|
Post by johanneke on Nov 7, 2007 21:05:39 GMT 2
Lieve Natalie, Vandaag heb ik weer een brief van mijn moeder gekregen. Ze had weer een konijn bevrijd en het beest had Ralphie gebeten. Gelukkig heeft hij er niks aan over gehouden, maar dit is nou alweer de zo veelste keer. Ik snap echt niet waarom ze die rotbeesten telkens bevrijd. Ze leveren alleen maar problemen op! Maarjah dat is nou eenmaal haar passie. Mijn vader had ook een nieuwe galajurk gekocht waar hij trots over schreef. Hij schreef ook dat ik het mocht lenen als ik wou. No way! Ik ga echt geen jurk dragen waar hij in heeft gelopen! Wat denkt ie wel niet! Vandaag had ik ook een ruzie met Karl en daarna voelde ik me erg ellendig. Het was ook grotendeels mijn schuld. Ik maak het morgen wel weer met hem goed. Ik heb ook een onenigheid met Sneep gehad. Mijn toverdrank was op de een of andere manier geel geworden en hij dacht dat ik een verkeerd ingredient in had gedaan, maar dat kon niet. Ik had namelijk alleen de ingredienten op tafel staan die we nodig hadden. Sneep zegt wel vaker zulke dingen. dat maakt me zooo kwaad! Man kijk eens verder dan je neus lang is(ookal is dat al aardig lang:P)! Verder heb ik helaas niks beleefd. Doei Natalie xxx-jes Natasha.
|
|
|
Post by johanneke on Nov 17, 2007 20:45:52 GMT 2
Lieve Natalie, Vandaag is er iets gebeurd wat er al een tijdje zat aan te komen. Het is uitgegaan met Karl. Ik houd zielsveel van hem en hij is mijn beste vriend, maar verliefd was ik neit meer. Hij begon met het gesprek, maar ik was eht er zeer mee eens. We zijn nu gewoon vrienden. Ik hoop dat dat kan, want ik wil hem niet verliezen ofzo. Dus vanaf nu af aan ben ik weer VRIJGEZEL! woehoe! Doei Natalie, groetjes van Natasha
|
|