|
Post by Flegmatisch Dinkske°- on Feb 26, 2009 17:12:56 GMT 2
ooc; Yup ik ish beck EVERYBODY RUN XD -kalmeert weer en gaat braaf typen- bic; Op dit soort dagen was er nooit veel te doen. De leerlingen hadden een uur vrij en mochten ronddobberen rond Zweinstein tot ze weer weggefloten zouden worden als een kudde koeien die onwetend naar de slachtbank werden geleid. Dat was toch zoals Cyvix de school zag. Diep zuchtte het bruinharig meisje terwijl ze langzaam zich een baan door de gangen sleepten. Ze zag wel waar ze uiteindelijk uitkwam. Er was niemand die ze kende in een goede of slechte manier. Niemand om te plagen of niemand om mee te praten en dat mistte ze wel. En nudat het dag was kon ze niet zomaar in het midden van de gang veranderen in haar andere gedaante om te rotzooien. Haar andere gedaante was nog steeds een hyena en dat dier was nog steeds lichtjes anders dan een hond of een kat. "Zóó saai." kwam er geïrriteerd van haar lippen af. Opeens draaide ze zich om en staarde de gang in. Mensen snauwden even naar haar gezien ze tegen haar waren opgelopen maar liepen al snel weer verder. Het enige wat de Roemeense daarop deed was tussen twee van die reusachtige harnassen staan en verveeld tegen de muur leunen. Haar blik dwaalde al snel af van de verschillende gezichten naar het plafond waar ze al snel verzonk in haar gedachten.
|
|
|
Post by Krista - on Feb 26, 2009 17:29:50 GMT 2
Eric strompelde, net als veel leerlingen, zonder enige reden door de gangen maar bleef even stilstaan toen hij even verderop Cyvix zag staan. Hij was het hele gedoe met haar ind e grote zaal nog lang niet vergeten en koesterde sowieso vaak te lang zijn wraakgevoelens. Nu dus ook weer. Hij fronstte zijn wenkbrauwen, liep verder totdat hji een paar meter van haar af bleef staan en versmalde zijn ogen "Daar is huffelpufs eigen rariteitenkabinet, in een leerling gepropt" zei hij dan met een arrogant lachje en grinnikte even tevreden, alhoewel het niet eens echt grappig was. Maar Eric had een flauw gevoel voor humor. "Wat dóe je hier eigenlijk" vervolgde hij op chagerijnige toon "Wacht je tot je mensen kan bespringen en ze een hartaanvalbezorgen?" vervolgde hij dan en snoof even sarcastisch.
|
|
|
Post by Flegmatisch Dinkske°- on Feb 26, 2009 17:43:31 GMT 2
Veel verschillende dingen vlogen voorbij in Cyvix haar gedachten. Dingen van vroeger, dingen van een paar momenten geleden en zelfs regenboogkleurige pony's... Nee, toch niet. Ze schrok even toen ze de stem van Eric herkende maar op het lichtje sprongetje na bleef ze verder stil. "Wat?" vroeg ze ietsjes versuft. "Zei je iets?" Maar nog voordat ze de zin had uitgesproken herinnerde ze zich wat hij had gezegd. "Is dat humor?" vroeg ze wat verbaasd en knipperde met haar ogen. "Want als dat humor was... Was het niet grappig. Weet je wat wel grappig is?-" Maar bij het horen van de verdere uitleg van Eric stopte ze met spreken en zuchtte diep. Langzaam liet Cyvix zich naar beneden glijden via de muur tot ze op de grond zat. "Ik verbroeder me met het lot van deze arme harnassen die hier staan te verstijven." zei ze alsof ze het écht meende. "Nee, ik verveel me en ik was te lui om te stappen. Ze grinnikte eventjes en keek op bij het voorstel dat Eric deed. "Dat was nog eens een idee geweest maar nu heb jij mijn locatie wel al verraden..." Ze hield haar hoofd even schuin terwijl ze hem aankeek en begon weer te giechelen, denkend aan haar laatste grap met Scott waarin deze omhooggevallen ravenklauwer een hoofdrol had gespeeld. "Hoe gaat het met 'da ladies'?" vroeg ze dan met een vuile uitdrukking op haar gezicht.
