|
Post by admin. on Jan 21, 2008 21:43:19 GMT 2
'No sign of improving, we're like a song, that just ain't grooving, oh the harder we try, the more it seems, it's just nog right'
Lucy grinnikte even, leunde met haar hoofd en voet tegen de bezemstandaar aan en keek naar de lucht. Haar armen had ze over lekaar geslagen, en een brede grijns sierde haar gezicht. 'Ooh baby, this ain't gonna work,' Ze haalde even haar schouders op, besloot dat ze het nummer verder niet kende en trok haar toverstok uit haar mouw. 'lumos,' siste ze, warna de lucht om haar heen iets verlichtte.
|
|
|
Post by » Aline. on Jan 22, 2008 19:14:47 GMT 2
'Baby, baby - this ain't gonna work...' Een gedaante verscheen plotseling achter Lucy en neuriede de rest van het liedje. Ze deed haar handen voor Lucy's ogen. 'Mevrouw dinges! Wat is je achternaam ook al weer?' Haar poging om Anderling te imiteren mislukte toen ze ineens Lucy's achternaam vergeten was.
'Ach, wat boeit het ook,' grijnsde ze, terwijl Amber achter Lucy vandaan kwam en met haar handen in haar zij voor haar ging staan. 'En wat ben jij hier midden in de nacht aan het uitspoken?' vroeg ze, en keek Lucy streng aan, alsof ze nog steeds een geloofwaardige Anderling was.
|
|
|
Post by admin. on Jan 23, 2008 21:01:41 GMT 2
Lucy slaakte even een overdreven gilletje en draaide zich om, met een gezicht alsof ze elk moment kon beginnen met hyperventileren. `Mevrouw Anderling!` piepte ze, terwijl ze haar blik op haar voeten richtte. `Ik bedoelde het niet zo, proffesor! Écht niet, totaal niet, ik zweer het! Straf me niet!` Ze knielde neer bij Amber's en deed alsof ze de grond kuste, met een grote grijns op haar gezicht.
|
|
|
Post by » Aline. on Jan 24, 2008 18:06:15 GMT 2
Amber moest moeite doen haar lachen in te houden, maar wist haar gezicht in de plooi te houden. Ze keek Lucy streng aan. 'Kus m'n schoenen!' riep ze, waarbij ze wees op haar afgetrapte sportschoenen. 'En nee, ik heb geen nieuwe schoenen gekocht! Een transformatie ging een beetje - verkeerd...' zei ze, alsof dit een reden was waarom Anderling plotseling dergelijke schoenen droeg. Haar vinger wees nog steeds naar de puntjes van haar schoenen.
|
|
|
Post by admin. on Jan 24, 2008 20:11:09 GMT 2
Lucy keek omhoog naar Amber's gezicht, wist een grijns te onderdrukken en zette een dramatisch gezicht op. 'Nee, alstublieft, professor! Ni-niet Uw prachtige schoenen! Ik zou ze alleen maar besmeuren!' Ze schudde haar hoofd en zette een pruillipje op. 'U heeft zulke mooie schoenen, die wilt U toch niet vies hebben met mijn geslijm? Ik ben trouwens ook erg -HATSJOE! - verkouden.'
|
|
|
Post by » Aline. on Jan 26, 2008 15:48:37 GMT 2
Amber sloeg geschokt een hand voor haar mond. 'Wat! Durf jij mij tegen te spreken? Je hoorde duidelijk wat ik zei! Ik houd van snot en slijm op mijn schoenen!' riep ze, en begon weer naar haar gympen te wijzen. Ondertussen kon ze haar lachen bijna niet meer inhouden. 'Maar, ik vind het ook goed als je me tien euro geeft, hoor,' zei ze grijnzend. 'Of honderd euro. Of duizend. Een miljoentje is ook wel goed, maar dat moet je zelf maar weten.'
|
|
|
Post by admin. on Feb 7, 2008 14:53:44 GMT 2
`Alles! Ik geef U alles! Zolang ik niet Uw schoenen hoef te kussen!` zei Lucy, met een soort overdreven gesnik. Ze schudde haar hoofd, wreef in haar ogen om haar `gesnik` wat kracht te geven en slikte. `Alstublie-hie-hieft! Ik haal mijn vader wel even! Die betaald U wel!` Ze keek even omhoog, meoizaam haar lag inhoudend. `Als U me even een tripje dodenrijk bezorgd, dan haal ik hem. Echt waar!'
|
|
|
Post by » Aline. on Feb 12, 2008 19:18:27 GMT 2
'Ha! Oké! Daar houd ik je aan!' Amber trok haar toverstok. 'Zal ik dé spreuk uitspreken... Het simpelst voor een enkeltje naar het dodenrijk... Maarja, dan moet ze ook weer terug kunnen komen... Wat een dilemma...' mompelde ze bedenkelijk, alsof ze er serieus over nadacht. Na een tijdje deed ze een stapje achteruit. 'Oké Diamond, ga al het geld halen dat je kunt vinden! En wel nu meteen!'
|
|
|
Post by admin. on Feb 17, 2008 19:27:56 GMT 2
'Dat durft U niet!' zei Lucy, waarna ze grote ogen opzette. Ze keek Amber even recht aan, met een blik zoals ze Anderling ook altijd aankeek - met ontzag, maar tegelijk een flinke lading spot. 'Echt niet! Want dan moet U naar Azkaban! Ik ben niet achterlijk, en dat weet u! Niet zo achterlijk als Amber,'
|
|
|
Post by » Aline. on Feb 18, 2008 20:12:13 GMT 2
Amber krabde even aan haar kin en keek twijfelend voor zich uit. 'Hmm... Nee, inderdaad... Laat ik me niet verlagen tot het niveau van die Durain. Oké Diamond, voor deze ene keer laat ik je gaan. Alleen deze ene keer!' Ze keek streng neer op Lucy. 'En wel nu meteen!' Plotseling dook ze op Lucy af en woelde even flink door haar haren, waardoor deze alle kanten op kwamen te staan.
|
|