|
Post by Madjic on Jul 11, 2007 15:42:39 GMT 2
Dat ben ik nou. Deze foto heeft Angel gemaakt. Een of andere tekenaar op vakantie heeft deze tekening gemaakt. Niet te geloven dat hij het in 10 minuten wist te doen.Carmens pictures Beetje bewerkte foto van mij en Angel. Lavos en Angel, toen hadden ze nog iets.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 11, 2007 15:49:44 GMT 2
My friends Mijn lieve Miquel! Cute ey. Mariël. We gaan nog eens een aanslag op Xander doen. Dit is Miquels tweelingzus, Tyra. En deze hier is Terry. Ze is opzich wel aardig, maar wel jammer dat ze het niet echt met Miquel kan vinden. Elvira, niet echt een vriendin, maar wie weet. Ze is nu nog Angels vriendin. En dit is Hunter. Ja of hij een vriend is weet ik niet meer, ik heb er gemengde gevoels over. Ik hoop dat hij weer de oude Hunter word... Ja dromen kan geen kwaad.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 12, 2007 18:47:50 GMT 2
Nu mijn 'geweldige' familie. Ja ik moet toch iets he. Mijn ubervervelende broertje. *zucht* Dat is mijn vader, Derrin Loir. Hij heeft altijd moeite om te glimlachen, dus dat word nooit van hem gevraagt. Misschien ook omdat hij boos word als je zoiets aan hem vraagt. Mijn moeder. Ze kan tenminste nog lachen... tenminste ze doet haar best. Die foto is gemaakt net nadat ik weer terug ging naar Zweinstein. Ik koester deze foto, omdat ze toen zo mooi haar woede beheerste. Wat is hij toch vrolijk. Als hij zo kijkt... moet je oppassen. Aangezien nooit iedereen op hetzelfde moment thuis is, is een familie foto onmogelijk. Dus dit is het beste alternatief.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 12, 2007 20:48:11 GMT 2
Dit is een collage die Angel heeft gemaakt van allemaal fotos die hij van me heeft gemaakt. Veel fotos zijn van uit een korte periode. Want toen waren er net veel feesten waar ik van mijn ouders mee naartoe moest. Ze vonden mijn witte plukken alleen niet staan, dus moest ik dat verven. Doe ik misschien binnekort wel weer.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 21, 2007 0:05:51 GMT 2
Hier zijn nog een aantal fotos van mij en wat van mijne lieve vrienden!! Het is verstandig om geen commentaar te leveren XD Een van Rocs geniale zwart-wit fotos. Wel jammer dat hij deze maakte na een veels te lange schooldag!!! Acht je wilt niet weten hoe lekker zo'n bank ligt joh! Waarlijk een genot!!! *Ligt dubbel* En ja, ik heb twee verschillende kleuren sokken aan, heb je daar wat tegen? Look! My twin sister! Of een bewerkte foto, zou ook nog kunnen XD Ja toen waren die witte plukken van me net rood geverfd. En meneer Key was er zo hieper om dat hij een foto moest maken. En dit is June, of Flower. Ze is een schat hoor, soms een beetje een regelnicht en soms net iets te onzeker, maar ja daar leer je wel mee leven. En dit en Lena, of Storm. Ze is gewoon gek met haar hoetje! En dit is Storms katje Foetsie. Ik ben meestal niet zo van de katten, maar hij is zo'n schatje!! Hij was hier weer eens kwijt en had zich in de plantenbak verstopt. Grandpa and me. Hij was trots op me, voor het eerst zo'n beetje, en was daarom heeel blij. Ik niet, ik vind het niet zo fijn dat hij alleen daarom blij is.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 5, 2008 0:08:17 GMT 2
FOTOS VOOR HET GALA!!! : Carmen Lena June Saluka William Roc Ty Xander
|
|