|
Post by Lisa .. on Jan 28, 2008 21:13:00 GMT 2
Ze schoot in de lach. 'Even serieus doe eens een gok?' Zelf herkende ze het gitaarspel van Josh, de bas van Jeremy en Zac zijn drums. Daarna slaakte Fay een gil. 'Blijf van me haar af!' riep ze in zijn oor terwijl ze wegdook om het daarna met een hand door haar haar weer wat fatsoenlijk te laten zitten. Haar haar was heilig. Soort van dan.
|
|
|
Post by johanneke on Jan 28, 2008 21:16:57 GMT 2
(oh crap ik ben slecht in bands) ''De backstreetboys?'' zei Karl twijfelend. Hij was slecht in bands en alles eigenlijk met muziek. Hij deed een gek dansje en ging nog even snel met zijn hand door haar haar. Hij stak zijn tong provecerend uit. Lekker puh.. dacht hij kinderachtig. Hij was in een beetje flauwe bui. Meteen gooide hij er weer een vreemd dansje achteraan.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jan 28, 2008 21:20:54 GMT 2
'Je stelt me diep teleur!' Ze schoot in de lach en dook weer weg voor zijn hand. 'Dat is nou een soort van vage demo die wij gemaakt hebben. Herken je mijn stem dan niet? Lijk ik zo op een jongen dan?' Ze keek hem speels aan, onder wij verstond ze zichzelf en haar 3 soulmates die ze nog steeds miste. Aan het eind van de gang zag ze iemand raar kijken maar negeerde deze door met Karl met zijn rare dansje mee te doen.
|
|
|
Post by johanneke on Jan 28, 2008 21:23:10 GMT 2
Karl stopte met dansen en keek haar verbaasd aan:''Ben je geen jongen dan?'' vroeg hij met doodserieus gezicht,waarna hij hysterisch ging rondrennen. ''Oh nee ik ben in de buurt van een meisje:Help!'' Toen stopte hij weer en ging verder met zijn domme dansje, terwijl hij Fay vrij onschuldig lachend aankeek.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jan 28, 2008 21:40:32 GMT 2
Fay zette een hand in haar zij. 'Wil je nou echt dat ik je gewoon nog een keer sla of wat?' Lachend schudde ze haar hoofd. 'Ik heb echt medelijden met je geheime aanbidster, dat ze op iets als jou valt.' Het zou een verkeerde opmerking zijn geweest, als deze niet plagend was gezegd. Met een plagende blik in haar ogen keek ze Karl aan. 'En ik trap niet in je onschuldige blik, daar ken ik je te goed voor.'
|
|
|
Post by johanneke on Jan 29, 2008 20:03:00 GMT 2
Karl veranderde zijn blik naar een pruillipend zielig ding. Zijn geheime aanbidster... ''Volgens mij ben je zelf gewoon mijn geheime aanbidster.'' zei Karl lachend. Fay kon gelukkig wel tegen een beetje geplaag. Alleen moest hij wel uitkijken voor meppen, want ze mepte nogal hard. En hij wreef even over zijn zielige hoofdje.
|
|
|
Post by Lisa .. on Feb 10, 2008 13:19:28 GMT 2
'Mocht je willen Romeo.' Lachend keek ze hem aan. 'En weet Romeo al iets om te doen? Of blijven we hier de rest van de tijd naar jou idiote dansje kijkend?' Ze sloeg haar armen over elkaar en zag Karl in haar gedachte alweer zijn dansje doen. Haar grijns was neit weg te slaan.
|
|
|
Post by johanneke on Feb 11, 2008 17:11:16 GMT 2
Karl lachte ook breed en begon zijn vreemde dansje weer te doen. ''Wat is er mis met de hele tijd kijken naar dit dansje? Het is toch een heel leuk dansje?'' zei Karl grappig, terwijl hij vreemd achteruit hopste op de muziek met zijn kont naar achter. ''Of weet jij iets wat leuker is dan mijn dansje?'' vroeg Karl , terwijl hij stil stond voor haar.
|
|