|
Post by nouan on Jan 30, 2008 18:00:21 GMT 2
Seth zat rustig aan de rand van het bos, wachtend op terry. Hij had hier met haar afgesproken, om wat bij te praten en te wandelen. Het was lang geleden geweest dat ze zoiets gedaan hadden, enkele maanden al. En hij had het enorm gemist, samen met haar, ook al was het nu al te laat.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 30, 2008 18:53:25 GMT 2
Terry stapte door eht bos en voelde zich vreemd. Hier had ze hem voor eht eerst gezie in ahar pantervorm en dit was zelfs de plaats waar ze wat hadden gekregen, al was dat toen niet de bedoeling geweest. Het leek alsof alles een vreemde gleod had. Een vreemde sfeer, die zowel eng, als vertrouwd voelde. Toen ze hem zag bleef ze staan, terwijl de wind met haar blonde ahren speelde.
|
|
|
Post by nouan on Jan 30, 2008 18:58:40 GMT 2
Seth glimlachte toen hij Terry zag staan. Hij liep rustig naar haar toe. "Hoi" 'Kan je nou echt niets beters bedenken?' Fijn. Zijn gedachten spraken hem weer tegen. "het is hier helemaal niks veranderd" Hij glimlachte weer even schamper.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 30, 2008 20:02:38 GMT 2
Terry lachte. 'Nee, dat klopt. De bomen zijn hetzelfde, maar er is meer veranderd dan je denkt. Er zijn een hoop nioeuwe mensen, er zijn mensen weg en er gaat een toverschooltournooi worden gehouden. Kun je dat geloven?' Zij zelf wist nog neit of ze er aan mee wilde doen.
|
|
|
Post by nouan on Jan 30, 2008 20:07:42 GMT 2
"Een toverschooltoernooi?" Seth keek terry even vragend aan. "Hopen dat het dit keer niet weer zo'n fiasco wordt.." Misschien zou hij wel meedoen, misschien. "kom, laten we gaan lopen" Zei hij. Hij keek terry even aan. "Gaat u voor" Hij grijnste even.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 30, 2008 20:09:50 GMT 2
Terry lachte. 'Waar moet ik in voorgaan dan? Ik heb geen diee waar je heen wil.' Hij glimalchte naar hem en opnioeuw dat vreemde gevoel. Waarom weas het zo moeilijk om bij hem in de buurt te zijn, terwijl het toch zo goed voelde... PAs op dat moment begon ze zich af te vragen.. of ze nog gevoelens voor hem had. Ze bleef zichzelf het antwoord schuldig.
|
|
|
Post by nouan on Jan 30, 2008 20:15:38 GMT 2
"Er is daarachter een pad, ik heb het ontdekt vlak nadat ik terug ben gekomen" Hij glimlachte even. "Of moet ik voorgaan?" Hij keek terry aan en een warm gevoel overspoelde hem even, totdat hij zich weer besefte dat ze al iemand had. Haatte het leven hem ofzo?
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 30, 2008 20:25:09 GMT 2
Terry knikte. 'dan lijd jij mij, ik volg.' Voor ze het doorhad, had ze zijn hand al gepakt en wachtte tot hij voor zou gaan. Het duurde even voor ze opmerkte en liet hem langzaam weer los. Ze beet even op haar l;ip en keek weg. 'Sorry,' fluisterde ze.
|
|
|
Post by nouan on Jan 30, 2008 20:27:45 GMT 2
Seth bloosde even heel licht, maar dat was niet echt zichtbaar, in het donker, dacht hij. Of dat hoopte hij. "Het is niet erg" Zei hij terug, al was het niet erg hard. Hij liep wat vooruit en wenkte Terry.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 30, 2008 20:34:38 GMT 2
Terry volgde hem, verlegen en beschaamd. Maar vooral.. schuldig. Wat was ze aan eht doen? Ze hield toch van Luke? Waarom.. deed haar ahrt dan zo vreemd bij Seth?' Teriwjl ze takken ontweek en door het donker haar weg zicht, kwamen herrinneringen terug van een leifde. Spannend en fijn.
|
|