|
Post by Merel on May 16, 2007 23:02:41 GMT 2
Op het strand.. Moest een optreden geven.. Best gaaf eigenlijk! Tristan kon zich niet inhouden en moest een foto maken op mijn Bad-Hairday dag. -.- Mega cute tekening niet? Sexy Nog wat foto's : Hier was ik Samen met Leyla. Ik was weer eens gek aan het doen. Ik was hier samen met Tristan op een feest. Elvira: We waren aan het Shoppen. We waren even gek bezig. STond je Leuk El! Leyla: Hier was ik met Leyla aan het shoppen. Volgens mij konden we niet helemaal kiezen! Ik blijf erbij dat deze leuk was! Tristan: Hij moest zich weer eens uitsloven hoor! -.- Iiiik: O, Mijn god.. Het is Zwart!! Charlotte (links) Iiik (rechts) In onze jongere jaren; Iik met zwart/bruin haar :S
|
|
|
Post by Merel on Jul 11, 2007 11:19:13 GMT 2
|
|
|
Post by Merel on Jul 14, 2007 12:48:16 GMT 2
Nog wat andere vrienden op de foto : Shirie Ashinta Rebecca! Miquel {Lollie invasie xD} Meral Polat Tyra, Tegenwoordig Vriendinnetje van mijn Neefie! Keira Natuurlijk! Shinami Carmen (we gaan die Xander écht terug pakken!!) Mara, Een aardige Zwadderaar! Aylin, Nog een Aardige Zwadderaar, maar verschilt zoveel van haar zus! En Natuurlijk; Lieve Florian:
|
|
|
Post by Merel on Aug 4, 2007 10:53:18 GMT 2
|
|
|
Post by Merel on Aug 8, 2007 13:48:41 GMT 2
|
|