|
Post by Madjic on Feb 25, 2008 22:16:55 GMT 2
Saluka beet even op de nagel van haar duim terwijl ze naar het perkament keek. Het was moeilijk om een briefje te schrijven dan ze dacht. Ze had hem niet gezien of gesproken na Valentijn en ze kon hem moeilijk blijven ontlopen. Ze voelde zich gestoord dat ze dat breifje van valentijnsdag bewaard had, maar elke keer als haar ogen eropvielen kreeg ze vernieuwde energie en ging haar hart sneller kloppen. Ze zuchtte, deze keer moest het goed. Lieve Thobias,
We hebben niet meer gesproken na je brief en dat wilde ik graag niet zo houden. Kunnen we niet een keer afspreken? Iets leuks doen samen? Zoals we hadden afgesproken in de trein. En ik vind het natuurlijk ook heel leuk om iets met jou te doen. Dus... ik dacht eraan om een keer iets te gaan drinken of anders als je toch met Lady gaat wandelen, gewoon door het bos te lopen ofzo. Je mag het zeggen.
Saluka.
|
|
|
Post by Merel on Feb 26, 2008 0:43:29 GMT 2
Toen Thobias het briefje kreeg was hij zowel verrast als vreselijk blij. Hij las het door en moest glimlachen. Tuurlijk wou hij wel iets met haar gaan doen! Heel erg graag zelfs.. Maar als hij iets met haar ging doen, hoefde hij dat toch niet te koppelen aan het feit dat hij lady uit liet? Nee hij wou iets anders gaan doen.. De vraag was.. Wat? Een tijdje dacht Thobias erover na.. Wat was leuk om te gaan doen? Hij keek naar buiten over het terrein, en kreeg daardoor een heel leuk idee. Lieve Saluka,
Het is jammer dat we elkaar in die tussentijd niet meer hebben gezien, en ik wil graag iets met je afspreken. Al heb ik wel een beter idee dan de hond uit laten. Dat kunnen we een ander keertje wel doen . Ik hoop je daarom te zien bij het meer straks. Als je zin hebt.
Thobias. [/font][/size] Nadat hij de uil had nagekeken ging hij meteen aan de slag. [zal ik topic maken? ]
|
|
|
Post by Madjic on Feb 26, 2008 17:02:10 GMT 2
Saluka blies de adem die ze in had gehouden langzaam uit. Het maakte haar niets uit wat ze gingen doen eigenlijk. Ik ben in voor alles, het maakt me helemaal niets uit wat we doen, zolang we het maar samen doen.
Saluka. Ze vond het stom klinken, maar ze besloot niet weer een uur over een brief te doen. ((Ja doe maar )
|
|