|
Post by Madjic on Apr 24, 2008 17:40:18 GMT 2
"Nou dan weet je dus genoeg." Zuchtte June. Carmen keek haar vriendin boos aan. "Ik wil geen woord meer horen over je liefdesverdrietje! Je hebt nu een vriend en je stelt je aan." Ze schudde haar hoofd en keek naar Jade. "Dat maakt iedereen mee, helaas. Ik heb zelfs gehoort dat jongens dat kunnen." Grinnikte ze.
|
|
|
Post by admin. on Apr 29, 2008 16:04:51 GMT 2
'Wát? Jongens? Verstand hebben van mislukte relaties?' Jade trok sarcastisch haar wenkbrauwen op en keek naar Carmen. 'Dat geloof ik niet. Jongens hebben het altijd goed, in relaties, en het zijn altijd de jongens die alles verpesten!' Ze schudde haar hoofd en haalde diep adem. Nog steeds bleef ze volhouden dat het Chris' schuld was dat ze zulke problemen had gekregen, al zou ze dit niet hardop uitstrpeken.
|
|
|
Post by Madjic on Apr 29, 2008 20:12:16 GMT 2
June keek even naar Jade. "Maar zij verbergen het altijd... denk ik." Zei ze zacht. "Soms heb ik het gevoel alsof ze alles kunnen verbergen." "Nou nee." Carmen vond het allemaal wel grappig. "In vergelijking dat meiden denk ik niet." Het was dat ze tegenover June zat, anders had ze haar in haar zij geprikt.
|
|