|
Post by Mies on Jan 19, 2009 19:52:55 GMT 2
Fallen [/size] Henriëtta Damen![/right][/font] Who doesn't long for Someone to hold Who knows how to love you Without being told Somebody tell me Why I'm on my own If there's a soulmate For everyone [/color] whenyoucrythenisthereafriendforyou.[/size]
Just when i think that I know your face is it just some other one who i don't know.ooit gezien. i think that your voice is really nice, and the words who you say, but baby i don't know you..ooit gesproken. when are we going to drink a cup of thea with each other?kennis. first was my live really grey, you comming and i see so much collers.vriend. the old days, i mis you a lot but maybe is it better that i dont know you.vrienden van vroeger. it's so damn funny when you be with my cause you makes everything good.goede/beste vrienden. my twin with we i laugh, cause this is forever my honeybee.beste vrienden. thinkaboutmyfavouritelovebeforehedie. oh shortie i like you, but do you know that the color of your hair is so pretty?flirt. is it normal, my friend, that i love you so much that is isn't normal?vrienden misschien meer? i am a little bid scared from what to do if she loves my, or what do i not?verliefd durft niet. do you think that she loves my? do i really loves her or is it nothing...verliefd, twijfelt. maybe is it good that i tell it her, but she dont loves my right? o no...hij op haar. people tells my that she loves my and it is really hard, cause she is annoying.zij op hem. i don't know what i'm feelings are for you on this moment..ex misschien. i really don't know why i had a relationship with you, cause i hate you.ex hekel. the times are over and i like you now more, but that is not in lovethings!ex vrienden. MAYBE IS IT GOOD TO THINK ABOUT WHEN WE GOING TO MERRY IN A CHURCH?relatie.
[/center] babyihateyoumorethananormalenemies[/size] are![/b][/size] when you say one thing i think that i kil you and i really do that.irritatie. is so ugly and all the things that she say are so stupid, i don't like her.jaloers. do you know how much i hate you cause it is a lot.ruzie. when i'm thinking about friends with her i have the feeling like: bleg!ooit vrienden nu vijanden. i know that you really like my and all that stuf but stop it cause i don't love you.niet geïntresseerd. you can tell my everything but don't think that i am listen.vijanden. it isn't really hard to see you hate my but i don't care i hate you to.ergste vijanden.
[img]avatar[/img] [img]avatar[/img]
[i]relatie[/i] [b]Naam:[/b] [b]PB:[/b] [b]Leeftijd:[/b] [b]Afdeling:[/b] [b]Geschiedenis:[/b] [b]Toekomst:[/b] [b]naamchar zegt over Fallen:[/b]
contacts. it's so damn funny when you be with my cause you makes everything good.beste vrienden.Naam: Gabrielle (Gabby) Mechelin PB: Emily Browning Leeftijd: 16 Afdeling: Griffoendor Geschiedenis: Omdat Gabby en Fallen in verschillende afdelingen zitten, zagen ze elkaar eerst nauwelijks. Tijdens de lessen wel, maar ze waren niet meer dan kennissen. Op een gegeven moment moesten ze samenwerken voor Kruidenkunde en sindsdien groetten ze elkaar in de gangen. Ze raakten weer eens aan de praat en ontdekten dat ze het eigenlijk heel goed konden vinden. Zo groeide al snel een hechte vriendschap tussen de twee meisjes. Toekomst: Omdat ze zo goed bij elkaar passen, zullen Fallen en Gabby