|
Post by Krista - on Jan 24, 2008 20:04:05 GMT 2
"Dat trekt hij niet, dan valt hij op zijn minst flauw" viel Florian Chris bij en deed zijn armen over elkaar en ging naast hem staan, en wierp een blik op Kélian. Hij zou het niet al te érg uitlokken, misschien maar een beetje.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 24, 2008 22:19:36 GMT 2
'Er zijn belangrijker dingne dan speiren, hersens bijvoorbeeld.' TErwijl hij het zei hoorde hij hoe brutaal het klonk. Verschrikt draaide hij zich om. Waar was hi mee bezig? Alsof hij niks ahd gezegd ging hij verder met het in elkaar zetten van de kas.
Vanaf een afstandje keek Shirie hoofdschuddend naar het gebeuren. Waar waren ze echt mee bezig? Ze moest lachen om Teddy' opmerking, even als die van Forian daarvoor, maar ze maakte geen geluid.
|
|
|
Post by Merel on Jan 25, 2008 16:01:26 GMT 2
"Maar ja aangezien jij die ook niet hebt, maakt het bij jou vast niet veel uit." Antwoorde Kélian op Teddy. Daarna keek hij naar Florian en Chris. "Hout te zwaar? Voor jullie misschien.. Niet voor mij.. Jullie krijgen waarschijnlijk amper je eigen toverstok opgetild.. Nee ik kan behoorlijk wat optillen, iets wat jullie vér te boven gaat."
|
|
|
Post by » Aline. on Jan 26, 2008 15:13:54 GMT 2
Chris keek om naar Teddy en grijnsde even. Daarna keek hij Kélian weer aan en trok kort een wenkbrauw op. Hij wierp Florian even een veelbetekenende blik toe. 'Ah, wat zielig. Hij weet geen gevatte opmerkingen meer te maken, dus gaat hij maar bluffen.' Hij sloeg zijn armen over elkaar en keek Kélian aan met een blik die het midden hield tussen afschuw en medelijden.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 26, 2008 15:43:23 GMT 2
Florian grinnikte om de opmerking van Chris en ging naast hem staan, en zette zijn voeten iets wijder uit elkaar zodat hij wat stabieler op de grond stond. Het was nu drie tegen een, dus als Kelian iets zou doen zouden zíj ongetweifeld winnen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 26, 2008 15:49:52 GMT 2
Teddy snoof. 'Mocht je willen. Jij hebt geen van beiden, dus ik doe het nog eter dan jij,' fluisterde hij, zo zacht dat zijn vrienden eht hoorden, maar Kelian hopelijk neit.
Shirie steunde tgen een boom om niet om te vallen van het lachen. Dit was te lachwekkend. Alsof eht werkelijk uitmaakte... Ze vond haar broertje al zo grappig, zonder dat hij ook nog arrogantie en brutaliteit ontwikkelde. Ze vroeg zich af hoelang eht zou duren voor Florian aangevallen zou worden en wat Chris eraan ging doen. Ze kende hem niet.
|
|
|
Post by Merel on Jan 26, 2008 20:53:29 GMT 2
"Ik bluf omdat ik tenminste ergens mee kán bluffen, kan ik van jou niet zeggen." Zei hij en rolde met zijn ogen. Hij was eigenlijk half bezig met een plannetje.. Misschien kon hij een van hun, of twee, of alle drie eens voor lul zetten.. Eenst lekker Punken.. Dat moest toch wel lukken nietwaar? Hij zou nog wel even hulp vragen aan Kyra en Kaitlin. "En ik weet echt wel gevatte opmerkingen hoor, maar waarom zou ik daar nu moeite voor gaan doen.. En dan nog een vraag aan teddybeer.. Waarom, als je geen spieren wil kweken die je hard nodig hebt.. Waarom gebruik je dan geen magie zodat je tijd hebt om een leven te zoeken?"
|
|