|
Post by Ridje on Jan 10, 2009 18:20:39 GMT 2
Dear Diary,
Aww screw it. Ik ga niet praten alsof dit rot ding leeft. Het zou zelfs kunnen dat Tim alles kan zien wat ik schrijf. Hoe komt hij er ook bij om me een dagboek te geven voor Kerst. Nouja hij bedoelde het vast wel goed. En misschien is het ook wel goed om dingen op te schrijven voor later. Wie weet kan ik het later nog bekijken ofzo. Ach ik wordt toch niet zo'n tutje die alles op schrijft. Ik vertel mijn problemen liever aan Tim, of Cam. Of ik verzin problemen. Die knul op de astronomie toren trapte er mooi in. Ty heette hij volgens mij. Leuke jongen maar zo dom, wat verwacht je ook van een Griffje, ze zijn nou eenmaal niet zo slim als die Raafjes. Over raafjes gesproken 2 ervan heb ik laatst nog verleid. Eric en Jennice. Allebei wel leuk, maar toch. Het zijn geen Zwaddjes.
Nouja met Jennice was het wel leuk in Zweinsveld. Je had die jongens moeten zien hun ogen puilde haast uit en volgens mij werden hun glazen gevuld met kwijl als je ze onder hun muiltjes had gehouden.
Zo zie je maar weer stom boek dat je het bezit bent geworden van Teyla Candy. Maar goed dat je geen levend wezen bent anders had je nog wat meegemaakt in dat lullige leven van je.
Dit is echt stom. Ik ga Tim vermoorden. Ik ben niet het sullige dagboek meisje dat dit soort dingen doet. Maar goed ik gooi je toch maar niet weg. Misschien dat je ooit nog van pas komt. Als gooiobject ofzo.
|
|