Post by johanneke on Jan 3, 2008 20:32:58 GMT 2
Xiemen Yaxano Lime.
Vreemde relatie tussen de ouders, vreemde plek, vreemde dag. Bestond er een kans dat Xiemen er normaal uit zou komen?
VRIENDEN
- X..Xie..Xiemen!Dat was het! [Ooit gezien]
- Uhm.. jah..nog iets leuks gedaan? [Ooit gesproken]
- Nog contact met de erwten gehad? [Kennis]
- Hoe gaat het met de Aliens? [vriend]
- Speel je ngo steeds piano? [vriend van vroeger]
- Mijn erwten zijn op.[goede vriend]
- Wow, check dit eens dude! [beste vriend]
VIJANDEN
- Dat hoor je op te eten hoor! [Irritatie]
- Het is niet echt van de aliens. [jaloers]
- Rot op!Ik hoef je bonen niet! [ruzie]
- Dude, jij bent niet cool! [waren vrienden, nu vijanden]
- Uhu..ja marsmannetjes praten ook met mij via boerenkool. [niet geïnterreseerd]
- Zou ik die wortels eens in je neus stoppen?! [vijand]
- Blegh! [ergste vijand]
LIEFDES
- Wat doe je?-wink- [Flirt]
- Weetje aliens praten ook wel eens met mij. [vrienden, mischien meer]
- Vertel me eens meer... [interesse]
- Je speelt erg goed. [verliefd, durft niet]
- Beetje vaag is hij ook wel[verliefd, twijfelt]
- Uhm.. jah wat moet ik hier mee? [hij op haar]
- Hij is ook nog eens knap! [zij op hem]
- Maar hoe hij piano speelt...zucht [ex, mischien...]
- Blegh!Ik hoef je erwten niet meer! [ex, hekel]
- Hey Xiemen! [ex, vrienden]
- Wow! [Relatie]
Geef:
Naam:
PB:
Leeftijd:
Afdeling:
Relatie:
Verleden:
Toekomst:
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Naam: Amber Durain
PB: Amanda Bynes
Leeftijd: 17
Afdeling: Ravenklauw
Relatie: - Mijn erwten zijn op.[goede vriend]
- Wat doe je?-wink- [Flirt]
Verleden: Ik heb Xiemen leren kennen toen hij tijdens een les Gedaanteverwisselingen naast mij kwam zitten. Volgens mij had hij niet eens door dat er iemand naast hem zat - hij was druk bezig met het ontleden van een perzik. Eerst vond ik hem nogal eng, maar wegens het feit dat Anderling nogal boos op hem werd vanwege rondvliegende stukken fruit, mocht ik hem meteen meer. Ik knoopte een praatje met hem aan - nouja, wat heet. Het werd het meest gestoorde gesprek wat ik ooit met iemand gevoerd heb, en dat wil heel wat zeggen. In ieder geval, sindsdien zijn we bevriend - ik weet niet of hij het door heeft, maar goed. En trouwens, met dat flirten bedoel ik niets hoor. Een relatie met Xiemen! Ik moet er niet aan denken, straks ziet hij mij nog voor een buitenaards wezen voor. Waarschijnlijk.
Toekomst: Ik denk dat we gewoon vrienden blijven - toch moet ik hem eens zien af te leren om me altijd met erwten en druiven te bekogelen, of andere etenswaren.
Naam: Leily Ann Gaultiër
PB: Elle fanning
Leeftijd: 11 jaar
Afdeling: Huffelpuf
Relatie: Uhu..ja marsmannetjes praten ook met mij via boerenkool. [niet geïnterreseerd]
- Dat hoor je op te eten hoor! [Irritatie]
Verleden:
Leily Ann en Xiemen troffen elkaar in de gangen van Hogwarts. Leily Ann knalde tegen hem op waardoor ze beiden op de grond vielen en een verwonding opliepen en met spoed naar de ziekenzaal moesten worden gebracht.
Geen van beiden heeft er littekens of eldere zichtbare plekken aan overgehouden, ze zijn er heelhuids vanaf gekomen. Maar ze hebben het elkaar werkelijk nooit vergeven. Leily Ann beweert dat Xiemen express tegen haar opknalde, en Xiemen beweerde dat hij haar niet had gezien en zij juist hem had omgeduwd! Leily Ann is veel en veel jonger dan Xiemen is, dus Xiemen krijgt meestal het gelijk toegewezen en Leily Ann het ongelijk toegewezen simpelweg omdat ze jonger is en haar hersens nog goed ontwikkelen, zegt men onder meer de leraren en mede leerlingen vaker.
Leily Ann baalt ervan en Xiemen evenals, ze hebben geen woorden of daden om dit dilemma te kunnen oplossen, maar als ze elkaar zien is het meer boos kijken, hoofden wegdraaien, bespottelijk nakijken, uitlachen of misschien wel iets anders als ze het zover kunnen bedenken.
Toekomst: Tussen die twee kan in de toekomst echt geen fijne gezellige en leuke relatie opbouwen. Waarschijnlijk zal het nog wel een tijdje zo doorgaan als het nu gaat. Leily Ann wil naarmate ze ouder word er wel een stokje voor gaan steken dat Xiemen steeds het gelijk krijgt en zij het ongelijk, want daar word ze nog veel en veel bozer om.
Waarschijnlijk breekt het nog wel eens los en gaan ze echt schelden op elkaar los maar zeg nou zelf; wie gelooft er nou een elf jarig meisje?
Naam: Drew Fuller
PB: Oliver Phelps
Leeftijd: 17 jaar
Afdeling: Griffoendor
Relatie: - Dat hoor je op te eten hoor! [Irritatie]
Verleden: Dat jochie is echt raar. Ik bedoel, hij maakt zich druk om een paar simpele boontjes? Ik pakte ze voor zijn neus weg, ik bedoel, nou en?
Toekomst: Hopelijk geen
Naam:Phoebe Halliwell
PB:Holy Mary Combs
Leeftijd:14
Afdeling:Zwadderich
Relatie:- Zou ik die wortels eens in je neus stoppen?! [vijand]
Verleden:Hij is GEK!!Tijdens het eten ging hij naast mij zitten en ik keek hem aan.Hoort hij in Zwaddeich?Volgendsmij niet.Hij zat met zijn groente te praten.
Toekomst:
Naam: Esenya Ashlin
PB: Yuna Ito
Leeftijd: 17
Afdeling: Ravenklauw
Relatie: - Zo wanneer ga je weer iets extreems doen? [vriend]
Verleden: Ontmoet ergens toen ik hem nootjes gaf omdat ik die niet wou. Sindsdien ontstond er een gesprek en leerden we mekaar beter kennen. Zo zijn we dus vrienden geworden.Hij is dol op nootje! Geen idee waarom maar sindsdien hebben we mekaar ontmoet. Ik mag hem wel, hij mij ook.
Toekomst: Just friends