|
|
|
Post by Ridje on Feb 26, 2009 20:43:07 GMT 2
Teyla was eigenlijk op weg geweest naar de leerlingenkamer om haar huiswerk te gaan maken, waar ze natuurlijk hellemaal geen zin in had. Maar halverwege was ze even gaan zitten gezien ze post had gekregen van haar moeder. En terwijl ze dus rustig aan het lezen was werd ze als snel bekeken door een jongen die het niet eens probeerde te verbergen dat hij haar begluurde. Teyla had het al gemerkt maar las eerst de brief door voordat ze op de jongen af was gelopen hem had gezoend en na wat geflirt er voor had gezorgd dat hij haar huiswerk zou doen. En nu liep ze weer tevreden door de gang. Tot ze Eric zag en Cyvix. Ze kende ze allebei wel. Cyvix was een knappe meid, dat had Teyla snel beoordeelt de eerste keer dat ze haar had gezien, maar ze vond haar gek en mocht haar niet en waarschijnlijk was dat wederzijds. En nu ze die zot zo zag in de buurt van Eric raakte ze toch wat bezorgd. Zij mocht haar nieuwe speeltje niet verpesten of pijn doen. Met een geiriteerde blik liep Teyla richting de twee en hoorde nog net Cyvix' woorden. Ze ging voor Eric staan en gaf hem haar liefste glimlach. Ze draaide zich naar Cyvix en drukte zich dan tegen Eric aan en pakte zijn armen en sloeg die rond haar middel. "Da ladies? Gaat goed he, Dalton." zei Teyla dan en keek Cyvix aan zonder enige emotie te tonen. Ze had eigenlijk zin om hem gewoon mee te sleuren en samen met hem wat leuks te gaan doen ofzo maar Cyvix moest eerst maar eens weten dat ze bij Eric uit de buurt moest blijven. "Ik hoorde wat van Tim. Iets grappigs." zei Teyla uitdagend en ze keek Cyvix aan.
|
|
|
Post by Krista - on Feb 26, 2009 20:48:39 GMT 2
Hij fronstte zijn wenkbrauwen en stootte een soort geluidloos lachje uit waarna hij Cyvix een van zijn hatelijke blikken gaf. Hij schudde zijn hoofd toen Cyvix weer haar gebruikelijke onzin begon uit te stoten en had zin om weg te lopen. Maar iets anders zei dat dat opgeven was en dat dat eigenlijk niet zo stoer was om te doen en daarom bleef hij staan, nadenkend over de volgende rotopmerking die hij haar kant op zou gaan slingeren. "Als je nou voor altijd hier zo blijven staan" opperde. Net zo min als Cyvix zijn grapjes leuk vond, vond Eric haar grapjes leuk. Hij rolde overdreven met zijn ogen en wou net weer iets gaan zeggen op de opmerking van Cyvix toe nhij Teyla zag. Hij grijnsde even breed naar haar en liet zijn armen net zo makkelijk naar haar achterwerk gaan alsof het niks was. "Met de ladies gaat het inderdaad goed, ja" zei hij dan op een nogal botte toon en trok een raar gezicht naar Cyvix. "Hoezo, was je jaloers dan" voegde hij er dan nog aan toe en keek Teyla dan weer afwachtend aan en grijnsde even kort "Vertel, wat hoorde je voor grappigs van tim"(zal ik scott er bij dumpen? *hyper* dan wordt het echt gestoord versus normaal xD. Nou ja.. *kijkt naar Eric* normaal?? )
|
|
|
Post by Flegmatisch Dinkske°- on Feb 26, 2009 21:07:16 GMT 2
ooc; JA! SCOTTY! Cyvix: -hugt- MIJN SCOTTY! -gromt-
