|
Post by Madjic on Apr 4, 2008 23:29:35 GMT 2
Omdat het vakantie was, was de grote zaal vrij leeg. June deed de moeite niet om aan de juiste afdelingstafel te gaan zitten. Carmen zat tegenover haar en speelde met een potlood in haar handen. Maar haar bezorgde ogen waren op June gericht. Het blonde meisje had wallen onder haar ogen en haar ogen zelf waren rood van het huilen. "Je bent hem niet kwijt hoor FLower." Zei Carmen zacht, maar ze wist dat het niet hielp om June te troosten. Sinds Devon was afgestudeerd was June een spreekwoordelijk hoopje ellende. Je had nergens meer zin in, ze wilde niet meer leren en at enkel omdat de andere het anders haar mond induwde. June keek even naar Carmen en keek toen naar de tafel. Ze was hem ook niet kwijt, ze zou over een jaar naar hem toe mogen en ze kon in de vakanties naar hem toe. Maar ze werd gek zonder hem. Ze hoorde overal zijn stem en als ze sliep droomde ze dat hij er nog was. En dan was wakker worden een behoorlijke teleurstelling.
|
|
|
Post by admin. on Apr 5, 2008 12:00:18 GMT 2
[/i] met een zucht opende Jade de enorme deuren van de grote zaal, zonder heel erg op te letten. Ze had deze nacht als puppy door het bos gezworven, was pas om 6 uur terug geweest, en had dus erg weinig geslapen. Normaal kon ze het wel hebben, maar de laatste tijd was álles anders. Haar leergierigheid was weg, maar haar wilde kant begon alles steeds meer over te nemen. Ze was allang blij dat het allemaal weinig invloed op haar cijfers had, zodat ze geen problemen zou krijgen met het overgaan naar het volgende jaar. In ieder geval had ze geen ouders die er over zeurde - en die zou ze ook niet in de vakantie krijgen. Een speelse glimlach viel over har gezicht terwijl ze dacht aan de dag dat ze haar gezin voorgoed verliet. Het had haar leven dramatisch evranderd, maar het kon haar niets schelen. Dat was dan ook de reden dat ze elke vakantie in het huisje bij de DV verbracht, puur om haar oom en tante te helpen. Zij waren het geweest die haar keuze om weg te lopen hadden begrepen, en van hen hield ze écht. Haar neefje was maar een naar extraatje. Kort keek ze rond, maar erg snel ontdekte ze geen bekenden. Ze wist dat Austin naar huis was gegaan deze vakantie, en daarbij bleven er niet erg veel vrienden over. Evan? Na even rondgekeken te hebben besefte ze dat hij er ook niet was, maar dat had ze ook wel verwacht. Dat terry er niet was verbaasde haar ook totaal niet, want zíj was weg. Lewis? Emily? Leily Ann? Natasha? Een kort gevoel van eenzaamheid overviel haar, op het moment dat ze besefte dat er echt geen enkele vriend van haar aanwezig was. 'Bah. Geïrriteerd zuchtte ze - opnieuw - en besloot maar aan de tafel van Griffoendor te gaan zitten. Deze was het meest bevolkt, en hoe meer mensen, hoe beter. Bovendien had ze een groot aantal vrienden in Griffoendor, meer dan in Ravenklauw en Zwaddrich, in ieder geval. [/font][/ul][/blockquote][/sup]
|
|
|
Post by Madjic on Apr 5, 2008 16:38:04 GMT 2
June rilde en liet haar hoofd met een klap tegen de tafel komen. "Nee nog maar net niet. Snap je dat nou niet? Universiteit! Oudere meiden! Denk je nou echt dat hij dan nog aan mij denkt?" Kreunde ze. Carmen schudde haar hoofd. "Je bent niet de enige hoor." Zei ze zacht. Zelf kon ze Miquel ook alleen nog zuien als hij naar hem toe zou gaan in de vakanties.
