|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 20:11:17 GMT 2
Florian 'stormde' op zijn zachts gezegd de leerlingenkamer in en sprong druk op en neer. "GOEDEMIDDAG! Tijd om huiswerk te maken is voorbij!". Hij schreeuwde dit in de oren van een paar eerstejaars die gillend wegrenden, en keek tevreden om zich heen om te zien of hij gevolgd werd door Chris of Flora. Hij zag Lewis, die langzaam was opgestaan en weg gelopen, en rende op hem af en probeerde hem door middel van een rugby greep, onderuit te halen. Hij was erg druk, en erg vrolijk. Een combinatie die niet zo handig was.
|
|
|
Post by johanneke on Jan 27, 2008 21:16:05 GMT 2
Natasha keek verbaasd op toen ze ineens allemaal commotie om haar heen hoorde. Ze zag Florian druk heen en weer rennen. Oh het is Florian maar. dacht Natasha en richtte zich weer op haar boek. Ze hoorde ondertussen nog wat mensen heen en weer bewegen. Ze keek weer even op en keek naar de hyper Florian.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jan 27, 2008 21:35:03 GMT 2
Macy stond op de trap die naar de meisjesslaapzalen leidde. Ze zette een hand in haar zij en schudde haar hoofd. 'Goedemiddag! Dit is een oproep voor Meneer Menzil. Als hij zich niet heel erg snel fatsoenlijk gaat gedragen zijn de gevolgen te ontvluchten.' Haar stem klonk wat intercom achtig maar lachend liep ze op de twee af. Enkele meters van hen vandaan bleef ze staan, sommeerde wat kussens en begon deze op de 2 jongens, voornamelijk Florian af te vuren.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 28, 2008 0:03:15 GMT 2
Lewis dook nog net op tijd weg om te voorkomen dat hij een kussen tegen zijn kop kreeg en dook achter de bank, en probeerde veilig naar de plek waar Natasha zat te komen. Hij had zijn boek voor het idee boven zijn hoofd gehouden wat als dekking kon doelen. "Nouhou Macy!" zei Florian op de toon van een zesjarige terwijl hij een kussen ontweek. "Niet aardig! Ik hou al op!"
|
|
|
Post by johanneke on Jan 28, 2008 18:40:49 GMT 2
Natasha schrok zich kapot toen Lewis ineens op de bank sprong. Ze keek naar hem en zag toen ineens een vliegend kussen aankomen en schoot in de lach. Lewis leek wel een klein kind zo achter zijn boek verscholen. Ze keek even lachend naar Macy. ''Als ik jou was, zou ik even wat langer doorgaan. Om er zeker van te zijn dat hij echt stopt.'' zei ze pesterig.
|
|
|
Post by Lisa .. on Feb 6, 2008 18:20:10 GMT 2
'Sorry Floor. Je klinkt echt zo schattig zo.' Zijn stem leek heel erg op haar neefjes stem en het was dat ze wist dat het Florian was, anders had ze hem omhelst. 'Okee, maar wat doen jullie?' Met haar stok hield ze nog drie kussens in de lucht zweven. Waarvan ze alledrie rustig op de hoofden van Lewis, Florian en Natasha terecht kwamen. 'Chill mensen, waar zien jullie me voor aan? En waag het niet. Ze probeerde het laatste dreigend tegen Florian te zeggen, wat haar totaal niet lukte omdat ze in de lach schoot.
|
|