikte bij zichzelf en besloot dat ze misschien maar een rustiger plekje moesten opzoeken. Ze keek naar Jennice en wou zich net los maken toen ze besefte dat het haar niks uitmaakten wie het zag. Zacht plaatste ze haar hand op 1 van Jennice haar benen en sloot dan haar ogen weer om verder te genieten van dit meisje.
|
|