Post by johanneke on Oct 26, 2007 17:14:17 GMT 2
Natasha Bittersweet
I can be bitter, but most of the time I'm sweet. I'm Natasha Bittersweet.
-----------------------------------------------------------------------------------
VRIENDEN
- uhm... Natasha toch? [Ooit gezien]
- Hoe gaat het met je moeders laboratorium aap? [Ooit gesproken]
- Alles goed?[Kennis]
- Heb je Karl al gedumpt?[vriend]
- Jij bent veranderd? [vriend van vroeger]
- Hoe gaat het met je vader en ...? [goede vriend]
- Gewoon negeren! [beste vriend]
-----------------------------------------------------------------------------------
VIJANDEN
- Oh nee he?! haar weer! [Irritatie]
- Oh my god! [jaloers]
- Oke allemaal even een andere kant opkijken of arrogant kijken! [ruzie]
- Hoe gaat het met je homo vader [waren vrienden, nu vijanden]
- Whatever...[niet geïnterreseerd]
- Ze heeft mijn shirtje vernield![vijand]
- Ieuw![ergste vijand]
- Waaaaah! [Is bang voor haar]
LIEFDES
- He girl, What's up? [Flirt]
- Hoe is het met jou en Karl? [vrienden, mischien meer]
- Zeg jij en Karl...? [interesse]
- Zou je misschien, als je kan met me naar de bioscoop willen? gewoon als vrienden dan he! [verliefd, durft niet]
- Uhm... we kunnen wel eens een keer iets leuks doen![verliefd, twijfelt]
- Dump die Karl toch gewoon![hij op haar]
- Oh nee he?! kijkt ze weer [zij op hem]
- Toch wel een beetje jammer dat het uit is.[ex, mischien...]
- gelukkig is het over! [ex, hekel]
- Die Karl is toch wel lelijk, ik ben veeeeel sexier! [ex, vrienden]
- He schatje! [Relatie]
Geef:
Naam:
PB:
Leeftijd:
Afdeling:
Relatie:
Verleden:
Toekomst:
Naam:Karl Dicksens
PB:Heath Ledger
Leeftijd:17
Afdeling:Griffoendor
Relatie:Gewoon negeren! [beste vriend],Die Karl is toch wel lelijk, ik ben veeeeel sexier! [ex, vrienden]
Verleden:We hebben echt een best lange tijd met elkaar gehad. Ik kon alles aan haar kwijt en zij aan mij. En gelukkig is dat niet verandert.
Toekomst:Gewoon beste vrienden blijven.
Naam: Livi Delian
PB: Anastacia Newkirk
Leeftijd: 16
Afdeling: Zwadderich
Relatie: - Ieuw![ergste vijand]
Verleden: Natasha, dat domme kind. Maar natuurlijk mag ik haar niet. Ze is NIET van zwadderich dus ze is niet interresant niet boeiend en dus dom. Als ze wat beter haar best zou doen en een beetje aardig proberen te doen zou ik misschien nog wel aardig terug doen, iedereen van andere afdeling hou ik te vijand; uitzondering voor sommigen. Maar waarom dan niet voor háár?
Toekomst: Zieners bestaan niet dus nee bedankt ik hoef de toekomst niet te weten.
Naam: Lukas Maroa
PB: Lucas Grabeel
Leeftijd: 14
Afdeling: Ravenklauw
Relatie: - Die Karl is toch wel lelijk, ik ben veeeeel sexier! [ex, vrienden]
Verleden: Natasha is mijn ex. Ik heb ooit een keer met haar gehad en het duurde.. Eens denken; 2 jaar? we hebben het lang volgehouden vind ik zelf, ik vind haar nog steeds aardig maar op den duur was het gewoon genoeg en hebben we het vriendschappelijk uitgemaakt en gelukkig zijn we nog vrienden.
Toekomst: Ik hoop dat we goede vrienden zullen blijven. Zo niet, dan zou ik dat erg jammer vinden.
