|
Post by Merel on Feb 14, 2008 18:39:03 GMT 2
De uil voor Saluka leek heel gewoon, toch was deze bijzonder, aan de tekst die erin stond. Thobias had er tijden over zitten kniezen, maar het uiteindelijk toch maar gedaan. De tekst die er in stond was een stuk van een liedje. Een liedje waarbij Saluka vast wel wist van wie het was. De tekst eronder glansde en daar kwam het stukje van het nummer uit.Liefste Saluka, Deze brief is speciaal voor jou, op deze dag. Op nog vele avondturen, en meer. want jij woont in mijn hart heel diep in mijn hart waar liefde is warmte en veiligheid jij woont in mijn hart en nooit wil ik jou kwijt jij woont hier in mijn hart altijd Liefs Tarzan
|
|
|
Post by Madjic on Feb 14, 2008 19:55:54 GMT 2
Saluka keek stomverbaasd naar de brief, maar werd wel onmiddelijk nerveus. Ze vond het opvallend om net vandaag een briefje te krijgen. Ze opende hem en las de brief, hoe meer ze las hoe roder haar wangen werden en hoe harder haar hart begon te kloppen. Ze herkende het nummer en moest er een beetje om lachen. Nu wist ze ook gelijk iets om terug te sturen.Lieve, lieve Thobias.
Ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen om het gevoel te beschrijven dat jij me laat voelen. Ik zal eerlijk zeggen dat bij de eerste keer met jou ik niet had verwacht dat er een vervolg zou komen. Maar je hebt me veranderd, hoe stom het ook klinkt. En ik kan moeilijk toestaan dat jij zoiets liefs zegt en er zelf niet op reageren.
Ik ben een ander dan ik gisteren was, Maar liefde luisterd niet naar soort of ras. Jou hart en mijn hart, nog steeds hetzelfde. Mijn hand past altijd in jou hand.
Mijn hart klopt voor jou, Saluka.
|
|