|
Post by melien on Jan 25, 2008 17:50:21 GMT 2
"Je bent een van de weinige ken die mensen aan hun stem herkent. Hoe komt dat?" vroeg Rose nieuwsgierig. Inmiddels speelde ze allerlei akkoorden die niet echt ergens mee te maken hadden. Ze keek vragend naar Shinami. Ze was vandaag wel erg nieuwsgierig, maar ze stoorde zich er niet aan.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 25, 2008 17:51:30 GMT 2
Shinami luisterde naar de akkoorden en beantwoorde toen haar vraag "Ik ben blind geweest, zeg maar...door een vloek" De vloek kende ze niet meer en nu was de vloek verdwenen zonder dat er een reden voor was gekomen.
|
|
|
Post by melien on Jan 25, 2008 17:57:59 GMT 2
Rose keek haar verbaasd aan en vergat even gitaar te spelen. "Meen je dat?" vroeg ze verbaasd. Toen het tot haar door drong dat dat best wel stom klonk verbeterde ze zich snel. "Dat was zeker helemaal niet leuk."
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 25, 2008 18:30:02 GMT 2
Ze grinnikte "Maakt niet uit, ik ben er alweer aan gewend dat ik kan zien, alleen schrijven was lastig in het begin...omdat ik vroeger toen ik klein was vervloekt werdt omdat mijn ouders niets wouden beginnen tegen iemand die hun iets opdroeg" Shinami rekte zich uit "Zo, en wanneer hebben we weer les of loop ik achter?'
|
|
|
Post by melien on Feb 8, 2008 21:44:41 GMT 2
Rose dacht even na. "Eerlijk heb ik geen flauw idee wanneer we weer les hebben." zei ze bedenkelijk. Daarna schoot ze in de lach. "Wat niet echt handig is geloof ik." voegde ze er aantoe. Ze rekte zich even uit. "Vandaag in ieder geval nog niet...." sprak ze haar gedachte hardop uit.
|
|