|
Lilly
Jan 4, 2009 22:29:16 GMT 2
Post by Madjic on Jan 4, 2009 22:29:16 GMT 2
William had net zijn pak aangetrokken toen hij snel nog een stuk perkament pakte, hier een paar zinnen op krabbelde en hem toen aan Dafd gaf. "Zoek haar, ik neem aan dat dat je wel lukt."Had hij het beestje gezegd voor het het raam uithaaste. Heeey Lilly. Ik hoop dat ik niet te laat ben, maar wil je misschien samen met mij naar het gala? Groetjes WIlliam
|
|
|
Lilly
Jan 4, 2009 22:36:05 GMT 2
Post by melien on Jan 4, 2009 22:36:05 GMT 2
Rose was net even met Lily's haar bezig voor het gala toen er een klein beestje in vloog. Lily pakte de eekhoorn uit haar haren. "Ook hallo Dafd. Wil je even niet in mijn haar gaan zitten als iemand er mee bezig is?" vroeg ze lachend. Pas daarna zag ze dat het beestje een briefje bij zich had. Met opgetrokken wenkbrauwen pakte ze het en las het, toch nieuwsgierig naar de reden waarom Dafd hier nu eigenlijk was. Glimlachend krabbelde ze een antwoord voordat ze Dafd er mee terug stuurde. Heey Beter laat dan nooit Als je dan ook nog even mijn naam goed weet te schrijven zeg ik helemaal niets meer (a) Ik was toch al van plan om te gaan, dus het lijkt me erg leuk. Zie ik je daar dan? xx Lily
|
|
|
Lilly
Jan 4, 2009 22:49:06 GMT 2
Post by Madjic on Jan 4, 2009 22:49:06 GMT 2
Hey, Sorry, maar ik heb nog nooit het plezier gehad je naam te mogen schrijven, ikdeed amar een wilde gok. Ik had ook Lili kunnen zeggen, was dat beter geweest? :-p Maar goed, ik zie je daar dan wel. Desnoods neem ik Dafd mee, die kan je wel opsporen. William.
|
|