|
Post by LAURA ?! on Jan 13, 2008 21:45:14 GMT 2
Ayden zat samen met zijn tweelingbroer die evenals als twee druppels water op hemzelf leek aan een vierpersoons tafel in de bibliotheek. Alleen zat hijzelf zeer diep in een boek verdiept over verschillende toverdranken. Hij leek er bijna letterlijk niet uit weg te kunnen slaan. In tegenstelling van Ayden zat Drew met zijn hoofd op de tafel en daar zijn handen weer op en hij zuchtte geïrriteerd alsmaar door en door, hij mompelde woorden tegen Ayden zoals: ''kom nou mee naar buiten'' ''Heb je dat boek al uit ik verveel me dood'' enzovoort. Maar Ayden leek hem totaal niet te horen of hij moest hem wel zo scherp negeren. Drew kreunde eventjes, waarom moest zijn broer ook zo graag in boeken neuzen? hijzelf had veel meer zin in actief buiten bezig zijn of elders.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 13, 2008 22:03:04 GMT 2
Tatyanna kwam zwierend binnenwaaien met een boek voor dreuzelkunde. Ze ging zwoel zitten, en had niet eens in de gaten waar. Ze deed haar boek open en bladerde er even doorheen. "Saai saai saai" Mompelde ze. Teresia ging rustig naast Tatyanna zitten en keek naar het boek. "Dat is inderdaad saai" Ze knikte en keek op.
|
|
|
Post by LAURA ?! on Jan 13, 2008 22:23:19 GMT 2
Drew keek op toen er twee meisjes bij hun aan de tafel kwamen schuiven. Hij grijnsde eventjes toen ze het boek voor zich nogal saai schenen te vinden. Hij grinnikte eventjes. Ayden, die nog zo in zijn boek had gezeten keek op. ''Er staat iets doorgekrast in het boek en nu kan ik het niet lezen'' zei hij nogal dramatisch en schoof het richting Drew zodat die er naar kon kijken. ''Wat een wereldramp'' zei hij terwijl hij met zijn ogen rolde.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 13, 2008 22:25:40 GMT 2
Tatyanna keek op bij de stemmen. Dat had ze niet gezien. Teresia rolde met haar ogen. "Zometeen gaan we doen wat ik wil, naar buiten" Zei ze tegen Tatyanna. Tatyanna zuchtte. "Misschien" Kaatste ze terug. Ze klapte het boek dicht en keek naar de twee jongens. "Ik ben Tatyanna en dit is Teresia" Teresia stak haar hand op en grijnsde. Tatyanna keek even naar het boek van Ayden. "Is het intressant?" Vroeg ze. Teresia keek naar Drew.. "Saai" mompelde ze tegen hem.
|
|