waarschijnlijk nog erg lang vriendinnen kunnen blijven. Gabby zegt over Fallen: Fallen! Zij is écht mijn beste vriendin. Ik had in mijn eerste jaar op deze school echt niet verwacht dat ik zo goed met haar bevriend zou raken, toen liepen we elkaar gewoon voorbij. Maar nu vertel ik echt alles aan haar. Innerlijk lijken we ook zo veel op elkaar, daarom begrijpen we elkaar eigenlijk altijd. you can tell my everything but don't think that i am listen.vijanden.i know that you really like my and all that stuf but stop it cause i don't love you.niet geïntresseerd.do you know how much i hate you cause it is a lot.ruzie.Naam: Kyra Alice Park PB: Alizee Leeftijd: 16 Afdeling: Zwaderich Geschiedenis: Kyra is niet altijd even opmerkzaam, maar als het om haar afdeling gaat, is ze scherp. Zij was altijd absurd bezig met aandacht en vooral van het andere geslacht. Dat een Hufje bezig was met haar jongens, werd ze razend. Er waren al genoeg meiden die een werkelijke uitdaging waren. Werkelijke concurentie, maar Kyra snapt niet waarom Fallen niet inziet dat ze er niks te zoeken heeft. Ze is tenslotte zoveel lelijker dan de meeste meiden, aldus Kyra. Ze doet er alles aan om haar het leven zuur te maken. Het is ditmaal persoonlijk, want Kyra is erachter gekomen dat Fallen ook nog eens een kind is van dreuzelouders. Nog een reden om een hekel aan haar te hebben. De laatste ruzie was toen ze Fallen en Gabby samen zag lopen. De enige aan wie ze nog een grotere hekel heeft dan aan Fallen, dan is het Gabby. Toekomst: Waarschijnlijk een grote ruzie. Kyra zegt over Fallen: Als dat *** kind niet uit de buurt blijft van mijn broer, mijn vrienden en mijn vriendje, dan meen ik dat ik haar persoonlijk vermoord! the old days, i mis you a lot but maybe is it better that i dont know you.vrienden van vroeger.Naam: Myra Trust PB: Christina Millian Leeftijd: 17 Afdeling: Griffoendor Geschiedenis: Myra {die toen nog Maria heette} zat een klas hoger dan Fallen op de basisschool. Toch waren ze de beste vriendinnen. Dat was echter tot ze ontdekte dat ze magie bezat. Het was misschien een week voordat Fallen hetzelfde overkwam. haar vader nam haar hals over kop mee naar Cuba, waar haar moeder altijd had gewoond. Ze heeft in die tijd nog wel brieven geschreven naar Fallen, maar uiteindelijk verwaterd de vriendschap. Ze hebben elkaar nu al jaren niet meer gezien. Toekomst: Misschien opnieuw een vriendschap. Myra zegt over Fallen: Zij hier? Ongelofelijk... het is zo lang geleden dat we elkaar hebben gesproken. Ik vraag me af of het weer kan worden zoals het ooit was...
|
|
|
Post by » Aline. on Jan 21, 2009 22:04:25 GMT 2
it's so damn funny when you be with my cause you makes everything good.beste vrienden.Naam: Gabrielle (Gabby) Mechelin PB: Emily Browning Leeftijd: 16 Afdeling: Griffoendor Geschiedenis: Omdat Gabby en Fallen in verschillende afdelingen zitten, zagen ze elkaar eerst nauwelijks. Tijdens de lessen wel, maar ze waren niet meer dan kennissen. Op een gegeven moment moesten ze samenwerken voor Kruidenkunde en sindsdien groetten ze elkaar in de gangen. Ze raakten weer eens aan de praat en ontdekten dat ze het eigenlijk heel goed konden vinden. Zo groeide al snel een hechte vriendschap tussen de twee meisjes. Toekomst: Omdat ze zo goed bij elkaar passen, zullen Fallen en Gabby waarschijnlijk nog erg lang vriendinnen