|
Post by Madjic on Feb 16, 2008 16:41:34 GMT 2
Saluka zat al overeind op haar bed en was druk bezig haar haren te kammen, terwijl ze ondertussen voorzichzelf naging wat ze aandeed. Lena rekte zich uit en keek de slaapzaal rond, Saluka had net rond geroepen dat iedereen wakker moest worden. Vond ze blijkbaar leuk. Lena was er nog niet zo zeker van of ze wel wakker wilde zijn. Carmen wist zeker dat ze niet wakker wilde zijn, want ze had Saluka niet eens gehoort en lag nog diep te slapen.
Het was dan ook wel een maandag, dat verschrikkelijkste dag van de week. De eerste dag van de schoolweek...
|
|
|
Post by Merel on Feb 17, 2008 22:46:02 GMT 2
"Saluka.. PLEASE, doe niet zo opgewekt en wakker." Klonk er wat humeurig onder een van de dekens vandaan. Echt een ochtendmens was Mariël niet, en dat was soms wel te merken. Vooral als ze op zo'n manier wakker werd gemaakt. Ze slaakte een diepe zucht, en rolde minstens vijf keer om voordat ze besloot dat ze niet meer in slaap kón vallen, en daar baalde ze wel van.. Ze kwam wat overeind.. Haar krullende haar alle kanten op.
|
|
|
Post by » Aline. on Feb 18, 2008 19:16:18 GMT 2
Charlotte draaide zich nog een keer om in haar bed en trok de dekens over haar hoofd heen, in een poging om weer in slaap te vallen en terug te keren naar die fantasiewereld uit haar droom. Ze was echter klaarwakker na Saluka's geschreeuw en na een tijdje kwam ze overeind. Haar haren stonden alle kanten op, maar dat was ze wel gewend. Dat was immers iedere morgen zo. Ze wreef even in haar ogen en mompelde vrijwel onverstaanbaar 'goeiemorgen' naar degenen die al wakker waren. Daarna liet ze zich weer achterover vallen in de kussens. 'Ik wil verder slapen...' mompelde ze slaperig. Om haar woorden kracht bij te zetten draaide ze zich nog eens om.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 20, 2008 16:07:50 GMT 2
Saluka lachte en pakte haar kussen. "Hoe moet ik anders doen als ik wakker ben? Slapend?" Ze mitterde haar kussen richting Charlotte. "Nee, je moet wakker worden. Tjonge, jonge, jonge. Wat moeten jullie toch zonder mij?" "Wat dacht je van slapen?" Lena wreef over haar hoofd. "Eigenlijk ben ik ervoor om jou de slapzaal uit te gooien."
|
|
|
Post by Merel on Feb 20, 2008 22:58:14 GMT 2
"Lena wat een prachtig idee.." Bromde Mariël. Ze gaf een ruk aan haar dekens en viel weer achterover in haar kussen en trok het deken helemaal over zich heen.. "Aan jou ook de eer om het te doen.." ZEi ze en deed niet de moeite om een gaap te onderdrukken. Wat haar ook niet zou lukken. Ze wou maar al te graag nog even slapen...
|
|
|
Post by Madjic on Feb 21, 2008 14:07:38 GMT 2
"Nee, lijkt mij niet zo'n geweldig plan. Alhoewel, dan komt Storm teninste haar bed uit." Lachtte Saluka. Sinds Valentijnsdag was haar humeur alle dagen niet te stoppen. Lena bromde en schude haar hoofd. "Ik verlaat mijn bed dus mooi niet he."
|
|
|
Post by » Aline. on Feb 21, 2008 20:47:53 GMT 2
Charlotte maakte een raar geluid toen ze uit het kussen van Saluka van zich afgooide en mompelde iets onverstaanbaars. 'Pfff. Het is je weer gelukt, Saluka. Ik ben klaarwakker,' zei ze met een stem alsof ze een ongelooflijk ochtendhumeur had, maar een lichte glimlach op haar gezicht bewees het tegendeel. Ze sloeg de dekens van zich af en sprong uit haar bed, waarna ze Saluka's kussen pakte en op haar af rende. 'En dat ga ik je betaald zetten!' riep ze lachend, met het kussen boven haar hoofd geheven.
|
|
|
Post by Merel on Feb 22, 2008 17:53:29 GMT 2
Mariël kreunde even en zucthe toen diep. Meteen kreeg ze de neiging nog verder onder de wolle dekens te kruipen, wat ze ook deed. "HOE komt het dat jullie zóóó wakker zijn.." Mompelde ze. Maar zelfs onder de dekens moest ze wel even glimlachen.. Nu ze toch al wakker was, achja, dan ook maar vrolijk zijn. Ze zuchte en ging overeind zitten. "Oke dan.. Goedemorgen.." Zei ze nu met een glimlach.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 23, 2008 0:50:53 GMT 2
"Aja! Toe pas op, ik heb mijn haar al gedaan!" Riep Saluka lachent terwijl ze haar hoofd afschermde met haar armen. "Ah, ik ben wakker als ik met een leuke jongen in mijn hoofd mijn ogen open he!" Zei ze als antwoord op Mariël. Lena keek even geboeit naar haar dekbed. "Oh oh." Zei ze lachent toen ze Charlotte met het kussen zag. "Go get her girl!"
|
|
|
Post by » Aline. on Feb 25, 2008 17:27:43 GMT 2
Charlotte keek grijnzend om naar Lena. 'Ha, waar denk je dat ik mee bezig ben?' riep ze lachend, maar omdat ze achterom keek, zag ze een rondslingerend kledingstuk niet liggen - en daar viel ze natuurlijk net overheen. Ze slaakte een kreet, en voordat ze de grond raakte gooide ze het kussen nog richting Saluka. Lachend krabbelde ze weer overeind en keek waar ze eigenlijk over gestruikeld was. 'Oké, wie heeft dit op zijn geweten?' zei ze, terwijl ze het shirtje omhoog hield.
|
|