|
Post by admin. on Jan 24, 2008 20:16:46 GMT 2
'Pff, afwas- helemaal. Gewoon een rotsmoes om te zorgen dat ik geen korting geef. Martííín, ik heb je door, kom maar tevoorschijn!' Jade schudde haar hoofd, stak haar handen in haar zakken en liep grijnzend terug naar Mariël en Angelina. 'Zoals altijd. Een wonder dat ik er steeds weer intrap.' Grinnikend trok ze haar schouders op.
|
|
|
Post by Merel on Jan 31, 2008 22:54:24 GMT 2
"Ach je bent gewoon een behulpzame meid.. Zouden meer mensen moeten zijn kan ik je zeggen." Zei Mariël met een knipoog. Angelina was ondertussen nogsteeds bezig met het uitzoeken van een mp3. "Maar waar heb je het telkens over, over je familie enzo.?" Vroeg Mariël die wel zin had in een praatje zodat Angelina rustig haar gang kon gaan.
|
|
|
Post by admin. on Feb 8, 2008 12:04:34 GMT 2
Jade haalde even grijnzend haar schouders op. `Ik moet toch zorgen dat ik íémand te vriend hou?` zei z egrinnikend. `Ach, ik ben een tijd terug weggelopen van huis, vond het daar verschrikkelijk - en zij vonden het verschrikkelijk dat ik een heks was. Mijn ouders kunnen totaal niet opschieten met mijn oom, die ook een tovenaar is. Daardoor hebben ze een lage dunk van de magie, en tja, dan krijg je dit.` ze haalde kalm haar schouders op. Vaak kreeg ze te horen hoe 'verschrikkelijk' het wel niet voor haar moest zijn, maar het kon haar helemala niets schelen,.
|
|