|
Post by Merel on Feb 14, 2008 18:22:32 GMT 2
Eigenlijk had Steve er een liedje van gemaakt. Maar aangezien hij dat een keer voor Tifa wou spelen, had hij daarom maar een klein stukje van de tekst voor haar opgeschreven. Ook zat er een klein speldje bij. Een goud speldje met een rood hart.Lieve Tifa, De tekst hieronder is van een nummer die op jou gebasseerd is.. Ik hoop dat ik je snel weer zie, want ik mis je heel erg. I don't want another pretty face I don't want just anyone to hold I don't want my love to go to waste I want you and your beautiful soul You're the one I wanna chase You're the one I wanna hold I won't let another minute go to waste I want you and your beautiful soul I know that you are something special To you I'd be always faithful I want to be what you always needed Then I hope you'll see the heart in me Heel veel liefs, Steve
|
|
|
Post by CherryOnTop on Feb 14, 2008 18:58:26 GMT 2
Stil en nogal ernstig verbaast door deze 'valentijnsuil' glimlachtte ze. Vooral was ze verrast door de tekst en het kleine gouden speldje met een rood hartje. Deze had ze meteen bevestigt op haar truitje. Daarna begon ze terug te schrijven. Haar cadeau paste niet in een brief.
Lieve Steve,
Heel erg bedankt voor dit lieve valentijnsberichtje, ik hoop dat ik jou ook snel weer zie want ik mis jou ook. Some reasons why i love you
Erg mooie tekst, i can only say a few words to you, they may have the same meaning, but i like them al. There are thousand words to say to you, but when i see you, they mean the most.
Aishiteru, Wo ai ni, Sarang Heyo, Saya cintakan mu, Wa ga ei li These meaning is for all: I love you
Wanneer zien we mekaar weer?
Miss you kusjes, Tifa
[/size][/i] [/center]
|
|
|
Post by Merel on Feb 17, 2008 22:53:40 GMT 2
Lieve Tifa, Ik hoop dat we elkaar heel snel weer zien! Wanneer kan je? Ik altijd, voor jou tenminste. Zeg me waar en wanneer, En ik kom naar je toe. Alway's Will I love you, Steve
|
|
|
Post by CherryOnTop on Feb 18, 2008 18:21:09 GMT 2
Je weet dat ik altijd tijd heb, Misschien bij de zandpaden of het bos? Geen idee, een tijd maakt niet echt uit, want ik hang er de laatste tijd nogal vaak rond ^^
Tifa
|
|