bic; "Weet je," klonk de stem van Cyvix terwijl ze een grijns moest onderdrukken. "Als je zo met je ogen blijft rollen krijg je hoofdpijn. Ik weet dat uit ervaring. Ik rol ook constant met mijn ogen als ik je zie flirten met een van die krengen die hier rondlopen." Een bruine wenkbrauw rees de hoogte in bij het zien van Teyla. "Zo, zo... Ligt het aan mij of is heel zwadderich eigenlijk gewoon een camouflage voor een of andere vuile striptent? Al die meiden zijn hoeren, sletten of erger. Als het zo is zou ik me graag willen inschrijven eigenlijk." die glimlach om haar lippen werd enkel groter. "Ik denk dat ik er de benodigdheden voor heb, niet?" Ze ondersteunde haar eigen borsten even met haar handen voordat ze begon te lachen. "Hoewel, kans is erg groot dat ik syfilis zou verspreiden..." bedenkelijk tikte ze op haar kin voordat ze weerom naar Eric keek. "In de vier afdelingen heb je ook elk een kenmerk, nietwaar? Ravenklauw heeft wijsheid, Griffoendor heeft moed... Huffelpuff heeft krankzinnigheid dus Zwadderich moet wel lichtzedigheid hebben. Klinkt mooier dan het is, niet?" Ze ratelde weer onzin af, zoals gewoonlijk als ze zich verveelde en aandacht nodig had. Opeens bleef ze stil staan toen ze Eric hoorde. Zielig keek ze omhoog en beet op haar onderlip voordat ze haar blik weer afwende en oh zo zachtjes knikte. "Ik ben jaloers ja, Eric. Ik wou dat ik jou teef was maar... Helaas." Lang kon Cyvix dit ook weer echter niet volhouden. Ze liet zich weer naar achteren zakken en zat niet al te vrouwelijk tegen de muur op, een zak aardappelen zat met meer elegantie dan zij op dat moment. "Tim kan niets grappigs zeggen. Hij heeft geen gevoel voor humor. Kyra zorgt daar wel voor, nog zo'n droogstoppel. Ik moet dat kreng trouwens nog steeds laten zien dat ik de alfateef ben in dit gebouw en niet zij. Maar ze heeft dat irritant stokje..." Even hield Cyvix haar eigen toverstok voor haar gezicht en wierp deze lans haar. "Eigenlijk is dat best laf. Ik hou meer van vechten van hand op hand... Bloederiger en leuker." Ze keek weer meteen op naar Eric en glimlachte alsof ze de normaalste ooit was.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 27, 2009 16:21:39 GMT 2
"Ik hoor, ik hoor, wat jij niet hoort en het klinkt als... echo." River keek opzij naar Ty, die duidelijk in een staat van verveling was beland. "Onze voetstappen?" Hij keek het meisje even aan en bij het zien van haar teleurgestelde gezichtje moest hij lachen. "Ow sorry dropje, moet ik de volgende keer maar verkeerd raden? Want dat kopje van je is echt te aandoendelijk om aan te zien." River keek Ty, een kop groter dan dat zei was, aan en knikte hevig. "Ja doe maar. Want dan mag je nog een keer raden en dan duurt het langer voor jij iets moeilijks kan verzinnen." Zei ze vrolijk en maakte een huppeltje. "En dan vind k je heel lief en dan zal ik niet gemeen tegen je zijn." Ze wist dat Ty geen idee had dat ze uberhaubt gemeen kon zijn, nou misschien een beetje. Maar vooral had ze hem zo onderhand geleerd dat ze heel lief en onschuldig was en dat hij haar maar moest beschermen. Het was wel een leuk voor de verandering. Ty knikte langzaam. "Ok, doe ik. Maar ik ben nu wel, ik zal eens iets proberen te verzinnen dat niet heel moeilijk is... Ik hoor, ik hoor wat jij niet hoort en...." Terwijl hij nadacht draaide ze net een hoek om, waardoor de stemmen van andere leerlingen hen bereikte. "het klinkt als ezels." Met een grijnzende blik keek hij voor zich uit. River was even stil en keek toen naar de mensen. "Oe, oe, oe. Ik weet het! Die gevallen daar!" Ze wees vol enthousiasme naar de mensen waarvan ze de meerderheid niet eens kende. Het maakte toch niets uit, het was niet alsof ze hun nu gingen aanvallen... Nam ze aan. "Goed geraden, wurmpje." Lachte Ty en liep door, vooral richting Scott. "Goedendag allemaal, zijn jullie hier gezellig aan het ruzien? Niet dat ik anders zou verwachten." Toen hij Teyla zag kon hij het niet laten om een buiging te maken. "Vrouwe, wat doet u hier toch met dit gepeupel?"