-----------------------------------------------------------------------------
Naam: Amber Durain
PB: Amanda Bynes
Leeftijd: 17
Relatie: - Ieuw![ergste vijand]
Verleden: Praat me niet van dat Natasha figuur! Ik heb echt een on-ge-loof-lijke hekel aan haar. Nog meer dan aan alle Zwadderaars tegelijk! Hmm, oké, da's misschien dan weer een beetje overdreven. Maargoed, ik dwaal weer af - een paar maanden geleden kende ik haar eigenlijk alleen nog maar van gezicht. Maar op een zaterdag zat ik eens met Lucy bij het meer, toen zij er aan kwam en me plotseling met allerlei spreuken begon te bekogelen! Dat shirtje was helemaal naar de kloten, en m'n kapsel ook. Ik zal het haar nooit vergeven!
Toekomst: Hopelijk gaat ze snel de pijp uit!
Naam: Chris Lynn
PB: Zac Efron
Afdeling: Huffelpuf
Relatie: - Waaaaah! [Is bang voor haar]
Verleden: Wie? Wat? WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Zeg die naam niet meer in mijn bijzijn! Ze heeft me een keer echt ongelooflijk de stuipen op het lijf gejaagd. Ik zat rustig in de leerlingenkamer, toen zij plotseling binnenkwam. Ze ging half op m'n schoot liggen, om.. tja... weet ik veel! Ik stikte bijna in haar haarbos, waar ik compleet achter verdween, en duwde haar hardhandig van de stoel af, waarna ze me begon te slaan met een pook voor in het haardvuur. HEEEEEELP!!!
Toekomst: Ehm... Wat zei je? TOEKOMST? MET HAAR?!
Naam: Chantal Lynn
PB: Chantal Janzen
Relatie: - Whatever...[niet geïnterreseerd] and - Alles goed?[Kennis]
Verleden: Natasha, zeg je? Ach, ik ken haar alleen via Chris - die twee wil je niet samen zien, echt niet - maar ken haar niet goed genoeg om een band mee te hebben. Ze staat me niet echt aan, al is ze een vijand van Chris, net als ik (ach, ik ben toch zo gek op mijn tweelingbroertje, ahum). En een vijand van mijn vijand moet haast wel een vriend zijn, nietwaar?
Toekomst: Ach, ik weet niet. Zal Zwamdrift binnenkort eens vragen.
Naam: Jake Evers
PB: Brad Pitt
Relatie: - Heb je Karl al gedumpt?[vriend]
- He girl, What's up? [Flirt]
Verleden: Ach wat iedereen dan ook van haar mag zeggen, ik vind het wel een schat van een meid. Tja, mijn mening, kun je me op afkraken of niet, het blijft mijn mening. Waar heb ik haar ontmoet? Waarschijnlijk in de leerlingen kamer, ze valt nog al op
Toekomst: Geen idee, vrienden?
Naam: Lily Potter
PB: Hayden Panettiere
Afdeling: huffelpuf
Relatie: - Alles goed?[Kennis]
- Oh nee he?! haar weer! [Irritatie]
Verleden: Natasha is op zich wel een aardige meid. Ik weet niet meer waar ik haar nou eigenlijk van ken. Het maakt me ook niet uit. Ik vind het allemaal best en wil har best beter leren kennen, maar ze moet wel met haar poten van mijn Nigel afblijven!
Toekomst: Vrienden... hoop ik, dat is aan haar.
--------------------------------------------------------------------------------
Naam: Shirie Ashinta
PB: Jennifer Lopez
Leeftijd: 18
Afdeling: Girffoendor
Relatie: - Whatever...[niet geïnterreseerd]
Verleden: Zucht. Zou vast wel aardig meisje zijn ofzo, maar ze is gewoon veel te veel emt haar uiterlijk bezig. Ik zou jaloers kunnen zijn, als ik er niet gewoon van nature veel beter uizag dan zij. Ik ben niet bang dat ze jongens afpikt. Er zijn genoeg vissen in de zee voor ons beiden. Ze is gewoon... te.
Toekomst: Ik denk niet dat er vriendschap in zit, maar vijanden worden we waarschijnlijk ook niet.
Naam: Draconic Malfoy
PB: Nick Carter
Afdeling: Zwaderich
Relatie: - uhm... Natasha toch? [Ooit gezien]
Verleden: Ik heb haar volgens mij weleens zien lopen. Dat kan ook neit anders. Ik bedoel, haar moet je wel zien. Erg knap meisje. Jammer dat ze een Hufje is.
Toekomst: Geen. Wat denk je? Ze is maar een Hufje...
