|
Post by Merel on Feb 22, 2008 18:20:36 GMT 2
Boven op de Astronomie toren stond Aylin. Het was niet koud, het was echter al wel donker. Er waaide een lekker windje die speelde met de haren van Aylin waardoor ze alle kanten op stonden. Aylin leunde wat op de Kantelen en keek uit over het terrein. Ze vond het zo een mooi uitzicht, en had er goede herinneringen aan. Zacht Neuride ze wat. " Do it, Like you do it, to me." Ze glimlachte. Ze verwachte eigenlijk neit dat er iemand kwam. Al had ze waarschijnlijk ook geen problemen met gezelschap. Hing echter wel af wélk gezelschap het was..
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 27, 2008 17:22:18 GMT 2
Alsof het niet erg genoeg was dat er overal waar ze kwam jongens naar haar keken, waren ze blijkbaar nu vastberadener dan ooit om haar voor zich te winnen, op welke manier dan ook. Ze stoof de deur door en sloot die met een klap achter zich, door zich ertegenaan te laten vallen. Het leek wel alsof ze, sinds ze een vriend had, iedereen haar steeds interessanter vond. Onuitstaanbaar, al die sukkeltjes. Met ingehouden adem luisterde Shirie naar de voetstappen die voorbij renden, stopten, op nieuw voorbij renden en uiteindelijk wegstierven. Ze slaakte een opgeluchte zucht en duwde zich van de muur weg. Ze keek nogal verbaasd toen ze opeens Aylin herkende. 'Oh... hoi,' zei ze, bij gebrek aan beter.
|
|
|
Post by Merel on Mar 14, 2008 16:03:36 GMT 2
Aylin hoorde de deur achter zich dichtdreun en wist dus dat er iemand binnen was gekomen. Daarom draaide ze zich om en leunde tegen de kantelen aan en zag dat het Shirie was die binnen was gestormd. Ze hoorde nog vele voetstappen langskomen en toen was het stil. Behalve dat moment dat Shirie iets zei. Nog even genoot Aylin van de stilte en glimlachte toen naar Shirie. "Bonjour mon amie. Wat ies er aan de 'and?" Vroeg ze en keek naar shirie.
|
|
|
Post by greenlightning on Apr 14, 2008 18:58:57 GMT 2
Shirie zuchtte diep. 'Jongens lijken niet in te zien dat nee nee betekend en dat als je een vriend hebt, dat je dan gewoon geen interesse hebt in andere jongens. Ze blijven me zien als een of ander speeltje,. of hoertje en ik heb daar eigenlijk wel genoeg van.' Ze schudde haar hoofd en keek naar Aylin op. Ze had geen zin om op te staan. 'En wat doe jij hier? Zo helemaal alleen?'
|
|