|
Post by greenlightning on Feb 14, 2008 19:17:02 GMT 2
Aangezien Shirie anar Carmens bed sturen om daar de brief op te plaatsen eenvoudiger was dan een uil sturen, zat Miquel kalm op de bank in de leerlignenkamer en wachtte af. Hij wilde deze keer iets kalmer aan doen etm zijn leive vriendin, voor eht geval ze weer zou flauwvallen. De brief zat in een donker rode envelop. Om de brief zat een zuiver gouden haarlint gebonden. Hij kon het niet laten. [glow=red,2,300]Carmen mijn liefste Roosje,
Deze woorden zijn van mij, niet die van een ander. Mijn gevoelens zijn zuiver, mijn aanraking teder. Jij bent de leifde van mijn leven, zoals ik jou al eerder zei, maar op deze dag der liefde, herhaal ik mijzelf blij.
Jij bent de koningin, als ik de koning ben. Jij bent de prinses, nin in de prins ben. Voor mij zal je altijd de hoogste zijn, de enige voor mij. Want als jij bij mij bent, ben ik vrij.
Diep gelukkig was ik, op de dag dat wij elkaar ontmoetten. Zonder jou zou ik niet meer weten, Waarom ik 's ochtends nog opstond. Carmen mijn liefste, al zien sommigen het niet in, jij bent de mooiste ster aan de hemel en daarbij ook nog eens, mijn vriendin.
Verloofde. Maar dat rijmde niet.
Liefs Miquel. [/glow]
|
|
|
Post by Madjic on Feb 14, 2008 21:38:00 GMT 2
Vol geluk las Carmen de brief en bedacht zich weer hoeveel ze van hem hield. Ze pakte meteen een perkment en een veer. Terwijl ze schreef vlecht ze het lint tussen haar vingers.[shadow=red,left,300]Mijn koning,[/shadow]
Oh er is een gevoel dat zich roert in mij een onomkeerbaar tij een zucht een adem ik sta in de storm met m’n ogen dicht en zie zijn gezicht ik kijk naar hem ik hoor zijn stem en dat vreemde gevoel wil niet meer verdwijnen uit mij...
eerst verlegen eerst verward en het vlamt en fluistert en het gaat zo hard en ik denk aan een leven van ons samen en samen met hem wil ik sterven van geluk
Dat is wat ik voor je voel en ik kan er niets aandoen. Je bent mijn schild dat me beschermt en dat me van alles laat genieten. Ik geniet van elk moment dat je bij me bent en geniet van elke gedachte die ik aan jou besteed.
Mijn lieve koning, ik hou van je en kan niet wachten op de dag dat ik voor eeuwig ja zeg. Carmen.
|
|