|
Post by Merel on Jan 27, 2008 23:11:03 GMT 2
Kleding Flora, niet zelf getekendUiteinderlijk had Flora maar besloten in deze jurk te gaan. Ze had ook haar haar opgestoken. Waarom, wist ze eigenlijk niet. Het was gewoon al een tijdje geleden dat Flora Sin had gezien, en ze had er nu ook wel heel erg zin in.. En omdat ze gingen wandelen, had ze expres geen hakken onder haar jurk aan gedaan, maar schoenen waar ze goed op kon lopen. Ze liep richting de Grote Zaal en bleef in de opening ervan staan. Ineens vroeg ze zich af waar ze eigenlijk gingen eten, als ze toch beide bij een andere afdeling zaten.. Ze schudde even licht haar hoofd en keek rond of ze Sin al zag.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jan 28, 2008 19:50:57 GMT 2
Sin was nog net niet stuiterend de trap afgegaan maar van binnen stuiterde hij alle kanten op. Hij zou zijn Flora weer zien, na die vakantie die een eeuwigheid bleek te duren. Hij bekeek zijn witte gypmen, die er al lang niet zo wit meer uitzagen met zijn spijkerbroek en blauw wit gestreepte vest. Daaronder droeg hij een simpel zwart T-shirt wat niet echt te zien was. Zijn haar stond wat overeind met gel, maar leek al zo eigenwijs dat het bijna weer ging hangen.
Nu stond hij in de deuropening en zag Flora staan, in een prachtige blauwe jurk. Hij weerstond de verleiding om op haar af te rennen, haar te omhelzen en een zoen te geven maar sloop bijna naar haar toe. Ineens sloeg hij zijn armen om haar middel, van achteren en legde heel even zijn hoofd op haar schouder. 'Wow, en je liet mij altijd maar denken dat je er niet mooier uit kon zien. Welkom terug chere, of zeg ik nu kers tegen je?' Hij straalde.
|
|
|
Post by Merel on Jan 31, 2008 20:46:33 GMT 2
Flora gaf toch een kreetje van schrik toen ze van achteren beet werd gegerepen, aangezien ze het niet aan zag komen. Maar toen ze wist wie het was, verscheen er een brede grijns op haar gezicht. "Dat betekiend inderdaad lieve of liefste.. Cerise ies Kers in 'et Frans." Zei Flora grijnzend en keek schuin naar achteren zodat ze hem kon zien. Ze draaide zich om en keek hem aan met een geweldig gevoel van binnen. "Verkeerd gedacht.." Zei ze grijnzend en omhelsde hem toen. "Blij dat toi er weer ies." Zei ze naar waarheid.
|
|
|
Post by Lisa .. on Feb 1, 2008 15:36:25 GMT 2
'Verkeerd gedacht? Kan het nog mooier dan dit?' Hij keek haar eerst serieus aan maar grijnsde daarna breed terwilj hij even zijn armen om haar heen sloeg. Het zou er misschien raar uit hebben gezien maar na 2 weken vakantie waren ze niet de enige die bij moesten praten en elkaar weer weilde zien. Hier en daar zaten goede vrienden en stelletjes weer zoals vanouds. 'Jij ook, de gedachte deze mooie dame weer te zien hield me overeind. Best wel raar dat je dan naar school wilt als je vakantie hebt.' merkte hij droog op. 'En waar zullen we gaan zitten? Kom ik bij jou zitten of wil je aan de Ravenklauw tafel zitten. Waar wel wat gekken zijn.' Hij grijnsde en voelde zich niet te verslaan.
|
|
|
Post by Merel on Feb 1, 2008 16:30:46 GMT 2
Flora dacht na en grinnikte. "Oui ick denk dat 'et nóg mooier kan.." Zei ze grinnikend. Eigenlijk had ze nog wel beter haar best kunnen doen, maar als ze straks gingen wandelen, schoot je er niet zo héél veel mee op. "Best wel raar ja.. Maar niet zo raar als toi eraan denkt dat ick toi weer zie dan.." Zei ze giegelend en keek hem vrolijk aan. "Moi maakt 'et níks uit.. Ravenklauw íes prima.."
|
|
|
Post by Lisa .. on Feb 10, 2008 13:16:41 GMT 2
'Je maakt me nieuwsgierig'' Sin grijnsde en pakte haar hand vast. 'Ik zou liever me hele zomervakantie op school zitten met jou dan de hele tijd zonder jou.' Zachtjes trok hij haar mee richting de tafel van Ravenklauw waar het niet heel erg druk was. Hij stak zijn hand op naar een paar mensen en ging dan zitten, zo dat er nog plek was voor Flora. 'Maar wat heb je eigenlijk allemaal gedaan?'
|
|
|
Post by Merel on Feb 22, 2008 18:12:36 GMT 2
"Olala... Moet ik eens in mijn mooiste juriek komien? " Zei ze en keek hem lief aan. Ze liet zich meenemen naar de Tafel van Ravenklauw. Het kon haar totaal niks schelen. "Dat ies waar.. De 'ele zomervakantie zonder toi.. Ick zou 'et niet kunnien.. Dan blijf ick wel op school, of ick neem toi mee! Of toi moi.." Zei ze en grinnikte even. "Ick niet 'eel veel.. Vriendje van mijn Zus kwam langs.." Zei ze schouder op halend.. "Et toi?"
|
|