|
|
|
Post by Ridje on Feb 28, 2009 1:13:13 GMT 2
Met een grijns keek Teyla even om naar Eric toen die zijn handen op haar achterwerk plaatste en deed dan kort hetzelfde bij hem en kneep plagend in zijn kont. Ze knipoogde naar hem en gaf hem een kus op zijn lippen maar maakte al snel weer afstand. Ze wilde hem niet te veel verwennen. Hoewel ze wel haar achterste tegen hem aandrukte. Ze keek hem nog even plagend aan en glimlachte dan verleidelijk. Ze negeerde zijn vraag over wat Tim had gezegd. Ze keek naar Cyvix en keek wat verbaasd naar haar actie. "Ja je zou perfect er voor zijn. Als je niet gek zou zijn zou je misschien zelfs mij kunnen krijgen." grijnsde Teyla dan gemeen. "Maar dat laatste geld ook voor jou denk. Ziet er mooier uit dan dat het is." zei ze dan en ze gaapte overdreven. Ze keek weer kort naar Eric en moest weer het gevoel onderdrukken om hem gewoon mee te sleuren. "Tim zegt genoeg grappigs dom kind." zei ze dan fel richting Cyvix. Dat Kyra vertrokken was vertelde ze niet. Ze grinnikte toen ze Cyvix weer hoorde. "Je zit hier op zweinstein om juist te leren om met dat 'stokje' om te gaan dom wicht." zei ze dan geïrriteerd. Ze draaide zich om naar Eric en drukte zich tegen hem aan en kwam dicht met haar gezicht bij het zijne. "Tim zei iets over een wild beest in de school." zei ze dan duidelijk hoorbaar. Eric zou het vast niet snappen maar Cyvix wel. Toen Ty en River plots verschenen keek ze met een grijns naar Ty. Ze keek kort naar Eric maar dan weer naar Cyvix. "Meneer Dalton is van mij als je dat maar weet freak." zei ze dan fel maar zacht zodat River en Ty het niet konden horen, ze hadden niks te maken met hun zaken. Hoewel Ty zeker wel wat met haar zaken mocht te maken hebben. Ze maakte zich los van Eric en liep richting Ty. "Goede middag, River." zei ze dan vriendelijk naar het meisje en keek dan weer naar Ty. "Wat ben je toch een charmeur." zei ze dan tegen de jongen en kon het niet helpen dat hij haar licht aan het blozen maakte, hoewel het niet op viel. "Ik zorg dat ze elkaar niet afmaken." zei Teyla dan met een glimlach en ze keek Ty liefjes aan.
|
|
|
Post by Krista - on Feb 28, 2009 10:50:55 GMT 2
Hij ergerde zich aan alles wat Cyvix zei, en probeerde haar ook zo goed en kwaad als het ging te negeren, maard at lukte niet. Hij grinnikte opeens plotseling vrolijk door haar opmerking over zwadderich "Nou, zoals je het nu brengt, heb ik plotseling spijt dat ik in ravenklauw ben ingedeeld zeg". Hij wendde zijn blik naar Teyla maar leek niet echt reactie te geven over dat ze in zijn kont kneep. Wat dat betreft was Eric toch iets ervarender dan de andere jongens op school. Hij keek eigenlijk vrijwel nergens meer van op. Dat Cyvix weer begon te praten zorgde ervoor dat hij zijn aandacht weer op haar richtte en lachtte even geluidloos zonder een spoortje van plezier op zijn gezicht "Zou je willen he, maar sorry. Hou jij je maar met je andere gestoorde gek bezig in plaats van de rest van de school te vervelen met je nutteloos geklets".Hij fronstte zjin wenkbrauwen toen Teyla opeens van hem wegliep richting Ty en versmalde zijn ogen. Ty... Hji praatte niet echt met die jongen en had ook niks tegen hem, alhoewel nu alle wraakgevoelens wel heel erg hoog opkwamen. Hij wierp een blik op River maar die kon zijn plotselinge chagerijnigheid ook niet stillen. Waarom liep ze weg?
