|
Post by johanneke on Jan 27, 2008 14:10:06 GMT 2
Scarlett plofte met een boek op de bank. Ze had net een nieuw boek van thuis gekregen en was van plan er meteen een begin in te maken. Ze sloeg het boek open en begon te lezen. Alleen op de een of andere manier kon ze haar concentratie er niet bij houden. De letters leken te dansen voor haar ogen en niks van de hele pagina nam ze in haar op. Ze keek even de leerlingenkamer in waar het tamelijk rustig was. Ze gooide het boek op tafel en staarde wat in de vlammen. Ze was er de laatste tijd niet helemaal bij met haar gedachtes.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 14:24:34 GMT 2
Kaitlin plofte naast Scarlett op de bank en zuchtte diep, en trok haar knieen tot haar kin op en keek even opzij. "hoi" zei ze uiteindelijk en lachtte, en gaapte dan. "Ik had zó'n rotles. Bezweringen. Het was ábnormaal saai"
|
|
|
Post by johanneke on Jan 27, 2008 14:52:17 GMT 2
Scarlett keek snel op toen Kaitlin op de bank sprong. Meteen verscheen er een glimlach op haar gezicht. Met Kaitlin zou het vast wel leuk worden! ''Oh zielige jij..'' zei Scarlett met een pruillipje. ''Ik heb nu eerst 2 tussenuren en daarna Geschiedenis van de Toverkunst. Jagh!'' zei Scarlett met een vies gezicht en ze maakte een kotsbeweging. Ze had een hekel aan die saaie geest.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 15:26:11 GMT 2
"Dat is ook dramatisch slecht" zei Kaitlin, trok een raar gezicht en grinnikte dan, en trapte haar schoenen uit en legde haar voeten op het tafeltje neer. "Ik ben klaar verder, geloof ik" zei ze dan en grinnikte, en leunde naar achter in de bank.
|
|
|
Post by johanneke on Jan 27, 2008 15:33:51 GMT 2
Scarlett lachte en gooide ook haar schoenen uit. ''Zullen we iets gemeens gaan doen? Ik ben in een gemene bui.'' zei Scarlett met een sadistische grijns op haar hoofd. Ze had soms zulke buien dat ze zin had mensen te slaan en gewoon lekker gemeen te doen. Kon ze ook niks aan doen. Nu had ze zin een flauw geintje uit te halen.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 16:24:47 GMT 2
"Top" zei Kaitlin met gesloten ogen en kwam overeind, en keek Natasha grijnzend aan. "Wie gaan we pakken dan?". Ze ging met haar hand door haar haar. Dit was een van de weinige dagen dat ze vond dat het pérfect zat.
|
|
|
Post by johanneke on Jan 27, 2008 16:58:16 GMT 2
Scarlett dacht even na. ''Geen flauw idee.'' zei ze. Ze dacht na. Aan wie had ze nou echt een ontzettende hekel op het moment. Ze kon niemand specifiek bedenken. ''We kunnen ook gewoon een val neerzetten en dan maar kijken wie er in trapt.'' zei Scarlett schouderophalend.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 17:07:36 GMT 2
"dat vind ik het leukst" zei Kaitlin grinnikend, en stak haar hand uit om Natasha mee te trekken. "We moeten alleen nog verzinnen wát we gaan doen, maar dat lukt wel he? Met twee creatieve geesten als die van ons"
|
|
|
Post by johanneke on Jan 27, 2008 17:12:31 GMT 2
Scarlett pakte de hand van Kaitlin aan en sprong omhoog. ''Zeker weten.'' zei ze lachend. Ze had nu al wat in haar hoofd. Iets waterigs. ''Ik heb wel zin in een grap met water.'' zei Scarlett lachend. Dit ging leuk worden. Dat wist ze nu al.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 17:31:12 GMT 2
"We kunnen naar de leerlingenkamer van griffoendor gaan, daar emmers betoveren en boven hun hoofd hangen, en als er een groep voorbij komt.. Plons" zei Kaitlin en grinnikte vrolijk.
|
|