kunnen blijven. Gabby zegt over Fallen: Fallen! Zij is écht mijn beste vriendin. Ik had in mijn eerste jaar op deze school echt niet verwacht dat ik zo goed met haar bevriend zou raken, toen liepen we elkaar gewoon voorbij. Maar nu vertel ik echt alles aan haar. Innerlijk lijken we ook zo veel op elkaar, daarom begrijpen we elkaar eigenlijk altijd. [IMG]http://i162.photobucket.com/albums/t254/AlineLawine1993/EmilyBrowning81-1.png[/IMG] [IMG]http://i162.photobucket.com/albums/t254/AlineLawine1993/EmilyBrowning80-1.png[/IMG]
[i][color=FF3300]it's so damn funny when you be with my cause you makes everything good.[/color][color=gray]beste vrienden.[/color][/i]
[b]Naam:[/b] Gabrielle (Gabby) Mechelin [b]PB:[/b] Emily Browning [b]Leeftijd:[/b] 16 [b]Afdeling:[/b] Griffoendor [b]Geschiedenis:[/b] Omdat Gabby en Fallen in verschillende afdelingen zitten, zagen ze elkaar eerst nauwelijks. Tijdens de lessen wel, maar ze waren niet meer dan kennissen. Op een gegeven moment moesten ze samenwerken voor Kruidenkunde en sindsdien groetten ze elkaar in de gangen. Ze raakten weer eens aan de praat en ontdekten dat ze het eigenlijk heel goed konden vinden. Zo groeide al snel een hechte vriendschap tussen de twee meisjes. [b]Toekomst:[/b] Omdat ze zo goed bij elkaar passen, zullen Fallen en Gabby waarschijnlijk nog erg lang vriendinnen kunnen blijven. [b]Gabby zegt over Fallen:[/b] Fallen! Zij is écht mijn beste vriendin. Ik had in mijn eerste jaar op deze school echt niet verwacht dat ik zo goed met haar bevriend zou raken, toen liepen we elkaar gewoon voorbij. Maar nu vertel ik echt alles aan haar. Innerlijk lijken we ook zo veel op elkaar, daarom begrijpen we elkaar eigenlijk altijd.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 21, 2009 22:26:44 GMT 2
{avatars krijg je nog. Photobucket spaced o.O} you can tell my everything but don't think that i am listen.vijanden.i know that you really like my and all that stuf but stop it cause i don't love you.niet geïntresseerd.do you know how much i hate you cause it is a lot.ruzie.Naam: Kyra Alice Park PB: Alizee Leeftijd: 16 Afdeling: Zwaderich Geschiedenis: Kyra is niet altijd even opmerkzaam, maar als het om haar afdeling gaat, is ze scherp. Zij was altijd absurd bezig met aandacht en vooral van het andere geslacht. Dat een Hufje bezig was met haar jongens, werd ze razend. Er waren al genoeg meiden die een werkelijke uitdaging waren. Werkelijke concurentie, maar Kyra snapt niet waarom Fallen niet inziet dat ze er niks te zoeken heeft. Ze is tenslotte zoveel lelijker dan de meeste meiden, aldus Kyra. Ze doet er alles aan om haar het leven zuur te maken. Het is ditmaal persoonlijk, want Kyra is erachter gekomen dat Fallen ook nog eens een kind is van dreuzelouders. Nog een reden om een hekel aan haar te hebben. De laatste ruzie was toen ze Fallen en Gabby samen zag lopen. De enige aan wie ze nog een grotere hekel heeft dan aan Fallen, dan is het Gabby. Toekomst: Waarschijnlijk een grote ruzie. Kyra zegt over Fallen: Als dat *** kind niet uit de buurt blijft van mijn broer, mijn vrienden en mijn vriendje, dan meen ik dat ik haar persoonlijk vermoord! the old days, i mis you a lot but maybe is it better that i dont know you.vrienden van vroeger.Naam: Myra Trust PB: Christina Millian Leeftijd: 17 Afdeling: Griffoendor Geschiedenis: Myra {die toen