|
Post by Merel on Feb 26, 2008 0:51:37 GMT 2
"Ik word Élke ochtend wakker met een leuke jongen in mijn hoofd.. Hij wil er gewoon niet uit." Zei Mariël grijnzend. Ze gaapte en rekte zich uit. "Maar wie is het dan bij jou? Wát heb ik gemist?" Vroeg ze grinnikend aan Saluka. Daarna keek ze naar Charlotte en barste in lachen uit. Ze keek naar het shirt en moest nog harder lachen. Het was namelijk haar shirt. Een oranje shirt met aan beide kanten de tekst: Z. O. Z. Wat altijd een grappig effect gaf omdat iedereen wou zien wat er op de andere kant stond, wat hetzelfde was. "Goh van wie zou dié nou zijn.." Vroeg ze grinnikend.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 26, 2008 21:04:52 GMT 2
"Niet van mij in ieder geval. Dus straf mij er om geen rede om alsjeblieft." Lachte Lena. Ze was wakkerder dan ze hoopte te zijn. Ze had liever dood willen zijn en weer zijn gaan slapen. Ze keek opzij naar het bed naast haar waar Carmen nogsteeds knock-out was. "Ik weet niet of je iets hebt gemist." Grinnikte Saluka en ving het kussen op. "Ik heb op Valentijnsdaqg een briefje ontvangen." Ze keek even naar haar nachtkastje waar de brief nog op lag.
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 27, 2008 17:28:44 GMT 2
met een zacht geluidje ging het raam open, en elegant en geruisloos kroop Shirie door het raam naar binnen. Ze keek even naar de mensen die wakker waren, staarde ze een moemnt verbaasd aan, en gleed vervolgens naar binnen, om om het bed onder haar te landen. Met een schreeuw kwam Terry overeind. 'wat is dit voor wekker,'riep ze, denkend aan een of andere grap, werkelijk verbijsterd om Shirie voor zich te zien liggen. Ze gromde. 'Dank je, Shier. Ik probeerde dat geklets van hun al te negeren en verder te slapen. Dat lukt dus nu echt neit meer.' Shirie krabbelde lachend overeind, liep naar haar eigen bed en liet zich erop vallen. Gewikkeld in haar deken richtte ze zich weer tot de adnere meisjes. 'Dus... jullie zijn ook vroeg wakker.'
|
|
|
Post by » Aline. on Mar 5, 2008 18:24:18 GMT 2
'Hmm, ja. Mede mogelijk gemaakt door Saluka,' zei Charlotte grijnzend tegen Shirie. Ze bekeek het shirt van Mariël en lachte even. 'Mafkees,' zei ze tegen haar, waarna ze naar Mariëls bed toe liep en er op sprong, naast Mariël - of eigenlijk over haar heen. Ze ging breeduit op haar vriendin liggen, op een manier alsof ze zo wel weer in slaap kon vallen. 'Geen zin in school vandaag,' mompelde ze tegen niemand in het bijzonder voor zich uit.
|
|