|
|
|
Post by admin. on Apr 8, 2008 20:54:34 GMT 2
|
|
|
Post by Madjic on Apr 9, 2008 13:36:21 GMT 2
(Boeie, maar het klopt al niet helemaal meer XD wat Miquel en Devon zijn er weer XD)
Carmen keek naar Jade en glimlachte. Vervolgens keek ze naar June en schudde haar hoofd. "Maar als er echt gebeurd waar jij bang voor bent, denk je dan werkelijk dat Angel en Will hem niet gaan afmaken?" Vroeg ze grinnikent. June keek niet op of om. Ze bonkte en enkel nog een keer met haar hoofd op tafel.
|
|
|
Post by admin. on Apr 11, 2008 16:46:21 GMT 2
{maar dan zijn ze er op dit moment gewoon nog niet, lijkt me dan? Ja, ik ben traag van begrip } Zich afvragend wie Angel en Will zouden zijn, wendde Jade haar blik af en keek naar de schaal pompoentaartjes voor haar neus. Even twijfelde ze, maar als snel gaf ze zich gewoon toe aan de verleiding en grinnikte zachtjes. Wat boeit het ook? Grijnzend greep ze er één van de schaal, legde hem op haar bord en greep haar glas, dat allang gevult was. Hoe? Ze had geen idee, maar het kon haar ook weinig schelen.
|
|
|
Post by Madjic on Apr 20, 2008 14:21:36 GMT 2
(Nee, je hebt gelijk XD maar het is nu vet gek om te rpen XD Jade ene Carmen enzo kennen elkaar niet neem ik aan he? XD)
"Misschien." Mompelde June neergeslagen. "Maar ik wil eigenlijk niet dat ze Devon iets doen. Het maakt niets uit wat hij doet en wat voor een eikel word, ik denk niet dat ik hem vergeten kan." Carmen kuchtte. "Getver wat ben jij zoetsappig geworden." Grinnikte ze en keek June met pretoogjes aan toen deze haar een beetje boos aankeek. "Moet jij nodig zeggen! Jij bent hier zonder je verloofde!" RIep June boos, zich totaal niet bewust van het persoon naast hen.
|
|
|
Post by admin. on Apr 24, 2008 14:59:31 GMT 2
{ ik begrijp wat je bedoeld Volgen smij kennen ze elkaar niet, nee o.o Zouden ze daar een rden voor hebben? } Jade keek raar op toen June ineens wat riep, en stond verbaasd van de inhoud. Wie had het nou over verloofdes? Ze had dan wel geen idee hoe oud de twee onbekende meiden waren, maar ze begreep wel dat ze tieners waren - anders zouden ze niet meer op Zweinstein zitten. Haar nieuwsgierigheid kon ze niet meer bedwingen, waardoor ze haar glas neerzette. 'Mag ik vragen waar dit over gaat?' Oké, het was onbeschoft en daar was ze zich goed van bewust, maar ze had zich gewoon niet in kunnen houden.
|
|
|
Post by Madjic on Apr 24, 2008 17:32:24 GMT 2
(Ja dat vroeg ik me dus ook af XD)
June keek naar Jade en zag haar eigenlijk nu pas zitten. Ze werd rood toen ze besefte dat ze natuurlijk alles gehoord had. "Jongens." Grinnikte Carmen. Dat moest ieder meisje kunnen begrijpen. "Jongens en hun eigenaardigheden. En dat in combinatie met meiden. Das egenlijk een vrij snelle samenvatting." Ze wist niet of dit meisje behoefte had om alles van de onzin die ze uitkraamde te weten.
|
|
|
Post by admin. on Apr 24, 2008 17:36:30 GMT 2
'Jongens. Aha. Nou, dan zal ik me er buiten houden, want dáár heb ik weinig verstand van. Tenzij het over mislukte verbanden gaat,' zei Jade met een grijns, waarna ze op haar tong beet. Ze wist nog al te goed wat voor een blunder ze had gelopen bij Chris, en hoe ze daarna wat begon te voelen voor een jongen met een enorme bindingsangst. nee, echt verstand van liefde had ze niet. 'Flink mislukte...'
|
|