|
Post by anneloes on May 12, 2007 13:06:07 GMT 2
Ik, 2 jaar terug, op een feestje ^^ Ik had de bus gemist, dik kwaad, komt hij een half uur later -__- Ik was de sloot in gefiets Maar goed dat ik kon zwemmen Verschrikkelijk! Ik had mijn haar blond geverft. Dat doe ik nooit meer! Mijn zoveelste, valse toegift ^^ Van het liedje: Ik Kan gillen, Ik kan krijsen, maar zingen, nee dat kan ik niet.Ehh,,, Sorry? Ik met carnaval als prinses? Dat dus nooit!! Een paar jaar geleden op de kop in de achtbaan. Hartstikke eng joh! Dit t-shirt had ik gekregen van mijn vriendje. Ik heel wat jaren geleden aan het zingen voor mijn ouders en zusje. Vals!! En nog een optreden van mij. Ik was gevraagd op een feest. Helaas ging naar mijn eerste liedje iedereen al weg. Sommige mensen vonden het raar dat ik de groote wedstijd gekke bekken trekken had gewonnen. Windkracht 12! Diep in de put. Mijn vriendje had het uitgemaakt. Blunder (alweer!) bij een van mijn (geweldige ) optredens! Jongens, meiden aan niemand doorvertellen dat ik nagels bijt. Nou, spiegel, hoe zie ik eruit? Oké, ik geef toe, sterk ben ik niet! 'Die lamp daar is kapot.' Ik wou er vandoor gaan met de hoofdprijs. Helaas kreeg ik de troostprijs. De wedstijd was voor zingen. Kom maar op! Ik spring graag alle bedden kapot! Haha, aan het oefen voor de spiegel 3 jaar geleden. Ben ik geen perfect fotomodel? Ja, toch??
|
|