nog Maria heette} zat een klas hoger dan Fallen op de basisschool. Toch waren ze de beste vriendinnen. Dat was echter tot ze ontdekte dat ze magie bezat. Het was misschien een week voordat Fallen hetzelfde overkwam. haar vader nam haar hals over kop mee naar Cuba, waar haar moeder altijd had gewoond. Ze heeft in die tijd nog wel brieven geschreven naar Fallen, maar uiteindelijk verwaterd de vriendschap. Ze hebben elkaar nu al jaren niet meer gezien. Toekomst: Misschien opnieuw een vriendschap. Myra zegt over Fallen: Zij hier? Ongelofelijk... het is zo lang geleden dat we elkaar hebben gesproken. Ik vraag me af of het weer kan worden zoals het ooit was... [img]http://i28.photobucket.com/albums/c215/alizeefan/Alizee/Alizee.jpg[/img] [img]http://i221.photobucket.com/albums/dd274/hollow_art3/Alizee/alizee-31.jpg[/img]
[color=000066]you can tell my everything but don't think that i am listen.[/color][color=gray]vijanden.[/color] [color=003366]i know that you really like my and all that stuf but stop it cause i don't love you.[/color][color=gray]niet geïntresseerd.[/color] [color=0000CC]do you know how much i hate you cause it is a lot.[/color][color=gray]ruzie.[/color] [b]Naam:[/b] Kyra Alice Park [b]PB:[/b] Alizee [b]Leeftijd:[/b] 16 [b]Afdeling:[/b] Zwaderich [b]Geschiedenis:[/b] Kyra is niet altijd even opmerkzaam, maar als het om haar afdeling gaat, is ze scherp. Zij was altijd absurd bezig met aandacht en vooral van het andere geslacht. Dat een Hufje bezig was met [i]haar[/i] jongens, werd ze razend. Er waren al genoeg meiden die een werkelijke uitdaging waren. Werkelijke concurentie, maar Kyra snapt niet waarom Fallen niet inziet dat ze er niks te zoeken heeft. Ze is tenslotte [i]zoveel[/i] lelijker dan de meeste meiden, aldus Kyra. Ze doet er alles aan om haar het leven zuur te maken. Het is ditmaal persoonlijk, want Kyra is erachter gekomen dat Fallen ook nog eens een kind is van dreuzelouders. Nog een reden om een hekel aan haar te hebben. De laatste ruzie was toen ze Fallen en Gabby samen zag lopen. De enige aan wie ze nog een grotere hekel heeft dan aan Fallen, dan is het Gabby. [b]Toekomst:[/b] Waarschijnlijk een grote ruzie. [b]Kyra zegt over Fallen:[/b] Als dat *** kind niet uit de buurt blijft van mijn broer, mijn vrienden [i]en[/i] mijn vriendje, dan meen ik dat ik haar persoonlijk vermoord!
[img]avatar[/img] [img]avatar[/img]
[color=FF6600]the old days, i mis you a lot but maybe is it better that i dont know you.[/color][color=gray]vrienden van vroeger.[/color] [b]Naam:[/b] Myra Trust [b]PB:[/b] Christina Millian [b]Leeftijd:[/b] 17 [b]Afdeling:[/b] Griffoendor [b]Geschiedenis:[/b] Myra {die toen nog Maria heette} zat een klas hoger dan Fallen op de basisschool. Toch waren ze de beste vriendinnen. Dat was echter tot ze ontdekte dat ze magie bezat. Het was misschien een week voordat Fallen hetzelfde overkwam. haar vader nam haar hals over kop mee naar Cuba, waar haar moeder altijd had gewoond. Ze heeft in die tijd nog wel brieven geschreven naar Fallen, maar uiteindelijk verwaterd de vriendschap. Ze hebben elkaar nu al jaren niet meer gezien. [b]Toekomst:[/b] Misschien opnieuw een vriendschap. [b]Myra zegt over Fallen:[/b] Zij hier? Ongelofelijk... het is zo lang geleden dat we elkaar hebben gesproken. Ik vraag me af of het weer kan worden zoals het ooit was...
|
|