|
Post by Merel on Feb 14, 2008 18:04:17 GMT 2
Speciaal voor Draconic kwam er een groen uiltje aangevlogen. Deze had een brief bij zich, die ook groen was, met Roze letters erop. Het zag er wat Bijzonder uit, maar waarschijnlijk Begreep Draconic wel waarom dat zo was. Ook hier zat een grote groen/roze strik omheen, en hij had een heerlijke geurMijn Aller liefste Draconic, Alleen voor jou, speciaal voor jou, Schrijf ik hier dit briefje. Vandaag is het Valentijn. En op deze dag hoor je eigenlijk iets bijzonders te doen. Vooral nu we verloofd zijn. Ik wil zeggen, je bent echt de allerliefste, en ik zou je voor geen goud kwijt willen. Mijn leven zonder jou, is geen leven meer. Ik ben altijd van jou. Voor altijd. Helemaal van jou. Heel veel liefs, Jou Rachanna Toen ik jou voor het eerst zag deed jij mijn hart sneller slaan. Toen ik je beter leerde kennen wist ik dat ik met jou verder wilde gaan. Als je niet bij me bent dan verlang ik naar jou, het kan niet anders zijn dan dat ik van je hou. Jij geeft mijn leven weer kleur en maakt het waard om te leven, ik hoop dat wij elkaar altijd die liefde zullen blijven geven
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 14, 2008 19:07:11 GMT 2
Op het moment dat Draconic zijn eigen uil nakeek, werd hij tegen de grond geslagen door een adnere uil die vrolijk opo zijn buik heen en weer begon te hopsen. Kreunend kwam hij overeind en herkende onmiddelijk Rachanna's handschrift. terwijl hij met zijn ene hadn de uil wegzweiberde, hield hij met de andere ahnd het briefje uitgerold. Zijn hart klopte sneller dan ooit, hoewel het hem mateloos irriteerde dat ze eerder was geweest dan hij. Hij besloot geen briefje te sturen, tot ze de zijne ahd ontvangen en nog steeds met de brief in zijn hand, liep ihj naar het raam en keke anar buiten. Misschien zag hij haar nog. Boodschap zijn berichtje: Mijn liefste, mijn vrouwe,
Zonder jou komt mijn zon niet op. Zonder jou heeft mijn leven geen zin. Zonder jou tast ik in het duister. Zonder jou zal bestaat er geen vreugde. Zonder jou zou ik het liefste sterven.
Met jou in mijn leven, schijnt altijd de zon. Met jou in mijn leven, weet ik dta ik altijd gelukig zal zijn. Met jou in mijn leven, voel ik de warmte van de zon. Met jou in mijn leven, zal ik alles overwinnen. Met jou in mij leven, ben ik de gelukigste man ter wereld.
Rachanna mijn lief, jij bent alles. Eerder toonde ik jou mijn leifde, door je voor diers ogen ten huwelijk te vragen. Nu vraag ik jou, om ook dit jaar mijn valentijn te zijn. Niet slechts mijn vriendin en verloofde, maar ook nog eens de titel van deze afschuwelijke commerciele dag. Zolang jij weet dat de woorden uit mijn hart komen, had dit de veertiende van elke amand kunnen zijn. Bereid je voor, er komt een veertiende april dat je oonieuw een brief van mij ontvangt.
Jouw Draconic. Als ze de brief zou hebben gelezen, zou hij in een grote rode roos veranderen, zonder doornen, uiteraard. Ze ahd tenslotte geen slechte eigenschappen. Althans, dat vond hij.
|
|