|
Post by Merel on Feb 14, 2008 18:12:18 GMT 2
Ook Tristan had er voor gezorgt dat Tyra een mooie brief kreeg. Ze had al eens een ketting en ring gekregen, dus hij vond het niet zo leuk dat nog eens te geven. Daarom stuurde hij bij de uil en het briefje, een rood hartje met bonbons erin. Daar hield elk meisje wel van, en Tyra zeker ook.Liefste Tyra, Speciaal voor jou dit briefje bij dit hart. Ik hoop dat je er van zal genieten, en ik hoop dat ik je vandaag nog zie.. If I wrote you a symphony Just to say how much you mean to me What would you do? If I told you you were beautiful Would you page me on the regular Tell me, would you Well baby, I've been around the world But I aint seen myself another girl Like you This ring here represents my heart But there is just one thing I need from you Saying 'I do' Because I can see us holding hands Walking on the beach, our toes in the sand I can see us in the country side Sitting in the grass, laying side by side You can be my baby Gonna make you my lady Girl you amaze me Ain't gotta do nothin crazy See, all I want you to do is be my love Veel liefst en een dikke kus, Tristan
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 14, 2008 18:48:41 GMT 2
Ondanks dat het valentijn was, was Tyra verbaasd om de uil haar kant op te zien komen. Opgewekt opende ze de brief en zodra ze begon te lezen sprongen de ogen in haar ogen. Ze wenste dat ze iets wist om hem terug te schrijven. Ze wenste dat ze even mooie woorden kende als hij, dat ook zij kon schrijven... Met ene trillende hand schreef ze wat woorden, die bij lange na haar gevoel neit beschreven. Lieve Tristan,
Never Had I Dreamed, That I Would Find Someone Like you. Never Had I Thought, I Could Find Love Like Yours. Never Do I Think, I Will Find Someone Else, For You hold My heart. For Ever Yours, Tyra.
|
|