|
Post by CherryOnTop on Mar 9, 2008 16:10:53 GMT 2
Bill kaulitz
De deur van de jongensslaapzaal stond wijd open terwijl je zou denken dat het leeg was. Was alles keurig opgeruimd en was het schoon. Een bed liet duidelijk zien dat er iemand onder de dekens lag. In een zwarte trainingsbroek en een wit t-shirt lag hij daaronder. Zijn haren hingen somber naar beneden terwijl ze altijd vrolijk omhoog stonden alsof hij een klein stekelvarkentje was.
Alleen was zijn humeur dag na dag steeds meer achteruit gegaan. Hij miste Sara, maar dat was dan ook het enige dat alles verpest had voor hem. Contact hadden ze bijna niet meer en of het nog een relatie was, wist hij ook niet meer. Hij zuchtte zachtjes en draaide zich nogmaals om voordat hij zijn ogen sloot en in slaap viel.
|
|
|
Post by » Aline. on Mar 13, 2008 21:10:29 GMT 2
Chris liep fluitend de jongensslaapzaal binnen en ging regelrecht op zijn eigen bed af. Half naast en half onder zijn bed lag zijn hutkoffer. Hij sprong op zijn bed, en zo, liggend op zijn buik, rommelde hij in de koffer onder hem. Het was, zoals altijd, een enorme bende en hij kon zijn extra schrijfveren niet vinden. Nouja, bedacht hij, hij leende wel een van Florian - als die tenminste nog een paar vindbare had.
Hij sprong weer op uit zijn bed en wilde weer naar de leerlingenkamer gaan, toen hij langs Bills bed kwam en er plotseling iemand in zag liggen. Eerst schrok hij even, tot hij merkte dat het gewoon Bill zelf was. 'Bill...? Alles goed?' Hij vroeg zich af waarom iemand midden op de dag ging slapen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Mar 14, 2008 17:11:29 GMT 2
Door gepraat werdt hij wakker, hij was geen diepe slaper, hij draaide zich om in zijn bed en keek naar Chris die iets had gezegt. "Watte?" was zijn eerste reactie. Hij ging overeind in zijn bed zitten waarna hij de slaap uit zijn ogen wreef en ook meteen de zwarte make-up die zijn ogen omrande. Niet dat het hem interesseerde, de laatste dagen zag hij er inderdaad vreselijk uit. "Goedemiddag ofzo?" Hij had geen flauw benul hoe laat het was of hoe hij er enkel uit zag.
Waarschijnlijk verschrikkelijk, slaap kon hij enkel vatten midden op de dag en s' avonds was hij klaarwakker. "Ik geloof dat ik erg achter loop met tijd, ik weet niet eens welke dag het is"
|
|
|
Post by » Aline. on Mar 15, 2008 16:15:56 GMT 2
Chris grinnikte even en liet zijn blik over Bill gaan, die er niet echt heel erg goed uitzag. 'Het is donderdag. Om precies te zijn; donderdagmiddag om kwart over vier, dus inderdaad goedemiddag.' Hij grijnsde breed en deed een stap dichter naar Bills bed. 'Maarre, ik vroeg dus; alles goed? Je ziet er een beetje - moe uit,' zei hij diplomatiek, aangezien hij 'belabberd' niet wilde zeggen. Waar het inmiddels wel een beetje op leek, vooral omdat overal rond zijn ogen zwarte make-up gesmeerd was.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Mar 15, 2008 16:18:44 GMT 2
"Vrijwel, ik vat alleen slaap in de middag dus moet een andere manier vinden om lessen in te halen" Alsof hij daar behoefte aan had, hij pakte een toilettas van zijn nachtkastje en vistte daar een spiegeltje uit. Waarna hij toch snel de zwarte vegen wegwerkte aangezien het er voor hemzelf eng uitzag. "Moe en ik heb een rothumeur de laatste dagen" Bill zuchtte en liet zich weer achterover vallen op zijn bed. Eigenlijk was zijn humeur verandert sinds Sara weg was.
|
|
|
Post by » Aline. on Mar 16, 2008 18:11:05 GMT 2
'Oh.' Chris wist even niet precies wat hij hierop moest zeggen. 'Waarom slaap je 's nachts dan niet?' vroeg hij, enigszins onnozel. Hij kon zich nauwelijks voorstellen dat mensen 's nachts niet konden slapen, aangezien hij zelf als het kon iedere dag de klok rond sliep. Helaas moest hij er altijd al weer vroeg uit voor school. 'En.. waarom heb je dan een rothumeur?' vroeg hij voorzichtig, aangezien hij niet wist of Bill hier wel antwoord op wilde geven.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Mar 16, 2008 18:19:19 GMT 2
"Ik weet het niet precies, mijn hele leven keerde zich tegen mij om het zo te zeggen toen Sara vertrok" Hij ging weer rechtovereind zitten en pakte een kussen. Zijn hand zat nog om het verband vanwege het slopen van een spiegel. Bill leunde met zijn rug tegen de stapel kussens die daar stonden. "Ik weet niet eens of we nog wat hebben, ze stuurt haast niets meer en ik weet niet hoe ik ermee moet omgaan, ik heb nooit echt een vriendin gehad namelijk"
|
|
|
Post by » Aline. on Mar 16, 2008 19:36:56 GMT 2
Ah. Liefdesverdriet. Chris was nu niet bepaald de meest geschikte persoon voor advies die je je kon voorstellen, maar hij plofte op het bed naast die van Bill neer en keek hem aan. 'Da's klote. Stuur jij haar nog vaak iets? En stuurt ze dan nooit iets terug?' Hij fronste zijn wenkbrauwen. Dat klonk alsof het inderdaad voorbij was, dacht hij. Maar dat wilde hij niet recht in Bills gezicht zeggen. Daarom wachtte hij gewoon diens reactie af.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Mar 16, 2008 19:45:58 GMT 2
Hij schudde zijn hoofd "We sturen mekaar echt niets meer na de ene brief waarin ze vertelde waarom ze weg was zeg maar, ook dat ze het niet leuk vondt, maar ik weet niet wat ik moet sturen in een brief" Bill zuchtte, hij had nu enkel een hekel aan zichzelf. (korte post, ben pizza eten)
|
|