Naam: Terry Black
PB: Christina Aguilera
Afdeling: Griffoendor
Relatie: - Heb je Karl al gedumpt?[vriend]
Verleden: Ik heb haar meerdere keren in en buiten de les gezien. Ik lach em dood om haar! Op een geode manier hoor. Als ze weer eens gillend wegrende omdat iemand anders hetzelfde aanhad als zij. Ze konden me opvegen. Lief meisje, dat zeker, maar af en toe ietsje te oppervlakkig.
Toekomst: Misschien nog betere vrienden?
Naam: Davis Tyler
PB: Justin Heartley
Relatie: - Hoe gaat het met je vader en ...? [goede vriend]
- Waaaaah! [Is bang voor haar]
Verleden: Nee! Dat hoort daar te liggen! Alsjeblieft niet aankomen, dat is breekbaar! Waaaaa! Ze maakt me af ten toe helemaal gek. Dus ik laat alles achter me aan slingeren, nou en? Alsjeblieft laat me! Ik bedoel, we zijn goeie vrienden hoor, ken haar al erg lange tijd, maar ze maakt me gek!
Toekomst: Ik sluit haar nog op in een kast als ze nog een keer mijn motor bladen opruimt!
--------------------------------------------------------------------------------
Naam: Aylin Delacour
PB: Nelly Furtado
Afdeling: Zwadderich
Relatie: - Ze heeft mijn shirtje vernield![vijand] //
- Ieuw![ergste vijand]
Verleden: Als ze ook maar één poot naar Chris dúrft uit te steken, is ze er echt zóóó geweest.. Het is dat je het even weet meid. Hij is mijn vriendje, niet dat ik hem normaal gesproken zo toeeigen, maar met háár in de buurt? De Arrogantie zichzelf zeg. O komop, je bent echt neit beter dan mij of mijn zus, wij zijn nog altijd dé meiden van de school, en nou kun je wel alles blijven vernielen, je wint het toch niet.
Toekomst: Ow, Ik hoop letterlijk dat ze dood neervalt. Maar ik ken zo mijn mensen.
Naam: Flora Delacour
PB: Fleur Delacour
Relatie: - Oke allemaal even een andere kant opkijken of arrogant kijken! [ruzie]
Verleden: AFGEKEURD. Mag ik een grote stikker? Dan kan ik die eropplakken. Ik mag haar totaal niet. Ach reden genoeg ervoor, die ik nu maar even neit op ga noemen
Toekomst: Geen, hoop ik.
Naam: David Howard Crane
PB: Elijah Wood
Relatie: - Ze heeft mijn shirtje vernield![vijand]
Verleden: Ach, praat me niet van dat mens! Je wilt niet weten hoe vaak ze al tijdens Toverdranken - vraag me niet waarom ik daar naast haar zit - al die Toverdrank over me heen heeft laten vallen! En dan zegt ze ook nog dat het mijn schuld is. Ja hoor, ik ben een magneet voor gore troep, nou goed? Nee, ik kan haar écht niet uitstaan.
Toekomst: Hopelijk hoef ik niet lang meer naast haar te zitten met Toverdranken.
Naam: Drew Fuller
PB: Oliver Phelps
Leeftijd: 17 jaar
Afdeling: Griffoendor
Relatie: - Oh nee he?! kijkt ze weer [zij op hem] & - Heb je Karl al gedumpt?[vriend]
Verleden: Natasha is opzich wel aardig. Toen ze me nog niet zo lang kende kon ze me nogal moeilijk uit elkaar houden met Ayden, best irritant soms. Maar ik mag haar wel.
Toekomst: Gewoon vrienden blijven?
Naam:Phoebe Halliwell
PB:Holy Marie Combs
Leeftijd:14
Afdeling:Zwadderich
Relatie:Oke allemaal even een andere kant opkijken of arrogant kijken! [ruzie]
Verleden:Nouja.. ik moet haar gewoon niet.Ze is zoo...Oehh ik kan het niet uit mijn strot krijgen wat het is.Ik heb haar nooit gemogen
Toekomst:
Naam: Esenya Ashlin
PB: Yuna Ito
Relatie:- Ze heeft mijn shirtje vernield![vijand]
Verleden: Samenwerken in een les zorgde meteen voor een knallende ruzie. Ze kunnen mekaar niet uitstaan en laten dat duidelijk merken aan mekaar. Zovaak als ze kunnen negeren ze mekaar en in een les samenwerken gaat gewoon niet
Toekomst: Die hebben ze niet