|
Post by melien on Jan 21, 2008 19:46:25 GMT 2
De zon scheen op haar blonde krullen. Haar, al ietsjes gebruinde, huid werd maar weinig verscholen door het zomerjurkje dat ze aanhad. ( *klik* voor jurkje )In haar haar zat een roze roos. zijzelf zat gewoon in het groene gras. Ze had haar schoenen, hakken, uitgedaan en gewoon naast zich neergelegd. Rose had weer eens haar gitaar in handen en speelde gewoon wat accoorden. Haar gedachten waren niet meer in het rozenperk maar bij het zoveelste liedje. Zachtjes zong ze de woorden van een wat ouder liedje. Het bleef maar in haar hoofd rondspoken. Ze verplaatste haar lbik naar de gitaar en zette de goede melodie in. Do you believe in magic In a young girl's heart How the music can free her whenever it starts And it's magic If the music is groovy It makes you feel happy like an old-time movie
I'll tell you 'bout some magic, it'll free your soul It's like tryin to tell a stranger about rock 'n roll
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 21, 2008 19:53:09 GMT 2
Zuchtend slenternde Shinami rondjes, maar dan vooral een stukje voor het rozenperk. Tot ze besloot er gewoon heen te lopen, het was beter dan een boom, een stuk kasteel en gras te zien. Niet dat ze echt verwachtte dat er iemand zou zijn en zeker niet iemand die aan het zingen was. Shinami kreeg de drang om nu zelf ook te zingen maar deed dit niet.
"Hallo" zei ze toen ze uiteindelijk degene had gevonden die aan het zingen was én nog eens gitaar aan het spelen was dat ze eerst niet had gehoord. "problemen als ik erbij kom zitten?" vroeg ze vriendelijk.
|
|
|
Post by melien on Jan 21, 2008 19:59:03 GMT 2
( hier is het liedje ) Rose keek lachend op. "Heej.." zei ze vrolijk. Ze stopte even met zingen, maar ze ging gewoon door met gitaarspelen. "Nee, natuurlijk niet." beantwoordde ze haar vraag. Ze keek even naar het meisje maar herkende haar niet. "If you believe in magic. Don't bother to choose." zong ze weer even een klein stukje, maar de rest was ze even kwijt. Ze keek grijnzend naar Shinami. "Wat kom je hier doen als ik vragen mag?" vroeg ze neiuwsgierig.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 21, 2008 20:11:37 GMT 2
Shinami ging zitten in het gras en beantwoorde de vraag "Niets eigenlijk, ik loop alsmaar rondjes en bedacht eventjes om hier te gaan kijken en toen hoorde ik gezang" Ze glimlachtte eventjes en trok haar truitje weer wat beter. Het liedje kende ze niet en het meisje al helemaal niet. "Ik ben Shinami ziyeni"
|
|
|
Post by melien on Jan 22, 2008 18:27:28 GMT 2
"Ik ben Rose Jones." zei Rose lachend. Haar vreselijke voornaam maar even achterwege latend. Mooi niet dat ze zou zeggen dat ze Alexandra heette. "Nog een bepaalde wens?" vroeg ze daarna met een glimlach. Ze doelde op een liedje of muziek, maar dat maakte ook niet echt uit.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 22, 2008 18:34:15 GMT 2
Ze schudde haar hoofd "Niet bepaald, ik hoor wel wat je zingt" zei ze glimlachend. "Ik kan ook zingen alleen doe dat ehm.. niet bepaald graag als iemand het hoort" Maar het gezang van haar klonk in ieder geval niet slecht.
|
|
|
Post by melien on Jan 23, 2008 9:27:35 GMT 2
Rose keek even bedenkelijk naar Shinami. Daarna begon ze een rustiger nummer van Fall Out Boy te spelen. "Waarom niet dan?" vroeg ze ondertussen. Ze mocht het zelf weten, maar Rose vond het toch wel jammer.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 23, 2008 16:33:07 GMT 2
Lichtjes haalde ze haar schouders op "Sinds er iets gebeurd is in mijn leven, maar daar gaat het niet om vindt ik, ik zing wel hoor maar niet echt vaak meer" Haar leven was toch al verandert sinds kleinsafaan en later had ze een nog grotere verandering meegemaakt. "En hoelang zing je zelf al?"
|
|
|
Post by melien on Jan 24, 2008 19:56:27 GMT 2
Rose was wel nieuwsgierig, maar ze vroeg er niet over door. Misschien wilde Shinami dat we helemaal niet. Ze moest echter wel even nadenken over haar vraag. "Uhm... Zolang ik me al kan herinneren." zei ze uiteindelijk, haar blik in de verte gericht, alsof ze daar iets zag. "Wat doe je eigenlijk het liefste?" vroeg ze plotseling, zonder aanleiding, en keek Shinami weer aan.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 24, 2008 20:00:43 GMT 2
"Mensen ontdekken die ik niet van gezicht ken, ik herken mensen vooral aan hun stem" Ze vondt het leuk om te ontdekken welk gezicht zich schuilhield achter een stem, zo had ze ook een aantal mensen herkent aan de stem en was blij dat ze goede vrienden had. "maar vaak tekenen of zwemmen, dat doe ik het liefste"
|
|