|
Post by greenlightning on Jan 28, 2008 1:36:07 GMT 2
Shirie lachte, midden in haar nummer. 'Ik ben de achtergrond muziek! Die alsof ik er neit ben.. ik ben er enkel voor de sfeer en ik sta hier zodat je me neit ziet. Kom op, volgens mij zijn er heel wat belangrijekr dingen daar benden dan ik ben.' Ze speelde verder en Mique gaf zacht een kus op Carmens hand. Hij pakte het doosje, die hij had laten vallen en haalde de ring eruit. Met een zacht gebaar, schoof hij de ring om haar echter vinger. Van eht kussentje, dat op de grond lag, pakte hij het kroontje, en zette dat op haar donkere haren. Hij glimalchte even en straalde. 'Nu ben je echt mijn prinses,'fluisterde hij ,voor hij haar zoende. 'Gefeliciteerd emt je verjaardag.'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 28, 2008 1:43:11 GMT 2
Carmen keek Miquel opnieuw met ingehouden adem en grote ogen aan. "Ah, nu weet ik waarom mijn hoofd vaag is." Fluisterde ze en shudde haar hoofd. "Laat me niet meer zo schrikken alsjeblieft." Haar stem werd was vaster en haar mond krulde tot een glimlach. "Waarom een kroon? Serieus, Miquel." Ze schudde nog eens en lachte stralend. "Je bent gek."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 28, 2008 1:48:08 GMT 2
'Nee, ik ben een prins,' zei hj gepikeerd. Dat is een familie erfstuk! Die is gemaakt bij mijn geboorte. Elke vrouw of man waar we mee trowuen, krijgt een kroontje. Aangezien ik een jongen ben, werd het een vrowuelijk model. Ik heb mijn vader een brief gestuurd en heb hem darin verteld dat hij de kroon moest bijwerken. Ik gaf hem je helenaam en ik kreeg de kroon, samen emt deze brief.' Hij halde hem uit zijn zak. Hij zat in de envelop.
[/center]Miquel,
Ik ben blij dat jij voor jaar hebt gekozen en zij jouw gevoelens deelt. Ik geloof dat jullei gelukkig worden. het leifste zou ik willen dat jullie wachtten met trowuen, maar ik heb niks tegen een verloving. Maak haar gelukkig, zoals ze verdiend. Niet dat ik daar maar voor een moment aan twijfel. Deze vakantie heb ik genoeg van jullie beiden gezien om niet enkel mijn toestemming, maar ook mijn zegen te geven. De kroon zal een diamant bevatten, speciaal voor haar. Het is een verrassing, dus hou het stil, als dat mogelijk is. Zo neit, dan hoop ik dat ze het mooi zal vinden. Zoals je weet, is de periode van dragen rond de twee maanden, daarna verwacht ik hem weer terug. Ik ben trots op je.
Myco Mycaro[/i][/center]
Miquel zelf was diepgelukkig emt de brief en de genegenhed die zijn vader voor Carmen voelde.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 28, 2008 1:53:30 GMT 2
Carmen slikte en keek Miquel met vrolijke, gelukkige, glinsterende ogen aan. "Je moest me toch niet meer laten schrikken... dan vroeg ik net nog." Ze haar handen jeukte om zich volletdig op hem te storten en hem te overladen met kussen, maar ze was te bang dat de kroon kapot zou gaan ofzo.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 28, 2008 1:56:23 GMT 2
Miquel lachte. 'hey, dat is mijn vaders schuld, neit de mijne. Hij is helemaal weg van jou en gunt me het beste. Jij bent het beste wt ik me kan wensen.. dus...' Hij glimalchte even. 'Weet je, ik heb me aan die andere kant van de boom helemaal uitgesloofd om het romatisch te maken. Opeens klonk er een hoestbui vanuit de boom en Shriie keek hem waarschwuend aan. Hij grinnikte even en grijsnde naar Carmen. 'Met... wat hullp van die engel daarboven dan. Dus.. kom je mee?' Hi jstond op, en rijkte zijn hand aan.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 28, 2008 2:01:01 GMT 2
Carmen lachte bij het horen van engel en de verwijzing van Shirie. Ze pakte zijn hand en ging overeind staan, nogsteeds een beetje wankel maar ze zag dit ald de rede om dicht tegen Miquel aan te lopen. "Het is daar prachtig, angstaanjagend en betoverend." Grinnikte ze vooral naar Shirie.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 28, 2008 2:05:12 GMT 2
Shirie stak een duim naar haar op en nam haar taak als achtergrond muziek weer op. Ze speelde opnieuw een romantisch nummer, maar nu iets vrolijker. Ze zong nu niet. Miquel nam haar mee naar voren, ging zitten en toverde een fles met zoete rode wijn en een aantl broodjes tevoorschijn, al van te vore klaargemaakt met kruiden en een soort van romige boter. Hij schonk twee glazen vol. 'Misschien helpt dit om weer bij te komen,' lachte hij en bood ahar het glas aan. Hij keek naar de jurk. 'Vind je hem neit mooi? Ik dacht... onze kleuren, van mijn min familie, jouw kleuren en die van griffoendor...'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 28, 2008 11:34:58 GMT 2
Carmen nam met een slok en liet de vloeistof haar keel bevochtigen. "Ik vind hem prachtig, maar jij was toch wat interanter om eerlijk te zijn." Zei ze met een glimlach en schudde haar hoofd. "Waarom heb je dit nou eigenlijk gedaan? Ik wilde mijn verjaardag stilletjes en onopvallend voorbij laten gaan."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 28, 2008 16:07:49 GMT 2
Miquel trok zijn wenkbrouw op. 'Je gaat nu bijna een jaar met mij en je vraagt me dit werkelijk? Kom op zeg. Kijk, een groot feest geven doe ik je neit aan. Daarom heb ik Joey en Tyra ook niet laten komen en de rest ook niet. Alleen Shirie, want die is wel stil en maakt mooie muziek. Het leek me een goed moment om je alles te geven wat bij een officiele verloving hoorde. Behalve de armband en de jurk dan... dat zijn gewoon verjaardags cadeautjes.' Hij nam ook een slok en genoot van de warmte.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 28, 2008 18:58:40 GMT 2
"Begrijp me niet verkeerd, ik vind het geweldig! Heel eng, maar wel geweldig.... en sorry dat ik net knock out ging maar... ik zag dit niet echt aankomen, dus het lag niet aan jou ofzo..." Ze stammelde en daar baalde ze van. Maar ze was gewoon overrompelt en eigenlijk ook totaal gelukkig.
|
|