|
Post by admin. on Jan 29, 2008 19:45:47 GMT 2
|
|
|
Post by LAURA ?! on Jan 29, 2008 20:47:10 GMT 2
Daran die niet ver van Cleo vandaan had gezeten en in zijn eentje aan twee tafels zat keek op van zijn tafel waar hij geïnterreseert naar de houtsplinters had zitten kijken. Hij keek achterom naar Cleo zonder wat te zeggen of doen draaide hij zijn hoofd naar Sneep. Hij stak zijn arm de lucht in. ''Meneer'' begon hij op zachtte toon. Hij kuchtte eventjes luid. ''Ik ben ook familie van Cleo en voor zover ik weet zit ik toch echt in Ravenklauw'' zei hij op een niet-begrijpende toon. Hij wist dat Sneep de echte reden wist dat Daran bij Ravenklauw was ingedeeld, Sneep was immers zelf een dooddoener geweest. Daran kuchtte eventjes opnieuw en ging rustig weer verder met zijn tafel bestuderen alsof er niks was gebeurt en hij niks had gezegd.
[/size]
|
|
|
Post by admin. on Feb 12, 2008 11:36:02 GMT 2
Sneep draaide zich om, keek Daran aan en haalde diep adem. `Maar jij bent een - apart geval,` bracht hij uit, niet precies wetend wat hij moest zeggen.
Cleo zuchtte even, gooide een willekeurig plantje in haar ketel en keek naar het plafond. Dat de drank in haar ketel totaal de verkeerde kleur kreeg merkte ze nauwelijks op: het intereseerde haar bovendien totaal niet. Even blies ze een plukje haar uit haar gezicht, pakte een hand met een groen-kleurig poeder en gooide ook dit in de ketel. Iets wat ze beter níét had kunnen doen: de drank begon gevaarlijk te borrelen, kleurde bloedrood en stootte een inktzwarte rook uit. `geweldig,`
|
|