|
Post by robin on Apr 7, 2008 19:29:14 GMT 2
Ryou Jun Uchiha VRIENDEN - OMG! [Ooit gezien] - Ow, hi i though you where a girl [Ooit gesproken] - Hey Ryou [vriend] - The past is fading away [vriend van vroeger] - What! What! What!? [goede vriend] - Soulmates [beste vriend] VIJANDEN - your so anoying [Irritatie] - OMG I LIKE YOUR HAIR! [jaloers] - Fight? haha stop joking [ruzie] - Friendschip can break, you know? [waren vrienden, nu vijanden] - lala, what did you say? [niet geïnterreseerd] - Put off the make-up! [vijand] - There is nothing worse then you [ergste vijand] LIEFDES - Kwaii, Ryou-kun! [Flirt]- Bestfriends! but-- [vrienden, mischien meer]- Hey, Ryou wanne go out with me? [interesse]- Oops, eh.. [verliefd, durft niet]- I liked you for a long time [stiekem verlieft]- sssttt!!! [geheime relatie]- Nobody can break us apart <3 [Relatie] [/right] Geef: Naam: PB: Leeftijd: Afdeling: Relatie: Verleden: Toekomst: Naam: Jesuke PB: Jesselyn Leeftijd: 18 Afdeling: Ravenklauw Relatie: - Hey Ryou [vriend] Verleden: In de leerlingenkamer van Ravenklauw, Jesuke viel zoals gewoonlijk op met zijn kleding en toen begon er een gesprek tussen Ryou en Jesuke. Het was meteen al duideljk dat Ryou ook niet zo 'gewoontjes' was en uit sommige momenten bleken ze veel gemeen te hebben. Toekomst: In een grote groep cosplayen lijkt me gaaf, dan ben ik eens niet de enige! *staart Jesuke aan: Kidding me..right?*
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 17, 2008 16:23:07 GMT 2
Naam: Jesuke PB: Jesselyn xD Leeftijd: 18 Afdeling: Ravenklauw Relatie: - Hey Ryou [vriend] Verleden: In de leerlingenkamer van Ravenklauw, Jesuke viel zoals gewoonlijk op met zijn kleding en toen begon er een gesprek tussen Ryou en Jesuke. Het was meteen al duideljk dat Ryou ook niet zo 'gewoontjes' was en uit sommige momenten bleken ze veel gemeen te hebben. Toekomst: In een grote groep cosplayen lijkt me gaaf, dan ben ik eens niet de enige! *staart Jesuke aan: Kidding me..right?)
|
|
|
Post by robin on May 17, 2008 20:56:59 GMT 2
Geadded hoor o.O =D
|
|