|
Post by Merel on Feb 22, 2008 23:41:52 GMT 2
Vrolijk liep Jennice de trap op naar binnen. Haar MP3 was op magische wijze aangepast zodat ze hem op school wél kon gebruiken. Mee bewegend op de maat van de muziek liep de naar binnen. Zacht zong ze mee. " Gimme Gimme More, Gimme More.." Zong ze zacht en stond nu stil en bijna midden in de hal mee te dansen. Ze droeg weer grote hakken, Waardoor het nogal knap was dat ze er zo op die manier op kon dansen. Het zag er nogal 'gevaarlijk' uit in zekere zin. Al zag het er aan de andere kant wel weer sexy uit, met de gecombineerde danspassen erbij.
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 27, 2008 17:18:53 GMT 2
Met zijn rug tegen de muur sloeg Devon haar gade. Ze was zo... Hij maakte die gedachte maar niet af, maar de glimalch op zijn gezicht zei genoeg. Hij was June trouw en hij hield van haar... maar ergens betreurde hij het dat hij het had goed gemaakt emt June voor hij haar weer had kunnen... opnieuw maakt ehij de gedachte neit af. Hij mocht er niet eens aan denken. Waarom moest ze ook zo... Hij schudde zijn hoofd en knikte als groet naar Jennice. 'Hey, Sexylady. Wat sta jij daar zo uitdagend en sexy te wezen?'
|
|
|
Post by Merel on Mar 14, 2008 15:29:16 GMT 2
Jennice had in het begin amper door dat iemand wat tegen haar zei. Pas toen ze opkeek omdat ze dácht iets te horen, zag ze Devon. Ze deed de oortjes af en stopte ze in haar zakken. Vervolgens liep ze heupwiegend naar Devon doe.. "Ik weet niet.. Ik denk dat ik daar zin in heb, of gewoon om jongens te verleiden.." Zei ze met een knipoog toen ze bij hem stilhield.
|
|
|
Post by greenlightning on Apr 16, 2008 17:04:54 GMT 2
Devon alchte. 'Nou, mijn heb je verleid. Wie is je volgende slachtoffer?' Grijnsde hij. Hij was niet vergeten dat hij een tijdje terug haar bijna weer had gehad. Hij had nog om haar gevochten met Thomas, maar helaas. Op dat moment kwam June erachter en sindsdien ahd hij een vriendin. Toch.. een beetje spelen met Jenice kon geen kwaad.. toch? Zolang hij niks fout deed... Lachend rekte hij zich uit en stapte iets naar haar toe. 'Jou heb ik al een tijd neit gezien. Hoe gaat het nu met jou?'
|
|