|
Post by CherryOnTop on Jan 25, 2008 20:18:04 GMT 2
Ze had wel gelijk vondt hij, hij steunde nu met zijn ellenbogen op de tafel met zijn hoofd hangend in zijn handen. "Gelukkig kan ik een iemand wel vertrouwen als vriend.." Dit was iemand die hij pas had ontmoet maar ze was aardig.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 25, 2008 20:23:59 GMT 2
Kyra knikte. 'dat is mooi.' Het intersseerde har vrij weinig eigenlijk, maar aangezien emt hem praten toch interessanter bleef dan al eht andere wat er gedaan kon worden, richtte ze toch maar weer haar aandacht op hem. 'Heeft die persoon ook een naam, of is dat geheim?'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 25, 2008 20:27:52 GMT 2
"Hm...merendeels nog een geheim aangezien...ik haar leuk vindt zeg maar" Straks kende ze de naam van het meisje of kende ze haar persoonlijk goed. Daarom vertelde hij liever niet de naam, dat was voorlopig zijn geheim.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 25, 2008 20:30:31 GMT 2
Kyra trok geergerd haar wenkbrouw op en zuchtte. 'Wat jij wil, neit dat het mij wat kan schelen. Ik zei al, je leifdesleven intersseert me niet. Ik dacht dat ik misschien voor je kon oordelen of eht een ondankbare vriend zou zijn, zoals je daarnet vertelde.' Ze had zin om de les uit te lopen, maar in strafwerk had ze nou weer geen zin.
|
|