Scott had al minstens een kwartier door de gangen gedwaald en was nu positief verrast dat hij mensen zag. De wendselen van het verband waren er nu inmiddels af, en zjin huid genas vrij snel, maar nog steeds hing de muffe geur van verschillende zalven om hem heen. Het was bijna zijn handelsmerk geworden. Toen hij Cyvix zag verscheen er een grijns op zijn meestal koele gelaat en hij liep er oop rustig tempo op af en wierp een blik naar beneden. "Rustpauze nodig?". Hij grinnikte even om zijn eigen niet leuke grapje en haalde dan zijn schouders op en wierp een blik op Eric, die er kwaad uit zag, Teyla, die er zoals gewoonlijk weer overdreven sletterig uit zag, en Ty en River waar hij geen dignen over wist en er dus niks over kon zeggen. Hij leunde met zijn rug tegen de muur aan en sloot even zijn ogen, terwijl hij de stenen in zijn rug voelde prikken en vistte zijn toverstok uit zijn broekzak waar hij glimlachend naar keek alsof hij een lang verloren vriend terugzag. Vervolgens draaide hij zijn hoofd langzaam weer richting alle niet-huffelpuffers en trok een raar gezicht "Hoi Teylaaa" zei hij dan zangerig 'Had je me gemist?"
|
|
|
Post by Flegmatisch Dinkske°- on Mar 1, 2009 15:15:13 GMT 2
Het feit dat Ty en River zich bij het 'Anti-Cyvix'-corps voegden was haar inderdaad opgevallen maar ze bracht er niets tegen in. Het was dan maar eenmaal zo. "Wurmpje?" vroeg ze op een lacherige manier terwijl ze haar wenkbrauw ophief. Ze zag hoe Ty zich al meteen comfortabel maakte met Teyla en ze moest een kokhals onderdrukken. Sletten, ze haatte ze tot op het bot, soms speelde ze er eentje maar zo zijn zou ze nooit kunnen, ze stierf nog liever. Maar de woorden van Teyla drongen diep in haar door. Zo diep dat het leek alsof iedereen om haar wegviel en enkel zij en Teyla overbleven. "W-w-wat was dat?" mompelde ze alsof ze het niet gehoord had. 'Hoe kan zij ervan weten? Enkel Scott wist het en Tim... Maar die bastaard en ik hadden een deal. Hij zou toch nie-... Naïef rotkind! Je hebt je laten bespelen als een harp en er niets tegen in gebracht! Tuurlijk zou hij praten. Ik had zijn tong eruit moeten bijten en zijn vingers aan elkaar moeten naaien om te voorkomen dat hij iets ging zeggen.' Ze greep haar hoofd met haar handen beet en ademde enkele keren diep in en uit voordat ze weer op keek en naar Teyla grijnsde. "Een wild beest, eh? Moet spectaculair zijn geweest." lispelde ze zachtjes. "Wat jammer dat ik het nog niet ben tegengekomen. Ik wil al een tijdje een waardige tegenstander hebben voor een gevecht." Ze keek op van het geluid van Scotts stem en bedaarde ook weer. Die bloedlust die zoeven in haar ogen had gelegen vervaagde weer tot die gewone, krankzinnige glinstering. "Ah, tweelingbroer!" Ze wuifde wat overdreven in zijn richting. "Rustpauze? Ik verveel me dood, ja. En eerst verschijnt die playerbimbo daar, dan die bimbo en nadien die twee minkukels. Ik had gehoopt dat ik wel beter volk zou aantrekken dan dat. Daarbij heb jij Kyra nog gezien de laatste tijd? Of nee, die kan wel wachten. Tim 'Sawyer' Ford. Hém heb ik nodig. Ik wil namelijk de locatie weten van dat 'wild' beest." haar stem was bloedserieus. Nog nooit was ze zo serieus geweest buiten de praatjes met haar broer, na het 'ongeluk' van Scott of zelfs tegenover een leerkracht. Hoewel Ford het nog niet wist had hij haar zonet écht pissig gemaakt. Haar vernederen, goed. Haar broer of Scott vernederen, minder goed maar nog mee te leven. Haar faunaat zijn ophangen aan de school, niet goed.
|
|