|
Post by Madjic on Mar 1, 2009 21:17:18 GMT 2
"Dat doe ik enkel om dames als u te vermaken, vrouwe." Grinnikte Ty en maakte opnieuw een biuginkje. "En ik zie dat je het er goed vanaf brengt, ik zie namelijk nog geen sporen van spreuken of krassen van nagels ofzo." Hij bekeek Cyvix en Eric. Bij Cyvix grijnste hij even om een non-agressieve manier. Hij had niets tegen het meisje zelf maar kon niet voorkomen dat hij nou niet al te vriendelijk tegen haar kon doen zonder zijn reputatie te beschadigen. Toen hij naar Eric keek voelde hij toch een soort strijd, al wist hij maar al te goed dat het toch niet aan hun zou liggen wat de uitkomst was. "Je laat je veel te veel op de huid zitten, daar word je gestresst van en daar krijg je vroegtijdig rimpels van." Zei hij lachend. Hij keek even naar Scott en trok een wenkbrauw op. "Waar heeft hij last van?" Vroeg hij rustig aan Teyla.
River lachte naar Teyla. "Hoi hoi." Zei ze vrolijk en zwaaide nog maar net niet naar haar. Ze huppelde vervolgens naar Eric. Ze bleef voor hem staan en boog naar voren. "Wat kijk jij boos zeg. En je doet ook niet echt lief tegen de andere... Verveel ik mensen met nutteloos en zinloos geklets?" Eerst was ze nog serieus en daarna was ze ineens opgewekt. Maar lang haar aandacht op de jongen kon ze niet houden. Een stem in haar hoofd die niet van haar was en ze kon er niet opkomen van wie het wel kon zijn. Ze bleef doodstil stil staan en haar blik werd wazig en wat dromerig, totaal getroffen door de stem. Met deze blik ging ze ieders gezicht af, te beginnen met Eric. Maar ze dacht niet dat het van hem was. Teyla en Ty keek haar ook niet logisch, ze zouden dat niet denken. Pas toen ze Cyvix tegen Scott hoorde praten keek ze om naar het tweetal. Ze bleef het huffelpuff meisje aankijken.
|
|
|
Post by Ridje on Mar 7, 2009 16:04:18 GMT 2
Teyla keek nog even naar Ty met een glimlach en dan keek ze kort naar River waarna ze zich weer omdraaide richting Eric. “Ja het is inderdaad wel jammer dat we meneer Dalton niet in onze afdeling hebben.” Dacht ze dan hardop na. Ze keek kort naar Eric en zag dat hij het er niet mee eens was dat ze naar Ty was gelopen. Ze grijnsde gemeen en moest moeite doen om niet in lachen uit te barsten voor dat ze weer naar Ty draaide en hem weer liefjes aan keek. Ze wou net lief tegen hem gaan praten toen ze Scott hoorde, de haartjes in haar nek gingen meteen overeind staan en kwaad draaide ze zich om waarbij haar hand in haar zak schoot waar het haar toverstok omklemde. “Nee!” gromde ze dan kwaad als antwoord op Scott en keek hem pissig aan. Ze mocht die jongen niet en toch had hij het lef om zo dicht bij te komen en tegen haar te praten. Het liefst had ze hem vervloekt was het niet dat ze wist dat dat Scott niks kon schelen, hij was niet bang voor haar en hij keek niet naar haar zoals Eric en Ty dat zouden doen, oftewel Teyla had geen enkel middel om Scott onder controle te houden.
Teyla’s blik ging van Scott naar Cyvix en bleef op haar hangen. ‘Tim had al gezegd dat ze raar was, maar dit gaat wel erg ver. Waarom doet ze net of ze er niet van af weet?’ dacht Teyla en keek verbaasd naar Cyvix. “Heb je last van geheugen verlies ofzo? Dom wicht.” Mompelde ze dan en keek arrogant naar het meisje uit Huffelpuf. “Tim vertelde me dat jij er juist bij was. Dat je haast gek werd toen Tim dat beest wou vervloeken. Hij zei dat je bijna in tranen uit was gebarsten.” Ze keek weg van Cyvix en grinnikte dan. Het was waar, Tim had Cyvix’ geheim niet weg gegeven hij had alleen gezegd dat als Teyla ooit problemen had met Cyvix dat ze dat gewoon moest zeggen. Teyla moest lachen toen ze Cyvix weer hoorde. “Ik denk dat je wel meer mensen mag meenemen als je opzoek gaat naar Kyra of Tim. Ze weten beiden hoe zot jij bent dus als je van plan bent om de gek uit te hangen rond hen dan zou ik maar Scottie mee nemen. Dan zijn we tenminste gelijk van 2 gekken af. En trouwens Kyra is van Zweinstein af.” Zei ze dan. Ze gaapte kort en draaide zich weer om en liep terug naar de andere. Ze moest even nadenken wie ze nou het liefst wou hebben op dit moment, Ty of Eric. Ze kon niet kiezen dus besloot ze maar bij River te blijven staan. “Ik breng het er toch altijd goed van af?” zei ze dan met een grijns en knipoogde eens naar Ty voordat ze kort naar Scott keek en vervolgens naar River. Antwoord op Ty gaf ze niet omdat River haar aandacht trok. “Ik zou niet te lang naar die zot staren als ik jou was. Straks valt ze je nog aan Riv.” Zei Teyla dan zacht tegen River en keek naar haar.
|
|
|
Post by Krista - on Mar 15, 2009 12:35:37 GMT 2
Eric staarde nog steeds als een bloedhond richting Ty en besloot dat hij bij deze een grondige hekel voor deze griffoendor zou ontwikkelen. Hij fronstte zijn wenkbrauwen en keek even op toen River iets tegen hem zei, waarna hij een pijnlijke glimlach tevoorschijn toverde. Hij wierp weer een chagerijnige blik op Ty terwijl hij nadacht over wat hji zou gaan zeggen tegen River en haalde zijn schouders op "Liever jij dan die andere daar". Of hij daar Scott, Cyvix of Ty mee bedoelde was onduidelijk. Hij streek door zijn blonde warrige haar waarna het nog vreemder kwam te zitten en rekte zich uit. HIj had zin om vervelend te gaan doen tegen Cyvix, tegen iémand. Maar wie, daar was hij nog niet over uit "Hoe gaat het met jou?"vroeg hij dan maar, om zijn aandacht van dingen af te leiden en keek River weer aan.
Scott grinnikte vrolijk om Cyvix reactie en stak zijn hand in zijn jaszak, waarna hij op zijn benen heen en weer wiebelde "Ja, Kyra is van school he" zei hij en trok even een spijtig gezicht alsof hij het meisje nu al ontzettend mistte. Misschien was dat wel zo. Hij had Kyra erg grappig gevonden, vooral als ze boos werd. Een groot deel van de woorden van Cyvix ging langs hem heen, maar dat wasn iet vreemd. Dat bevestigde maar weer dat hij zich toch meestal alleen maar met zichzelf bezig hield. Vervoglens fronstte hij zijn wenkbrauwen "Als je langer hier gaat zitten krijg je misschien kramp in je rug" merkte hij rustig op en draaide zich om naar Teyla met een duivelsachtige grijns op zijn gezicht "Wat jammer" jammerde hij dramatisch terwijl hij zijn woorden meer kracht meegaf door met zijn handen te bewegen "Je zal nooit weten hoe erg ik je gemist heb'
|
|