|
Post by greenlightning on Apr 26, 2007 20:38:44 GMT 2
Vraag me niet waarom ik ooit 'ja' heb gezegd tegen een blonde haarspoeling! Zie hieronder mijn vernedering en frustratie... al zijn de foto's best gelukt. Hier had ik net in de spiegel gekeken! Heeel erg. En zo zie ik er normaal uit. Nou ja, meestal heb ik een broek aan en krult mijn haar niet zo. *rent naar de spiegel om te zien of het krult* Maar dit is toch mijn beste foto. Toch? Mijn beste vriendin Manny! Haar haren waren eerst roder... Het moest ervan komen. Zucht. Draconic.... Wat was hij blij dat ik deze foto nam. *heeft nog steeds lol* Hij is nooit happy op foto's. Arrogante kwal. En nu de liefste der liefjes...Mijn broer Danny! Issie niet lief? Oh, hij was vroeger een stuk blonder, maar hij werd steeds donkerder. Kun je Manny ongelijk geven dat ze op hem valt? Hij heeft zijn haar geverfd. Geweldig! Nog een zwart schaap! En dit is Daisy! Ze lijkt net echte een cheetah niet? Ze is toch echt een gewone huiskat. Ik heb haar vergroot om te zien hoe groot ze uiteindelijk zou worden. Eigenlijk is ze maar de helft van wat ze op de foto is. Maar zo groot wordt ze dus. Is ze niet lief??? En dit is mijn favo band!!!! Dus het zijn dreuzels... NOU EN! ZE ZIJN TE GEK!
|
|