|
Post by CherryOnTop on Jan 25, 2008 19:15:11 GMT 2
Rennende voetstappel klonk in de lege holle hal. "Wacht nou! Wat heb je toch vandaag!' Alex rende gewoon door en negeerde stug een meisje van alles vroeg over zijn liefdesleven terwijl dit diegene compleet niets aanging. Een open lokaal, hij keek achterom en zag degene die hem volgde niet. Hij glipte het lokaal in en sloot de deur met een klikslot. "Gered" mompelde hij. Met zijn gezicht nog richting de deur liep hij naar achteren toe.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 25, 2008 19:22:24 GMT 2
Kyra zat ongeintersseerd emt haar rug naar de leraar gekeerd op de tafel en bekeek haar klasgenoten. Ze waren zo niet interssant, net zomin als de les zelf. Ze keek een moment op naar Alex, liet een keurende blik over hem gaan en draaide zich weer om. Ze steunde met haar hoofd op haar handen. Ze ahd het geduld neit voor deze les. Als ze nou wat korts aan had getrokken, dan kon ze nog jongens proberen te pesten, maar voor de veradering droeg ze eens haar faforite kleur: Zwart.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 25, 2008 19:24:22 GMT 2
"Oeps...les" momelde Alex die meteen aan een tafeltje schoof. Hij had niet gezien dat er hier les gegeven werdt en besloot mee te doen omdat dit een van zijn eigen lessen was. "Iemand die kan vertellen wat ik heb gemist?' mompelde hij tegen niemand in het bijzonder voordat hij keek naar de leraar die hem niet eens in de gaten had of wist wie er aanwezig waren of juist niet.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 25, 2008 19:35:17 GMT 2
'Geen meor, behalve een hoop gezeik.' Meestal sprak ze neit tegen vreemden, maar ze verveelde zich zo danig, dat ze werkelijk de beoefte voelde om te praten. Ze keek hem even aan. 'Of had je verwacht dat ik je aantekeningen kon laten zien?' Ze glimalchte even voor zich uit en begon zacht te zingen.
'There is nothing you can do She's gonna get you too She's into your system You know in your heart she's got it all She's into your system And you know you're losing control Tonight inside tonight.'
Sinds Tobias had ze een engels liedje geschreven. Het klonk vreemd, vond ze zelf, maar wel even zuiver als het in het Frans was.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 25, 2008 19:39:22 GMT 2
"Niet bepaald, maar iemand rende me achterna om meer te weten te komen over mijn liefdesleven terwijl dat niemand iets aangaat" Hij had niet eens verwacht dat er hier een les zou zijn. "Ik ben Alex heartbreaker, vergeet de achternaam want zo ben ik gewoon genoemt" Hij had nooit iemand's hart gebroken, niet nu en zeker niet toen hij klein was.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 25, 2008 19:41:52 GMT 2
Kyra knikte even. 'Kyra Alice Park. Kyra is genoeg. Je leifdesleven mag je voor jezelf houden, ik geoof niet in liefde.' Ze keek weer even weg naar de koppeltjes en haalde haar schoduers op. 'Maar blijkbaar is ze weg. Ze hoort niet in deze les thuis?'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 25, 2008 19:45:45 GMT 2
Hij schudde zijn hoofd "Een tweedejaar geloof ik, ken haar niet dus' Hij haalde zijn schouders op. De leraar had echt compleet niets nieuws te vertellen alles wat er verteld werdt wist hij al. "In ieder geval maakt dat niets uit, en ik vertel liever niets over mijn liefdesleven want op dit moment gaat alles mis" Niet dat er iets mis was gegaan.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 25, 2008 19:48:28 GMT 2
Kyra trok haar wenkbrouw op. 'Alles is erg veel. Ben je op je bek gegaan tijdens het rennen naar de les toe?' Ze liet even haar blik hange op een jongen met wie ze half iets had gehad. Hij bleef haar ansttaren, maar na een blik van haar keek hij vlug de andere kant op. Kyra richtte haar aandacht weer op Alex.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 25, 2008 20:06:03 GMT 2
"Nee dat niet, er gaat gewoon vrijwel veel mis in mijn leven, daarmee bedoel ik vooral vriendschappen. Iemand vraagt hulp, je geeft hulp en daarna wil die niets meer van je weten, zoiets bedoelde ik" legde Alex snel uit zodat ze hem niet meer verkeerd zou begrijpen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 25, 2008 20:15:21 GMT 2
Kyra knikte. 'Lekker ondankbaar. Je moet misschien je vrienden beter kiezen. Ik kan me neit voorstellen dat een van mijn vrienden dat zou doen, tenminste...' Ze moest aan Thomas denken e schudde haar hoofd.
|
|