|
Post by » Jasmijn « on Jan 4, 2009 23:14:47 GMT 2
Odil Turnfield Echte vrienden zie je niet, Die staan achter je.»*Loopt gewoon langs* Ooit gezien»Heej Ooit gesproken»Heej Odil *zwaait* Kennis»Zin om mee te gaan? Bijna vriend»Ga je mee naar de 3 bezemstelen? Vriend»Maandag, om 2 uur, een roddelmiddagje! Goede vriend»Kijk, met jou kan ik praten! Beste vrienden»Wat zou ik zonder jou moeten? Vrienden voor het leven De vijand let nooit op, Totdat je een fout maakt. »Heb je haar weer! Irritatie»Dat jou spiegels niet breken! Jaloers»Ik weet nog wel een leuke roddel over jou! Ruzie»Ik snap niet dat ik jou ooit mocht! *vies gezicht* Waren vrienden, nu vijanden»Het zal wel…*loopt weg* Niet geïnteresseerd»Alles wat ik over jou weet, komt de hele school te weten! vijand»Ik ben al aan het oefenen op de vloek des doods! Aartsvijanden Liefde faalt nooit… Nou…bijna nooit! »Heej, schatje! *knipoog* Flirt»Nou…uh…Tot ziens dan maar. Vrienden, misschien meer»Wow, zeker niet verkeerd! Geïnteresseerd»Uuhh…haai. *sprint weg* Verliefd, durft niet.»Wel? Of toch niet? Verliefd, twijfeld»Kom eens dichterbij, schatje! Hij op haar»Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg. Zij op hem»Zin om weer eens wat af te spreken? –Hint, hint- Ex, misschien…»Dat ik het met jou heb gehad! *kotst* Ex, vijanden»Ga je mee wat drinken? Ex, vrienden»Dat ik heb kunnen leven zonder jou! *is verbaasd* RelatieGimme; [b]avatar;[/b] [b]Naam;[/b] [b]Leeftijd;[/b] [b]Pb;[/b] [b]Afdeling;[/b] [b]Relatie;[/b] [b]Geschiedenis;[/b] [b]Toekomst;[/b]
Friends, Enemies and Lovers;
|
|