|
Post by robin on Nov 25, 2007 1:53:20 GMT 2
zaterdag 24 november 2007
Astrid, Vandaag was mijn eerste dag op hogwars, of hij moet nog beginnen. Ik ben bang Astrid. Wat als mensen me niet acpteren. Wat als mensen mij echt leren kennen: mijn angsten, mijn geheimen, mijn gedachtes. Wat als ik me niet in bedwang kan houden. Astrid, zal dan gebeuren wat er drie jaar geleden is gebeurd. Ik doe wel als of ik niks meer om ''Morse'' geef. Om jou, papa en mama. Diep vanbinnen weet ik dat het een leugen is. Ik geef om jou, zoals ik om niemand anders zal geven. Astrid, je bent een deel van mij, ik zal ermee moeten leren leven. Mijn wensen en dromen zal ik aan niemand anders meer geven.
Wat als school een ramp wordt, wat als ik wel gepest wordt. Moet ik me dan weer ''opstellen''' zoals, al die jaren. Kijk daar hebben we Litha weer, wel oppassen straks behekst ze je nog, kijk uit daar heb je ''haar'' weer. Met de nadruk op haar.
Ik zal gewoon doorzetten de eerste dagen, kijken hoe dit allemaal zal gaan verlopen. Misschien is dit zo erg nog niet. Misschien vind ik eindelijk iemand..
|
|
|
Post by robin on Nov 27, 2007 20:09:54 GMT 2
Dinsdag 27 november 2007
Echt waar, Astrid. Ik irriteer me dood aan al die grifoendors. Denken dat ze alles beter weten. Mij een beetje gaan lopen irriteren, Astrid. Soms wou ik dat ik de tijd kon verandere, dan was er minstens nog iemand voor me.
Deze dag was een ramp, ik ben echt op. dood moe gewoon. Ik weet het allemaal niet meer, mijn hoofd is verwart Astrid. Het einigste voordeel is dat ik op mijn gemak mijn zelf gemaakte thee kon drinken. Maar toen moest mis-perfect zich er weer mee bemoeien. ik haat arrogantie
|
|
|
Post by robin on Nov 28, 2007 18:50:53 GMT 2
{chapter one}
woensdag 28 november
Het verleden, is zo verweg. Zo vergeten, maar waarom heb ik dan het gevoel vanaf de dag dat ik zweinstein binnen kwam er een deel van mijn verleden zich hier schuil hielt? ik weet het niet zeker, maar het voelt zo. Verschillende mensen, denken me te kennen, van lang geleden zeggen ze. Maar hoe kan dat, ik probeer met het te herrineren, maar alles is verdwenen nadat ik jou heb vermoord Astrid, alleen jou dood is blijven hangen alsof het de dag van gisteren was. Misschien heeft het ministerie iets met mijn gedachte gedaan, een geheugenwis spreuk. Ik weet het niet. Maar kan zo niet verder, ik wil weten wat er er allemaal in het verleden met mijn gebeurt is, had ik vrienden, familie?
|
|
|
Post by robin on Apr 3, 2008 14:46:51 GMT 2
donderdag 3 april
Eindenlijk, ben ik terug. Het was moeilijk de periode weg van zweinstein was moeilijker dan ik dacht. Maar ik heb het gered, al maakte me ouders het er niet makkelijker op.
Hopelijk kan ik nu snel de draad weer oppakken met mijn vrienden, misschien hebben ze me niet eens gemist. We merken het vanzelf wel..
|
|
|
Post by robin on Apr 6, 2008 1:30:50 GMT 2
Ik weet het echt even niet meer, Astrid. Ik-, alles verliep toch gewoon soepel? waarom moesten ze me dan één jaar, één héél jaar van zweinstein afhalen. Vanwegen, jou Astrid. Ze denken nogsteeds na al die jaren dat er iets mis met mij is. er is niks mis met mij toch..
Ze kunnen nogsteeds geen antwoorden vinden waarom ik het deed, Astrid. Maar daarvoor hoefde ze me nog niet-, niet-, op te sluiten en zeker niet daar. Ik ben niet gestoord ik ben niet ondstabiel, agressief of wat dan ook! Ik wordt er gewoon niet goed van, alles wat ik doe, ik verpruts echt alles.
Gelukkig is er een klein plekje waar ik dit allemaal kwijt kan, mijn tranen op kan laten vallen zonder dat iemand er last van heeft. want niemand-, niemand zou toch luisteren. Daarom blijf ik veilig achter mijn glimlach verborgen. Mijn vakansie in St.Ho-, Japan was echt hardstikke leuk heb me nog nooit zo vermaakt.
Moet je mij nou zien, ik praat tegen mijzelf, tegen jou, Astrid. Dit alles is zo verwarrend. Ik dacht dat ik er overheen was, over jou. Blijkbaar zoals mijn 'familie' had verwacht. Blijft het steken, doet het pijn. Steeds weer opnieuw als ik die beelden zie. Elke avond als ik alleen ga slapen, die nachtmerries.
|
|
|
Post by robin on Apr 10, 2008 7:17:18 GMT 2
Ik heb nu al nachte niet geslapen, het lukt gewoon niet. Ik zwerf nog liever s'nachts rond dan dat ik mijn ogen dicht moet doen. Je zou dit nooit geloven maar ben Pete tegen gekomen, ja van de basis school. En nog wel in de zelfde afdeling als we het over toeval hebben. Vreemd genoeg, maar ach.
Scypte kwam laatst met een brief aan, een rode zoals verwacht. Van me begeleider, die klootzak en in de eetzaal nog wel, al heb ik hem daar niet geopend dat gaan mensen vragen wat voor brief het is. En als ze wisten dat ik-, wat ik heb gedaan gaan ze echt vermoeden dat ik geestelijk in de war ben en moordlustig.
iedergeval daar werd in vermeld dat ik weer naar st.holisto moet, morgen. En als ik niet uit mezelf ga, komen ze me halen uit school! ik bedoel het valt ook niet op als je door twee mensen wordt mee gesleurd. Dat kan dus óók echt niet. Als iemand overal achterkomt..
Gelukkig heb ik jou, hierin kan ik minstens alles kwijt en niemand die me er op beoordeeld.
|
|
|
Post by robin on Apr 13, 2008 19:54:52 GMT 2
Ik heb een brief binnen gekregen van mijn begeleider, ze verwachten dat ik kom..
Beste Litha Astrid Morse,
Hierbij willen wij je uitnodigen voor een nieuwe sessie in het St.Holisto. Om verder te gaan met ons onderzoek van het afgelopen jaar. We zouden je vriendenlijk verzoeken om vrijdag 15 april naar het St.Holisto te komen om zweinsveld om 12 uur s’middags. Als je niet verschijnt zullen wij je hoe dan ook van school komen ophalen en zorgen dat je een tijdelijk schorsing krijg.
Met vriendelijke groet, het ministerie, St.Holisto,
|
|
|
Post by robin on Apr 25, 2008 1:39:30 GMT 2
I feel the coldness in my heart I wish that you could be with me I wish you could heal my endless pain And take me away from all my fears But I'm trapped in my world of doubts I'm not free to follow you I know you would give everything you got And you would handle me with care
I will never forget the moment when you looked into my eyes When I touched your skin for the first time, I felt heaven in my hands So I tried to close my eyes And I'm dreaming me away In my dreams you hold me tight In my dreams you're always here I never want to wake up again Don't want to face reality Once so far away from me But you will always be in my dreams
In my dreams In my dreamsyoutube.com/watch?v=iuRtAFexcyoeen nummer dat eigelijk het meeste bij me naar boven brengt
|
|