|
Post by johanneke on Jan 28, 2008 21:03:34 GMT 2
Scarlett liep vrolijk naar het meer toe. Ze gooide haar spullen neer op de kant en keek even naar het water. Het was een beetje groenig en waarschijnlijk koud, maar het maakte Scarlett niks uit. Ze had gewoon zin om te zwemmen. Ze deed haar kleren uit, waaronder haar bikini zat. Ze rekte zich even uit om haar lichaam te tonen. Ze was er behoorlijk trots op en had dan een uitdagende bikini aangetrokken. Ze haalde even adem en sprong toen het water in. Het was inderdaad koud, maar wel verfrissend. Ze kon heel goed tegen de kou. Ze liet zichzelf even drijven op het water en keek toen naar de kant.
|
|
|
Post by Merel on Jan 31, 2008 20:34:36 GMT 2
Vanaf de kant klok een lieflijk gefluit, als fiet-fuw (XD). "Sexy lady in het water!" Zei Kélian grijnzend terwijl hij aan kwam lopen. Bij een boom die het dichtst bij het meer stond bleef hij staan en ging er tegen aan leunen. "Met deze kou het water in? Dat is zeker een bikkel van een Zwadderaar.." ZEi Kélian grijnzend terwijl hij Scarlett allang had herkend natuurlijk.
|
|
|
Post by johanneke on Jan 31, 2008 22:47:13 GMT 2
Scarlett zag Kélian in de verte al aankomen en glimlachte even. ''Ik bén een op en top Zwadderaad, dat weet je toch?!''zei Scarlett trots. Ze klom uit het meer en liep naar Kélian. ''Maar hoe gaat het met deze Zwadderaar?'' vroeg Scarlett aan Kélian. Ze had hem al een tijdje niet meer gezien.
|
|
|
Post by Merel on Jan 31, 2008 22:50:16 GMT 2
"Ja maar sommige Zwadderaars blijken elkaar niet meer te herkennen ben ik achter gekomen.." Zei hij glimlachend. "Al wist ik het van jou wel hoor.. Met Deze Zwadderaar gaat het príma.. " Zei hij vervolgens en glimlachte naar Scarlett. HEt was toch al even geleden dat hij haar echt gesproken had.
|
|
|
Post by johanneke on Jan 31, 2008 22:52:59 GMT 2
''Ik mag het hopen!'' zei Scarlett. Ze hadden ooit wat gehad, dus als hij haar niet meer herkende, zou het wel heel erg zijn. Scarlett glimlachte even naar Kélian. ''Mooi zo.'' zei ze. Ze rilde even. ''Op de kant is het toch best wel koud.'' zei Scarlett grinnikend en ze greep haar handdoek. Snel sloeg ze hem om haar heen. ''Nog iemand goed beetgenomen?'' vroeg ze. Ze had altijd zo erg gelachen om Kélian's grappen. Zelf hield ze er ook wel van om af en toe een Grifje nat te maken, maar ze was niet zo goed als Kélian.
|
|
|
Post by Merel on Jan 31, 2008 22:55:50 GMT 2
"Aah ja tuurlijk, ach je weet hoe dat gaat.. En ik ben ook met een mega plan bezig.. Een geniáál plan om er drie in een keer beet te nemen.. Drie die ik echt zó spuugzat ben." Zei hij met een valse grijns. "Ach heb je het koud meid? Spring er dan weer in zou ik zeggen.." Zei hij plagend.
|
|
|
Post by johanneke on Jan 31, 2008 22:58:47 GMT 2
Scarlett lachte. ''Dan neem ik jou mee hoor!'' zei ze plagend en ze stak haar tong naar hem uit. ''Wil je alvast een voorproefje?'' zei ze en ze legde haar ijskoude handen in zijn nek. Haar handen waren sowieso altijd al koud en nu al helemaal dus. Maar de kou maakte haar opzich niks uit.
|
|
|
Post by Merel on Feb 1, 2008 14:10:58 GMT 2
Kélian huiverde even maar vermande zich toen. "Aah heerlijk toch.. Nou ik hoef er niet zo zeer in.. Ik heb geen zwemkleding aan.. Jij wel." Zei hij en gaf haar een duwtje richting het water,.. Niet dat ze er dan al in zou vallen, maar ging om het idee.
|
|
|
Post by johanneke on Feb 1, 2008 18:06:25 GMT 2
Scarlett hopste wat om weer in evenwicht te komen. ''Ja, maar je hebt vast wel andere kleren ergens toch? Dus dan kan je altijd nog omkleden.'' zei Scarlett en ze trok hem voorzichtig aan zijn arm richting de kant. Ze had enorme zin om hem er gewoon in te gooien.
|
|
|
Post by Merel on Feb 1, 2008 18:33:28 GMT 2
Kélian glimlachte en gaf haar een duw.. "Nee dánkje.. Geen zin in.. Kom ik druipend en half bevroren aan in de leerlingenkamer.. Dat staat erg charmant.. Nee dankje." Zei hij met een glimlach en probeerde zich los te rukken.
|
|